Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prompter schreef:Nyaleti schreef:Ligt er overal in Nederland sneeuw?
Ik ben in het Zuiden van Brabant best verward wakker geworden![]()
Heel blij dat ik vanochtend vroeg niet in de auto zat. De wegen waren drama.
In Den Haag was het 5 graden boven nul en kurkdroog. Ik had net een Teams gesprek met iemand uit Eindhoven, daar was de situatie ietsje anders inderdaad
meggiemeg schreef:Mkango schreef:Bah, sterkte, meggiemeg en beterschap voor je moeder.Zouden jullie kunnen overstappen naar een andere zorgaanbieder?
Zal het daar straks zeker met haar over hebben, ben alleen al bang voor het antwoord, maar het is het proberen waard.
Voor zijn ze druk bezig om vanuit het ziekenhuis een ELV plek voor haar te vinden, nadeel is dat het ziekenhuis denkt vanuit hun woonplaats en niet vanuit die van mijn moeder. Er is een locatie met 8 plekken vlakbij waar mijn moeder woont waar ze totaal niet aan gedacht hadden, deze heb ik maar geopperd, is voor eventuele buren die op visite willen gaan ook veel makkelijker. Wordt vervolgt.
Niobe schreef:Ik heb gedroomd dat mijn vriend mij en mijn moeder wilde vermoorden en dat heel bokt een hekel aan me had en ik mijn account ging verwijderen
Urbanus schreef:Niobe schreef:Ik heb gedroomd dat mijn vriend mij en mijn moeder wilde vermoorden en dat heel bokt een hekel aan me had en ik mijn account ging verwijderen
It's funny 'cause it's true.
Ik heb een oliebol aan dingen besteld met als bezorgdag VANDAAG en uitgerekend vandaag neemt mijn geliefde een dag vrij.
Kak.