Show je Vinted koopjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-24 10:46

Deze jurk bedoel je?
Die is echt mooi. Laatst mee in m’n handen gestaan. Maar heb die van afgelopen winter en past nog steeds. Dus beetje overdreven deze ook nog te kopen :))
Die lichte blouse hebben ze wel eerder gehad en vind je ook wel eens op vinted. Ik heb hem hier liggen in een 6Y. Zeker onder een donkere trui of zo jurk is die heel fijntjes.
Kan zo wel even voor je kijken op Vinted.
Welke maat moet je hebben?

Jurk via vinted moet je heel veel geluk bij hebben. Heel soms komt hij voorbij. Denk dat hij straks in de sale ook wel ergens te vinden is voor 50% korting.
Jurk is overigens echt heel warm! Met blouse er onder hebben ze het echt niet koud.

Afbeelding

Afbeelding

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 11:06

Ja,die! Ja, snap ik. Ik heb die van afgelopen winter nieuw met prijskaartje voor 25 euro op Vinted gescoord dus hoop op nog zo'n mazzeltje in een maat groter na dit seizoen haha. Ik zoek de jurk in 3y maar denk dat het nog wel even duurt voordat die op Vinted komt. Zal de sale ook in de gaten houden. De blouse zoek ik in de maat 2y.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-24 11:59

equitation schreef:
Ja,die! Ja, snap ik. Ik heb die van afgelopen winter nieuw met prijskaartje voor 25 euro op Vinted gescoord dus hoop op nog zo'n mazzeltje in een maat groter na dit seizoen haha. Ik zoek de jurk in 3y maar denk dat het nog wel even duurt voordat die op Vinted komt. Zal de sale ook in de gaten houden. De blouse zoek ik in de maat 2y.

Oehhh koopje! Soms kunnen ze er ineens op staan. En Veepee kan hem ook zo keer hebben in februari ofzo. Zitten ze nog rond de €100 maar beter te verteren dan zonder sale :+

Zal eens kijken naar de blouse. Zag hem iig laatst in een 3Y voor €5. Toen twijfelde ik nog voor jongste. Maar is net aan dat dat nog zou passen.
Hij valt nl wat krapper dan de donkere chambray is mijn ervaring.

_lautje_

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-24 12:03

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 12:34

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 14:48

Ik heb ook wat dingetjes onderweg nog, een truitje is zojuist bezorgd:

Afbeelding

Heb nog Royaums voor m'n partner en een andere trui onderweg. Ben benieuwd. Het truitje is een katoen/viscose/kasjmiermix en is zooo zacht <3.

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 20:39

Hoe valt de kindermaat van Ralp Lauren? Momenteel zit onze dochter in 86/92, terwijl ze nu net een jaar is (13 maand). Sommige kleding merken vallen zo klein maar als ik dan Ralph zie, zie ik wel echt grote stukken die nu nog te groot zijn, voor zover ik dat van de foto kan zien :')

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 20:43

Ellen_ov schreef:
Hoe valt de kindermaat van Ralp Lauren? Momenteel zit onze dochter in 86/92, terwijl ze nu net een jaar is (13 maand). Sommige kleding merken vallen zo klein maar als ik dan Ralph zie, zie ik wel echt grote stukken die nu nog te groot zijn, voor zover ik dat van de foto kan zien :')

Hangt zo van het product af. Mijn dochter draagt met haar 3,5 jaar truien in maat 5/6y, T-shirts in 3y en broeken in 4y.
Zoon draagt dan weer longsleeves en broeken in 3y en truien in 4y met zijn 5 jaar.

Welk artikel heb je gezien?

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 20:47

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 20:58

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-24 21:01

Die kunnen vaak wel weer mooi op maat vallen. Of je moet een wat forser kindje hebben. Dan zit het wat sneller strak.

Over algemeen valt de Babylijn vaak wat ruimer (t/m 2y) en voor kinderen op maat tot smaller.
Hier heb ik voor de oudste nu maat 8y van broeken, rokjes, blousjes en leggings. Maar truien en jurken is maat tot en met 10 allemaal al prima pas.
En de jongste draagt met 1,04 lengte truien broekjes en blousjes maat 3 en 4. Met soms al een 5.
Middelste is extreem tenger, bijna 6jaar en past alles van maat 4 tot en met 6. Waarbij maat 6 vaak kan qua lengte maar wel een comfy fit om het lijf is :)) en maat 4 nog net kan als ze niet dr armen in de lucht steekt

Heel mooi truitje dat dan met die hals en kraaltjes. Denk heel zacht of niet?

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 21:53

Mwah ze is geen michelen baby maar zit wel in de bovenste lijn zogezegd :') ook gewoon lang.

De rode polo heb ik eens eerder voor haar gehad in een kleinere maat, zooo schattig (en zo’n wafel stretch materiaal dus komt vast goed).

En die legging met die kniestukken ! Foto’s zijn niet denderend maar voor dat geld kon ik die niet voorbij laten gaan.
Afbeelding
Afbeelding

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 21:55

Zijn die kraaltjes wel veilig voor een klein kindje?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-24 22:05

Die knoopjes? Dat zit op bijna ieder kledingstuk voor kinderen wel ergens. Vaak rond de nek omdat hoofd zongroot is in verhouding lijf en je trui anders niet om hoofd krijgt.

Rode truitje is leuk. Heb die ook gehadhier. Fijn stofje en mooie warme kleur.

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 22:20

Ze heeft op bijna alle kleding wel (druk) knoopjes zodat er meer ruimte is voor haar hoofd. Ik check de knoopjes maar die zitten loeistrak, maar inderdaad wel iets om in de gaten te houden.

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 22:22

Afbeelding

Ik bedoel de bovenstaande kraaltjes.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-24 22:29

Aangezien San volwassen is en dit voor zichzelfheeft gekocht (en volgens mij ook geen kinderen heeft) gok ik dat het goed gaat

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 22:36

Afbeelding

Mocht iemand specifiek deze tegenkomen in maat S voor een schappelijke prijs zonder gaten of vlekken...
Als een paar x 1 aangeklikt van rond de 60-80 euro en dan zit er gewoon een gat in of een vlek 8)7

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 23:03

_lautje_ schreef:
Aangezien San volwassen is en dit voor zichzelfheeft gekocht (en volgens mij ook geen kinderen heeft) gok ik dat het goed gaat

Ik slik ze inderdaad niet in :)).

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 23:26

Nu zie ik het voor me dat iemand op die trui zit te sabbelen.

Ik heb heel veel leuks op Vinted kunnen kopen! Mijn dochter had geen jurkjes en nu komt ze erin om. Morley <3 Echt prachtig, zo zacht en geweldige modellen. Ik zal morgen wat foto’s plaatsen.
Ik heb zelfs een Ralph Lauren jurk gekocht voor haar. Die is helemaal om op te vreten. Ik zag dat Lautje dezelfde heeft gekocht :))

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 23:38

_O-
_San87_ schreef:
_lautje_ schreef:

Ik slik ze inderdaad niet in :)).

Gelukkig maar :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-24 09:51

Morley is tof hè <3
Letters to the World is ook heel leuk en sportief. En Bonton heeft ook veel met hartjes voor die meiden. En dan op een sportieve manier.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 12:15

Er zijn gisteren wat pakketjes binnengekomen voor de kids. 14 truien, 2 broeken en een jurk voor 70,- *\o/* Kunnen ze deze maat weer ff vooruit.

Afbeelding
Baby in een jurk is niet zo praktisch, maar vond deze erg schattig <3

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-24 19:01

Jurkjes en baby’s is een haat liefde verhouding. Ene kant zo schattig. Andere kant zo niet praktisch als ze echt heel klein zijn. Maar als ze weer wat rollen en bewegen gaat het vaak al beter.
Maar heel eerlijk is er weinig anders dan onesies/boxpakje wat echt lekker zit lijkt mij altijd. Kruipt nergens omhoog en zit altijd glad :Y) Alleen je wil toch ook wel eens wat anders als moeder :=

Dirkje bestaat dat nog joh? Volgens mij droeg ik dat al als klein kind :)

Maar wel heerlijk zo shoppen voor die kinders.
Het scheelt gewoon zoveel met alles nieuw uit de winkel. En geen stress meer als ze weer ons onder de verf en modder van school komen

Hier een heel blij kind met haar nieuwe beer.
Afbeelding

En ik ook blij
Trui is echt voor de zomer. Heel open gebreide wollen trui met lovertjes. Kleur is echt beetje turquoise.
En een heerlijke basic jurk voor nu. Is lamswol, met kasjmier, angora en tussah zijde. Echt super zacht en comfy. De col zit los en kan er ook af.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ook heeel charmant zo dat hobbelpaard met z’n snuit naast mij op de foto :D
Altijd in de avondspits. Je staat te koken. Kinderen zijn druk, hongerig en net van de pony af en pakken als eerste dat ding en laten charmant staan in de gang :)) (er staat een paard in gang…. *\%/* =:) )

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-24 08:53

Afbeelding
Net deze zijden blouse kunnen kopen via Vinted. Ik hou van pied de poulle.