M_D_H schreef:voor de mensen die zo met mij meegeleefd hebben, 2 weken terug en gister en vandaag...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK HEB MIJN EXAMEN GEHAALD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wauww wat goed, gefeliciteerd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Captain schreef:MarlindeRooz schreef:Ik heb net 50 gram volkoren speltpasta en 200 gram peultjes gegeten en ik blijf honger houden.
Ik ga zo dik worden als ik niet oplet / de hele dag honger heb.
Werd vannacht serieus ziek van de honger wakker.
En ja ik eet genoeg en voedzaam
Ik heb ook van die periodes.. Inderdaad 's nachts wakker worden en naar zijn van de honger, ik moet dan ook altijd even een cracker eten. Gaat bij mij vanzelf weer over, maar wel heel herkenbaar!
Annet_Dottie schreef:Wanneer je dit verwacht ;
[ [url=m/cAeSOL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hHtPrL.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit krijgt..
[ [url=m/XhtUpw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oke het is niet vreselijk maar de foto is volledig onscherp dat mooie lichte op alle voorbeelden totaal niet terug te zien.. Daar verheug je je dan op
Captain schreef:Annet_Dottie schreef:Wanneer je dit verwacht ;
[ [url=m/cAeSOL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hHtPrL.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit krijgt..
[ [url=m/XhtUpw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oke het is niet vreselijk maar de foto is volledig onscherp dat mooie lichte op alle voorbeelden totaal niet terug te zien.. Daar verheug je je dan op
Jeetje wat poedersuiker!
Ik heb ook zo'n foto van mij en m'n vriend laten maken, die klopte qua kleur helaas ook niet helemaal. Mijn vriend had hele lichtbruine ogen, terwijl die in het echt bijna zwart zijn, en mijn ogen zijn groen maar waren op de foto blauw. Heb ze zelf nog nabewerkt haha!![]()
Kun je het originele photoshop bestand krijgen?
Ineke2 schreef:Kun je misschien in het Engels communiceren?
Annet_Dottie schreef:Ineke2 schreef:Kun je misschien in het Engels communiceren?
Ze reageren nergens op, via de app kwamen we er in gebrekkig Nederlands van hun kant wel uit maar heb geprobeerd ze te bellen m'n appjes zijn geopend maar krijg geen reactie. Het was een deal via Social deal dus heb net contact met hun gehad hierover en zij gaan er achteraan.
fleurtjeuh schreef:Een gewaarschuwd mens telt voor 2
Zeggen ze
Volgens mij telt een gewaarschuwd mens dat daarna alsnog dik teleurgesteld is als een halve. Een halve zool...
Cest moi..
Gelukkig gaat met de kitten alles goed [ [url=m/gnbk67.jpg]Afbeelding[/url] ]