Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Dat ik dacht dat ik wel vla kon eten met een lactase pil (helpt met lactose intolerantie). Blijkbaar was 1 pil niet genoeg.
Lig nu in bed met mijn pinguïnkruik op mijn buik.
Waarom is vegan vla zo vies. Ik heb echt 1x per jaar zin in duo vla met choco en vanille. Gun me dat
Captain schreef:Aan het hardlopen in de sportschool.. Komt er een oude kerel aan die op de fietst stapt die voor de loopband staat. Ik zit vol in concentratie en kijk ondertussen wat tv. Staat hij daar te seinen "HALLO, GOEDEMORGEN. JOEHOE." Ik heb noise cancelling oordopjes dus ik hoor letterlijk niets anders dan mijn muziek. Dus ik wijs naar m'n oordopjes en zeg "Ik hoor niks" zie je hem zo kijken van 'de jeugd van tegenwoordig..'
ROT GEWOON OP.Dat jij met je gepensioneerde reet om half 8 voor de lol gaat sporten, ik ben geconcentreerd bezig laat me met rust fossiel.
tirzasarah10 schreef:Weten jullie zijn vriendinnen nog? Nou na mijn paard in sloot vandaag en ik al echt kapot was, had ik dit ook nog:
[ [url=m/S9KSj4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stomme dier sprong toen ik er net over heen gestapt was zo er achteraan.
Tova schreef:Aan mezelf.
Over een paar weken is er een clubmatch van de rasvereniging waar ik lid van ben. Wil graag mee doen voor de ervaring en ben benieuwd wat de keurmeester van mijn hond vind. Maar ik weet dus niet of je met een gecastreerde reu mee mag doen. Kan nergens vinden of ik dan wel mee mag doen.