Urbanus schreef:Marjo schreef:Ik moet mijn inkopen nog doen... Dus, lootje, wat wil je graag hebben?
Gin Tonic!
+1
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charaz schreef:Marjo schreef:Ik moet mijn inkopen nog doen... Dus, lootje, wat wil je graag hebben?
Glitters, eenhoorns en over de top graag !
Urbanus schreef:Marjo schreef:Ik moet mijn inkopen nog doen... Dus, lootje, wat wil je graag hebben?
Gin Tonic!
hahahatsjoe schreef:Zag gister een eenhoornrugzakje bij de Zeeman... Heb me beheerst. Dat soort belachelijke dingen vind ik dan als bejaarde geweldig.
Menino schreef:Marjo schreef:Ik moet mijn inkopen nog doen... Dus, lootje, wat wil je graag hebben?
Nieuw paar namaak-uggs, een paard, een nieuwe vloer, treintickets naar Londen, trekhaak onder m’n auto, een boerderijtje op de prairie. Maar wat lekkers wordt ook gewaardeerd.
IMAY1990 schreef:Marjo schreef:Ik moet mijn inkopen nog doen... Dus, lootje, wat wil je graag hebben?
De Lego Eiffel toren
topsylover schreef:Marjo schreef:Ik moet mijn inkopen nog doen... Dus, lootje, wat wil je graag hebben?
Ik ben aan het sparen voor een Samsung Galaxy Watch 5, maar dat gaat een beetje over budget ben ik bang![]()
Voor dozen kun je ook nog altijd bij de supermarkt kijken! Als je geluk hebt ligt de hele dozenbak vol.
Marjo schreef:Oh er komen wel vaker dingen voorbij waarvan ik dan denk.... Als ik 10 was geweest had ik dit voor m'n verjaardag/ Sinterklaas/ Kerst gevraagd