Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Britta31 schreef:Ik denk nu aan de paarden van een pensionstal hier in de buurt.Er zijn weilanden zonder beschutting en schaduw.Staan de paarden dag en nacht ook in de winter.Goedkoper voor de eigenaren want met s’nachts een stal is duurder.Wat voor een eigenaar ben je dan
Gini schreef:Ik erger me er mateloos aan dat op dagen zoals vandaag de wedstrijden in mijn omgeving gewoon door gaan. De springwedstrijd hier in de buurt heeft deze namiddag zelfs nog twee dikke, belangrijke proeven opstaan (waarbij het dan voor de individuele ruiter nog meer een drempel is om niet te gaan). En ik ken het terrein, daar is niks schaduw. Vre-se-lijk vind ik het. Dit heeft niks meer met 'van paarden houden' te maken.
Britta31 schreef:Ik denk nu aan de paarden van een pensionstal hier in de buurt.Er zijn weilanden zonder beschutting en schaduw.Staan de paarden dag en nacht ook in de winter.Goedkoper voor de eigenaren want met s’nachts een stal is duurder.Wat voor een eigenaar ben je dan
DuoPenotti schreef:Kan ze bijrijder blijven?
Maar wat fijn vooral dat je zelf wat hebt gevonden omdat je eerst bang was haar te moeten verkopen.
fjordjes schreef:DuoPenotti schreef:Kan ze bijrijder blijven?
Maar wat fijn vooral dat je zelf wat hebt gevonden omdat je eerst bang was haar te moeten verkopen.
Ja ze kan bijrijder blijven gelukkig. Zij moet alles op de fiets doen dus was het wel van belang dat het ook voor haar te doen is. Deze stal is ongeveer net zo ver
[ [url=m/oWAOu0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij ging meteen hooi eten in z'n nieuwe stalletje
_San87_"
[quote="fjordjes"
[quote="DuoPenotti schreef:Kan ze bijrijder blijven?
fleurtjeuh schreef:Gdv dit in de bus. Chauffeur heeft dr kind en vriend mee, staan voor de streep, kind zit op t deurtje, vriend staat voor de deur.
Asociaal en gevaarlijk
[ [url=m/rQXwc3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zebrastreep schreef:fleurtjeuh schreef:Gdv dit in de bus. Chauffeur heeft dr kind en vriend mee, staan voor de streep, kind zit op t deurtje, vriend staat voor de deur.
Asociaal en gevaarlijk
[ [url=m/rQXwc3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ach keer hard remmen dan leren ze er wel van. Ik zat gisteren sinds jaren weer in de bus en de buschauffeur zag bijna een politie met sirene en zwaailichten over het hoofd. En we gingen niet eens hard maar dan merk je al hoeveel kracht er op de remmen zitten. Hierboven is dan met je gezicht vol tegen het raam.
--
Zucht heel vervelend voor de boer en ik wil hier ook geen discussie starten zijn al topics genoeg maar een boer gebeten door een wolf en mijn hele Facebook staat er gewoon vol mee. Na het 16de bericht denk ik van ja nu snap ik je eindeloze statement wel. Ga lekker genieten van het mooie weer zeg veelte warm om je zo druk te maken.
En voordat mensen zeggen wacht maar tot het bij jou gebeurd er lopen bij mijn paarden ook wolven op doortocht maar iedereen op stal is er rustig onder hoor er nooit iemand over ofzo.