Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nature93 schreef:Ik kan ook wel leuk babbelen en op straat met wildvreemden een gesprek voeren. Maar het feit dat je dat eerst op gang moet krijgen en zo aftasten bij een eerste hoi. Stel je jezelf bijvoorbeeld voor?
BaileyMix schreef:Zonnetje81 schreef:Hahaha bailey je kan het weer goed vertellen. Heerlijk. Zo gaat dat dus inderdaad!
En zondag was het dus van 20.00 uur ook weer heel snel 02.00 uur…..
Ja zo leuk is dat!
Wat kan daten toch leuk zijn als het met leuke mensen is hè
Nature93 schreef:Ja echt tijdverspilling!
present schreef:Een paar weken geleden heb ik via Tinder wel weer een leuke man ontmoet. Daar heb ik nu drie keer mee afgesproken en het voelt heel goed, ik hoop dat dat ook tot iets duurzaams leidt.
Nature93 schreef:Mijn date wil een rondleiding door mijn woonplaats. Ik ga gewoon spontaan het gesprek aan.
Sita_xx schreef:Hoe werkt dat eigenlijk met breeze? Je chat helemaal niet? Ook niet van wie wat wanneer waar en hoelaat?
Kaitlyn schreef:Nature93 schreef:Wat lijkt mij dit ontzettend awkward! Dat je geen klik voelt en een ontsnappingspoging moet doet. Hoe gaat dat dan?
Ik vind alles zo gemaakt, dat daten. Waar moet je het over hebben? Gespreksstof? Ik heb echt 0 ervaring.
Ik denk dat je aan mij niks hebt, maar ik nam bij een eerste date altijd een los briefje van €5 mee. Begon met 1 drankje, fris of huiswijn. Als het echt vreselijk was dan ging die snel leeg en zei ik "sorry maar dit voel ik echt niet" en knalde dan die €5 op tafel, zodat ik netjes voor mijn eigen drankje betaald had.
Heb dat járen geleden eens ergens gelezen, en vond dat zo slim dat ik het zelf ben gaan doen.![]()
In de praktijk weinig nodig gehad, maar ik heb mezelf ook ooit eens door een vriendin laten redden. Ik ging in corona tijd naar een kerel zijn huis toe en voelde mij daar zo oncomfortabel. Toen hij naar de wc was had ik haar geappt en 20 minuten later belde ze me hysterisch op dat ze ruzie had gehad met haar vriend en hij haar geslagen had.
Nature93 schreef:Waar spreken jullie altijd af? Een soort centraal punt zeg maar? Een cafe of een parkeer plaats? Ben je altijd iets eerder of later en kijk je dan stiekem de kat uit de boom van een afstandje?
Nature93 schreef:Waar spreken jullie altijd af? Een soort centraal punt zeg maar? Een cafe of een parkeer plaats? Ben je altijd iets eerder of later en kijk je dan stiekem de kat uit de boom van een afstandje?
Mand schreef:Kaitlyn schreef:Ik denk dat je aan mij niks hebt, maar ik nam bij een eerste date altijd een los briefje van €5 mee. Begon met 1 drankje, fris of huiswijn. Als het echt vreselijk was dan ging die snel leeg en zei ik "sorry maar dit voel ik echt niet" en knalde dan die €5 op tafel, zodat ik netjes voor mijn eigen drankje betaald had.
Heb dat járen geleden eens ergens gelezen, en vond dat zo slim dat ik het zelf ben gaan doen.![]()
In de praktijk weinig nodig gehad, maar ik heb mezelf ook ooit eens door een vriendin laten redden. Ik ging in corona tijd naar een kerel zijn huis toe en voelde mij daar zo oncomfortabel. Toen hij naar de wc was had ik haar geappt en 20 minuten later belde ze me hysterisch op dat ze ruzie had gehad met haar vriend en hij haar geslagen had.
En lekker dat die Maccie was