Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Keizerinnnn schreef:Nee, dat is gewoon de aard van je bodyprotector: hij moet zich kunnen vormen naar je lichaam, dus er zit wat bewegingsruimte tussen de blokjes. Anders kun je namelijk net zo goed een houten plank aan weerszijden van je lichaam binden.vibabu schreef:Hoes openmaken, stuk afsnijden voor het juiste formaat en hoes weer dicht stikken geen optie?
Het gaat er gewoon om dat de kans dat je een breuk oploopt met een dubbelgeslagen bodyprotector groter is dan dat je geen bodyprotector draagt. Ik vind het dan ook schandalig dat er zelfs ruitersport zaken die dit aanbevelen bij de aanschaf van een BP.
Kan ik evt nog naar kijken idd! Maar het is wel optioneel bij de bodyprotector dat hij dubbel kan bij dat laatste stukje voor stuitje zeg maar? Dus vanuit leverancier wel zo gemaakt. Maar snap je frustratie!
Urbanus schreef:Ze waren eten bij vrienden.Ze liggen teSpoiler:.
batsen
Shenavallie schreef:Ik mag aannemen dat je hem niet betaald hebt?
Arethe schreef:Telpeva: mijn dochter is gelukkig nog 5 en heeft het op dit moment niet door. Wel heb ik op voorhand wat luchtig besproken omdat we bepaalde dingen nu niet mogen op het park wegens de droogte. Maar ontspannen is het nu even niet te noemen
SpikkelFire schreef:Zebrastreep schreef:Jeetje andere cavia was niet meer te redden is ook ingeslapen.
2 huisdieren in een maand tijd echt ik ben er best een beetje kapot van
Ahhh zo sneu!Heel veel sterkte!
Ik moest helaas vorige week donderdag ook mijn cavia laten inslapen, heb staan brullen als een klein kind.
Zebrastreep schreef:SpikkelFire schreef:
Ahhh zo sneu!Heel veel sterkte!
Ik moest helaas vorige week donderdag ook mijn cavia laten inslapen, heb staan brullen als een klein kind.
De dierenartsen zeggen altijd we zien liever iemand huilen dan weten we ook dat het beestje geliefd was.
Al is deze dierenarts praktijk er zwaar van overtuigd want ik kwam bijna wekelijks bij ze op den duur
Keizerinnnn schreef:vibabu schreef:Omgeslagen klepjes van bodyprotectors.
Biecht ik gelijk op dat ik dit ook doe als ik hem om heb....Maar die van mij blijft achter de lepel van springzadel hangen waardoor ik dan flink achterblijf in de sprong en gezien die van mij nogal groot beweegt is het dan voor ons beide vervelend
Begin elke les toch met de klep omlaag maar daarna toch maar weer omgeslagen. Zal vast een andere oplossing voor zijn en hoop volgend jaar ander zadel te hebben wellicht heb ik het daarbij niet. En heb ook echt onwijs veel bodyprotectors gepast maar die ik heb is enige goed passende met lange lichaam, smal maar wel veel borst
Of heb jij nog DE tip?
Optiwolk schreef:Is hij dan niet te lang?
Als je op een bankje zit met rug-bovenbeen en dan bovenbeen-onderbeen beide in hoek 90gr mag hij het bankje niet raken.
Je stuitje hoeft en kan ook helemaal niet beschermd zijn met een bp, hij beschermt je ruggengraat, ribbenkast en hart en longen.
Ergernis van de dag, om 8u telefoontje
“Je hebt maar drie lessers vandaag dus ik ga de lesjes zelf geven”
Ik heb genoeg andere dingen te doen maar financieel word je daar niet gelukkig van als ze dat regelmatig doen.