Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pantykous

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 20:45

Mij scheelt het niks. Als ik de prijs prima vind verkoop ik het, en biedingen waar ik niks mee kan negeer ik.

AnnoNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 20:50

Ik irriteer me zo aan die biedingen dat ik tegenwoordig een tegenbod doe die hoger is dan de vraagprijs. _O-

En soms wil ik nog wel íets van de prijs af doen, maar niet veel. Je moet bij mij niet aankomen met bij een artikel van 15 euro, eerst 7 bieden, dan 8, dan 9 etc. Sorry maar dan krijg je van mij gewoon een tegenbod van 25. _O-

Of, ook zo irritant: mensen die gaan bieden in een bericht (zijn ze zeker al door hun biedingen heen). Ammehoela.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 21:46

Ik heb nu al 2 keer achter elkaar Day koop geannuleerd wordt omdat het niet verzonden is. En natuurlijk zijn alle andere opties die ik had (en enorm tussen twijfelde, want die 2e annulering was al als vervanging van de 1e) verkocht :+

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 19:52

MyWishMax schreef:
Ik heb nu al 2 keer achter elkaar Day koop geannuleerd wordt omdat het niet verzonden is. En natuurlijk zijn alle andere opties die ik had (en enorm tussen twijfelde, want die 2e annulering was al als vervanging van de 1e) verkocht :+

Dat is balen. Kijk je bij een koop ook naar de beoordelingen en de laatste keer dat hij/zij online is geweest?

Zelf heb ik eigenlijk alleen problemen gehad met mensen waar ik het eigenlijk al aan de reviews kon zien. Daar begin ik nu ook gewoon niet meer aan.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 20:28

Beide gewoon allemaal goede reviews... Niks over niet opsturen oid.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 22:20

Mijn man heeft vandaag een pakket afgegeven bij mondial Relay en heeft gezien dat het gescand is. Echter heb ik nog steeds geen bevestiging in mijn mailbox en dus ook niet op Vinted. Is er, behalve koper mailen en morgenochtend pakketpunt bellen, nog iets wat ik kan doen? Want ben nu heel erg bang dat de koop geannuleerd wordt. Negatieve feedback en weg geld en jas.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 22:22

Ik krijg die van Mondial Relay ook met vertraging. Kan wel een dag duren. Bij DPD moest ik eens een aantal dagen wachten op de verzendbevestiging, toen kreeg ik ook de zenuwen.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 22:34

Oh echt? Hier nu drie keer iets mee verzonden en kreeg het meteen.
Nou laat ik dat maar hopen dan. Anders zou ik het wel zwaar....vervelend vinden.

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 23:21

deedee19 schreef:
Oh echt? Hier nu drie keer iets mee verzonden en kreeg het meteen.
Nou laat ik dat maar hopen dan. Anders zou ik het wel zwaar....vervelend vinden.

Ik heb al veel met mondial relay verstuurd. Krijg altijd de bevestiging meteen binnen.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 23:24

Ik heb een jasje uit Frankrijk gekocht en het zou moeten komen met Mondial Relay.
Maar het staat nu na 6 dagen nog steeds niet verzonden, terwijl de verkoopster zegt dat ze het al 5 dagen geleden heeft afgegeven. Zelfde soort probleem dus, alleen ben ik de koper in dit geval…

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 23:56

deedee19 schreef:
Mijn man heeft vandaag een pakket afgegeven bij mondial Relay en heeft gezien dat het gescand is. Echter heb ik nog steeds geen bevestiging in mijn mailbox en dus ook niet op Vinted. Is er, behalve koper mailen en morgenochtend pakketpunt bellen, nog iets wat ik kan doen? Want ben nu heel erg bang dat de koop geannuleerd wordt. Negatieve feedback en weg geld en jas.

Ik krijg de melding bij Mondial normaal al voor ik terug in de auto zit en de ene keer dat dat niet zo was is mijn pakket kwijt geraakt. Vinted heeft het ‘onderzocht’ maar niks gevonden en behandeld het nu als niet verzonden. Great

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 01:12

Wildgirl schreef:
Zijn bij jullie de Fransen ook zo onderhandel fanatiek? Man, gewoon de helft bieden op een nieuwe jas die ik er al spotgoedkoop op heb staan en ook niet willen opschuiven. Vermoeiend!

Ik heb vanmiddag voor het eerst iemand geblokt. Die bood zelfs minder dan de helft (via bericht) En ongelooflijk opdringerig. Hij bood laag omdat het nou eenmaal een lastige tijd is. Ja, oké joh. En ik hoef de kachel niet te stoken zeker? :') Verkeerde prioriteiten.

Heb gezegd dat hij mijn tijd aan het verspillen was en heb hem geblokt. Het is vandaag alsnog voor vraagprijs verkocht.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 05:08

Ik hoop dat ze ooit een paarden rubriek gaan opzetten op Vinted, denk dat die markt dan echt goed gaat lopen! Wel gek dat dit nog niet gebeurd is.

Ik heb wat kleren op Vinted gezet, daartussen een zware en ontzettend warm vest van pme legend, voor 20 euro. Heb bewust lage prijs gezet zodat mensen niet zouden bieden, maar zelfs nu krijg ik biedingen van 12,50 :') het is dat het een mannen vest is anders had ik het zelf gehouden.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 07:07

Iets gekocht van een Franse, met wel wat slechte reviews, niet opsturen/koop geannuleerd enz. Maarja was een zeer leuke prijs en ik dacht, ik zie het wel. Nou ze stuurde het inddd niet op! En kreeg een week erna allemaal excuses, zij het product weer te koop gezet, ik het weer gekocht en 3x raden.... :+

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 07:29

Het is zeker wishful thinking om te denken dat er hier toevallig iemand bij MR werkt? :')
Ik vroeg me namelijk af: zo'n pakket wordt gescand bij afgiftepunt (weet zeker dat dat is gebeurd) maar in de tussentijd (bijvoorbeeld bij het distributiecentrum) worst hij toch nog wel een aantal keren gescand? Dan zou hij toch iig in de tracking van MR ergens op moeten poppen? Want dan kan ik iig Vinted bewijs mailen.
Straks meteen bellen. Pakket anderhalf uur voor sluiting ingeleverd. Hoop dat het nog daar ligt.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 10:06

Hier zo ook al gehad en toen contact opgenomen met vinted, zij konden zien dat het effectief ingescand was, maar bij mij was er dus niets veranderd….

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 10:10

Wat bedoel je precies met niet veranderd tengeltje? Is het uiteindelijk goed gekomen?
Want ik kan op de site van MR zelf ook niet zien dat het onderweg is. Daar staat dat ik het nog in moet leveren.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 10:14

Dat er op de track en trace dus ook stond dat ik moest inleveren, terwijl de helpdesk van vinted dus wel zag dat het ingeleverd was.

Is goedgekomen, vinted zette het dan op pauze en werd afgehandeld als het pakje geleverd was en de koper via mail liet weten dat alles ok was.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 10:16

Oké dankjewel. Ga eerst om 10 uur het pakketpunt bellen. Mocht hij daar nog liggen dan laat ik opnieuw scannen in de hoop dat ik wel een bevestiging krijg. Zo niet dan haal ik hem weer op.

Als hij al weg is ga ik doen wat jij zegt tengeltje. Ik heb een foto van het pakket gelukkig.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 12:34

Opgelost! Ik was blijkbaar niet de enige die dat pakketpunt had gebeld :o
Blijkbaar zat er een storing in de mail. Mijn pakket lag er nog. 1 minuut nadat ik opgehangen had had ik de bevestiging binnen. Ook in Vinted. *\o/*

Tip: verlaat nooit de winkel zonder de bevestiging gezien te hebben. Scheelt een hoop gedoe :')

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 13:30

deedee19 schreef:
Opgelost! Ik was blijkbaar niet de enige die dat pakketpunt had gebeld :o
Blijkbaar zat er een storing in de mail. Mijn pakket lag er nog. 1 minuut nadat ik opgehangen had had ik de bevestiging binnen. Ook in Vinted. *\o/*

Tip: verlaat nooit de winkel zonder de bevestiging gezien te hebben. Scheelt een hoop gedoe :')

Ah mooi! *\o/*

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 14:29

Hier legt hij alles op een hoop en scant ‘s avonds alle pakjes in. Scheelt hem tijd, snap ik helemaal, en loopt ook gewoon vlot, dus prima voor mij zo.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 14:35

Rennie89 schreef:
Ik hoop dat ze ooit een paarden rubriek gaan opzetten op Vinted, denk dat die markt dan echt goed gaat lopen! Wel gek dat dit nog niet gebeurd is.

Ik heb wat kleren op Vinted gezet, daartussen een zware en ontzettend warm vest van pme legend, voor 20 euro. Heb bewust lage prijs gezet zodat mensen niet zouden bieden, maar zelfs nu krijg ik biedingen van 12,50 :') het is dat het een mannen vest is anders had ik het zelf gehouden.

Ik had dat ook met een aantal goedkoop geprijsde items. Vergelijkbare items stond met een veel hogere prijs op Vinted en toch kreeg ik echt belachelijke biedingen. Ik heb de artikelen toen allemaal duurder gemaakt en de stomme bieders hebben het uiteindelijk gekocht voor de prijs die ik eerder vroeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 15:44

Als je de prijs aanpast, doe je dat dan in de bestaande advertentie of maak je een nieuwe?

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 17:49

In een bestaande :j als je de prijs lager maakt dan krijgen mensen die het item gefavoriet hebben daar zelfs een melding van