Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 23:14

Bokt upload. Ik wil een topic bouwen :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 23:16

Hond gaat nog steeds niet goed. Kon net een spoor van zo’n 20 meter poetsen op de galerij -O- zou vannacht dan ook wel weer feest zijn. Waarom blijven beesten niet gewoon altijd jong en vitaal?

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 23:20

Robijntjah schreef:
Bokt upload. Ik wil een topic bouwen :')

Die van mij deed het goed een uur geleden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 23:21

Ik heb dat zo af en toe dat ie zegt dat ie upload en dan na 100% gebeurd er niks. En ik heb echt gave platen :')

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 23:26

Oh dat heb ik idd ook weleens, dan moet je er minder tegelijk oploaden... dus ipv 10, 4 tegelijk

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 23:27

Dat sommige mensen op een zo niet juist moment feedback gaan geven , bedankt alsof ik al niet best wat zelfvertrouwen laatst verloren ben. Zou het ook fijn vinden om eens een complimentje te horen helemaal na zon gebeurtenis. Voel mij behoorlijk alleen in het verwerken hiervan terwijl ik dagelijks te horen krijg ja praat erover als je dat wil. En dan maar afvragen waarom ik dingen altijd opkrop....

Misschien kan ik maar beter gewoon weer met beesten gaan werken....

Weet niet wat dit jaar mij nu precies wil leren , maar begin er aardig moe van te worden maar iedereen verwacht dat ik gewoon doorga.

MarlindeRooz

Dat ik dacht dat ik wel vla kon eten met een lactase pil (helpt met lactose intolerantie). Blijkbaar was 1 pil niet genoeg.

Lig nu in bed met mijn pinguïnkruik op mijn buik. _O-

Waarom is vegan vla zo vies. Ik heb echt 1x per jaar zin in duo vla met choco en vanille. Gun me dat ;(
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 13-09-21 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Hij doet het al bij 1 niet :+

Zucht. Ik kruip morgen wel even achter mijn laptop.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 00:05

MarlindeRooz schreef:
Dat ik dacht dat ik wel vla kon eten met een lactase pil (helpt met lactose intolerantie). Blijkbaar was 1 pil niet genoeg.

Lig nu in bed met mijn pinguïnkruik op mijn buik. _O-

Waarom is vegan vla zo vies. Ik heb echt 1x per jaar zin in duo vla met choco en vanille. Gun me dat ;(

Ik vind die kleine pakken van Alpro echt de beste ooit <3 mild & creamy is het geloof ik en dan de vanille smaak.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 01:30

Plafond dienst met bijna een jankbui tot gevolg. Waarom maakt 1 opmerking op een dag gelijk zoveel los...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 05:50

Slecht geslapen.. :(

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 06:45

Robijntjah schreef:

Wij wonen aan het eind van de wereld denk ik soms :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 07:02

Amandavd schreef:
Robijntjah schreef:

Wij wonen aan het eind van de wereld denk ik soms :')

Dat zal het zijn :')

Maar het is gelukt

Afbeelding

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 07:56

Wat een nacht -O-
Gelukkig zo weer naar de orthopeed... Hopelijk krijg ik een fatsoenlijke oplossing voor mijn benen, heupen en rug

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 08:34

wyoming schreef:
Hond gaat nog steeds niet goed. Kon net een spoor van zo’n 20 meter poetsen op de galerij -O- zou vannacht dan ook wel weer feest zijn. Waarom blijven beesten niet gewoon altijd jong en vitaal?

Sterkte...ik weet hoe het is om nachtdienst te draaien met de hond..

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 08:53

Aan het hardlopen in de sportschool.. Komt er een oude kerel aan die op de fietst stapt die voor de loopband staat. Ik zit vol in concentratie en kijk ondertussen wat tv. Staat hij daar te seinen "HALLO, GOEDEMORGEN. JOEHOE." Ik heb noise cancelling oordopjes dus ik hoor letterlijk niets anders dan mijn muziek. Dus ik wijs naar m'n oordopjes en zeg "Ik hoor niks" zie je hem zo kijken van 'de jeugd van tegenwoordig..'

ROT GEWOON OP. :') Dat jij met je gepensioneerde reet om half 8 voor de lol gaat sporten, ik ben geconcentreerd bezig laat me met rust fossiel.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-21 08:54

Captain schreef:
Aan het hardlopen in de sportschool.. Komt er een oude kerel aan die op de fietst stapt die voor de loopband staat. Ik zit vol in concentratie en kijk ondertussen wat tv. Staat hij daar te seinen "HALLO, GOEDEMORGEN. JOEHOE." Ik heb noise cancelling oordopjes dus ik hoor letterlijk niets anders dan mijn muziek. Dus ik wijs naar m'n oordopjes en zeg "Ik hoor niks" zie je hem zo kijken van 'de jeugd van tegenwoordig..'

ROT GEWOON OP. :') Dat jij met je gepensioneerde reet om half 8 voor de lol gaat sporten, ik ben geconcentreerd bezig laat me met rust fossiel.

Heerlijk _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 09:04

Ik voel diep medelijden vanaf de bank met een bakje koffie en een puppy naast me. :))

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 09:13

Mijn vader is zijn gehoorapparaat kwijt.Gisteren uit zijn oor gehobbeld tijdens de hobbelige rit door het bos op zijn scootmobiel.Tja,ga maar eens zoeken :(

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 09:20

tirzasarah10 schreef:
Weten jullie zijn vriendinnen nog? Nou na mijn paard in sloot vandaag en ik al echt kapot was, had ik dit ook nog:
[ [url=m/S9KSj4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Stomme dier sprong toen ik er net over heen gestapt was zo er achteraan. }:0

Och jeetje, ik lees dat het gelukkig goed is gekomen.
Het gebeurd wel vaker, zo had ik dit gezien bij een paard een paar jaar geleden. Ik kwam aan op de stal waar mijn paard destijds stond en er was daar een pensiongenootje van 16 helemaal alleen terwijl haar paard er ook zo over heen hing met benen door het hek. Toen heb ik de brandweer maar gebeld die het hek met de juiste gereedschap los konden krijgen en op de grond konden leggen.

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 10:14

Aan mezelf.

Over een paar weken is er een clubmatch van de rasvereniging waar ik lid van ben. Wil graag mee doen voor de ervaring en ben benieuwd wat de keurmeester van mijn hond vind. Maar ik weet dus niet of je met een gecastreerde reu mee mag doen. Kan nergens vinden of ik dan wel mee mag doen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 10:34

Dat mijn lievelingsmuseum (paleis het Loo) zo extreem lang dicht is. -O-

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 10:45

Dat ik me druk maak om de gevoelens van anderen omdat ik mijn verjaardag niet vier. Maar mijn moeder komt wel even langs, en één vriendin, dan kan ik het niet maken om nee te zeggen tegen mijn schoonouders want dan voelen ze zich gepasseerd, bla bla bla. Is het al morgen ^)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 11:11

Tova schreef:
Aan mezelf.

Over een paar weken is er een clubmatch van de rasvereniging waar ik lid van ben. Wil graag mee doen voor de ervaring en ben benieuwd wat de keurmeester van mijn hond vind. Maar ik weet dus niet of je met een gecastreerde reu mee mag doen. Kan nergens vinden of ik dan wel mee mag doen.

Castreerde reuen mogen niet showen. Moeten 2 ballen hebbeb

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 11:27

Mensen die bij mij aanbellen omdat er bij de buurman achter de poort oud ijzer ligt... Dat is een andere poort met een brievenbus met ander huisnummer... Die man doet zelf in oud ijzer dus gaat het echt niet gratis aan jou meegeven.