Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Ik heb nu al 2 keer achter elkaar Day koop geannuleerd wordt omdat het niet verzonden is. En natuurlijk zijn alle andere opties die ik had (en enorm tussen twijfelde, want die 2e annulering was al als vervanging van de 1e) verkocht
deedee19 schreef:Mijn man heeft vandaag een pakket afgegeven bij mondial Relay en heeft gezien dat het gescand is. Echter heb ik nog steeds geen bevestiging in mijn mailbox en dus ook niet op Vinted. Is er, behalve koper mailen en morgenochtend pakketpunt bellen, nog iets wat ik kan doen? Want ben nu heel erg bang dat de koop geannuleerd wordt. Negatieve feedback en weg geld en jas.
Wildgirl schreef:Zijn bij jullie de Fransen ook zo onderhandel fanatiek? Man, gewoon de helft bieden op een nieuwe jas die ik er al spotgoedkoop op heb staan en ook niet willen opschuiven. Vermoeiend!
deedee19 schreef:Opgelost! Ik was blijkbaar niet de enige die dat pakketpunt had gebeld![]()
Blijkbaar zat er een storing in de mail. Mijn pakket lag er nog. 1 minuut nadat ik opgehangen had had ik de bevestiging binnen. Ook in Vinted.![]()
Tip: verlaat nooit de winkel zonder de bevestiging gezien te hebben. Scheelt een hoop gedoe
Rennie89 schreef:Ik hoop dat ze ooit een paarden rubriek gaan opzetten op Vinted, denk dat die markt dan echt goed gaat lopen! Wel gek dat dit nog niet gebeurd is.
Ik heb wat kleren op Vinted gezet, daartussen een zware en ontzettend warm vest van pme legend, voor 20 euro. Heb bewust lage prijs gezet zodat mensen niet zouden bieden, maar zelfs nu krijg ik biedingen van 12,50het is dat het een mannen vest is anders had ik het zelf gehouden.