Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Je hoeft ook niet te gaan staan kijken, natuurlijk. De meeste vrouwen doen het gewoon heel discreet, en dat is imo prima. Maar wederom wel mits de situatie dat toelaat. In een volle dokterswachtkamer of in de vertrekhal van een vliegveld zou ik wel wat van vinden, zeg maar.
idinn schreef:Beter een rondzwaaiende tiet als een jankende baby, omdat moeders niet durft in het openbaar. Ik kijk wel de andere kant op, want mij lijkt het vreselijk om als koe te fungeren![]()
Het is maar een tiet. Ik vind er weinig intiems aan, mannen mogen ook in hun blote tiet rondlopen (al vind ik daar ook wat van, zeker als ze een grotere cupmaat hebben als mij)
xPabloBokt schreef:Hmm ik ben het daar dus niet mee eens. Ik vind dat vrouwenborsten intiem gemaakt (i.m.o. geseksualiseerd) zijn door de maatschappij.
xPabloBokt schreef:Hmm ik ben het daar dus niet mee eens. Ik vind dat vrouwenborsten intiem gemaakt (i.m.o. geseksualiseerd) zijn door de maatschappij. Mannen mogen ook gewoon loslopen met hun shirt uit (even los van wat ik daar zelf van vind) en daar neemt ook niemand aanstoot aan. En sommigen daarvan kunnen qua formaat ook zeker een BH gebruiken.
Er is gewoon ooit iemand geweest die besloten heeft dat vrouwelijke borsten aanstootgevend zijn en dat is zo wijdverbreid opgepakt dat ze een seksueel lichaamsdeel zijn geworden. Wat ik dus echt heel dom vind
Ik heb dus ook geen enkel probleem met vrouwen die in een publieke ruimte borstvoeding geven en ik vind, ondanks mijn afkeer van kinderen, uit principe dat dat gewoon zou moeten kunnen.
Berdien schreef:xPabloBokt schreef:Hmm ik ben het daar dus niet mee eens. Ik vind dat vrouwenborsten intiem gemaakt (i.m.o. geseksualiseerd) zijn door de maatschappij. Mannen mogen ook gewoon loslopen met hun shirt uit (even los van wat ik daar zelf van vind) en daar neemt ook niemand aanstoot aan. En sommigen daarvan kunnen qua formaat ook zeker een BH gebruiken.
Er is gewoon ooit iemand geweest die besloten heeft dat vrouwelijke borsten aanstootgevend zijn en dat is zo wijdverbreid opgepakt dat ze een seksueel lichaamsdeel zijn geworden. Wat ik dus echt heel dom vind
Ik heb dus ook geen enkel probleem met vrouwen die in een publieke ruimte borstvoeding geven en ik vind, ondanks mijn afkeer van kinderen, uit principe dat dat gewoon zou moeten kunnen.
Volledig mee eensHet zijn maar borsten, 50% van de wereldbevolking heeft ze.