Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Rutte heeft gezegd dat als de cijfers het toelieten er versoepelingen kwamen. Die stukken waren al uitgelekt.
Nog voordat het kabinet dit met het omt had overlegd.
Is het niet een beetje te voorbarig geweest?
Had Rutte enzo dit niet beter eerst kunnen overleggen met het omt?
Iedereen is blij gemaakt en straks kan het niet...
purny schreef:Rutte heeft gezegd dat als de cijfers het toelieten er versoepelingen kwamen. Die stukken waren al uitgelekt.
Nog voordat het kabinet dit met het omt had overlegd.
Is het niet een beetje te voorbarig geweest?
Had Rutte enzo dit niet beter eerst kunnen overleggen met het omt?
Iedereen is blij gemaakt en straks kan het niet...
DuoPenotti schreef:nynke55 schreef:Ik sprak zonet iemand, die zei hoe gek het zal zijn dat we straks allemaal weer zonder mondkapje lopen. Je zou toch voor de gein je tanden rood, blauw of groen gaan schilderen...
Ik heb vorig jaar net een opknap beurtje gehad aan mijn gebit... En niemand ziet het
raket schreef:Woon je in west-brabant morrie? Haal ik wel wat plantjes voor je. Jij kunt volgens mij wel wat kleur gebruiken op je balkonnetje.
Popstra schreef:Terassen open...zou dat nou echt zo leuk zijn? Op afspraak met tijdslot op een terras gaan zitten...plus je echt niet met 5 man aan tafel mag zitten.
Tenminste, zo zie ik het voor me. Lijkt me niks aan. Zoiets doe je spontaan. Dan is het leuk.
Denk dat de parken evengoed daarom in trek blijven
Popstra schreef:Terassen open...zou dat nou echt zo leuk zijn? Op afspraak met tijdslot op een terras gaan zitten...plus je echt niet met 5 man aan tafel mag zitten.
Tenminste, zo zie ik het voor me. Lijkt me niks aan. Zoiets doe je spontaan. Dan is het leuk.
SusanH schreef:Ik vind het nadeel van zo'n tijdsslot dat je ook op tijd weer weg moet zijn dan. Lekkere van uit eten gaan of naar de kroeg is juist dat je de tijd even kunt vergeten. Maar goed, ook dat komt vast wel weer.