Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 08:38

Weer zeer waardeloos geslapen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 08:41

Hier ook en eigenlijk heel onrustig geslapen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 09:01

Muggen :(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 09:02

__Sannne schreef:
MarlindeRooz schreef:

Omdat je geen zin hebt in het feit dat je gegevens bij een datalek betrokken worden?

Is al een reden voor mij waarom ik mij niet zo snel zou laten testen. En ken nog steeds niemand die het gehad heeft. Een loopneus heb ik altijd zodra de temperaturen stijgen en de pollen komen. :+

Als je datalekken wil voorkomen, moet je nooit meer je gegevens achterlaten op het internet. Alle grotere bedrijven hebben continue (kleine) datalekken, maar deze komen meestal niet zo in het nieuws. Beetje kul excuus.

Hier ook flinke hooikoorts trouwens. Als ik me voor elke snotneus moest laten testen kan ik dagelijks naar de teststraat. Ken helaas de klachten na al die jaren genoeg om te weten wanneer het hooikoorts is, of wanneer er iets anders aan de hand is.

Oh mijn ergenis van vandaag; Bokt die denkt dat ze grappig zijn met de 1 april grap. At least they tried.

Welke 1 april grap?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 09:11

Bij elk topic op 'Omdraaien' moeten klikken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 09:14

__Sannne schreef:

Huh. Heb ik niet. Niet dat ik klaag, klinkt irritant.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 09:16

_San87_ schreef:
__Sannne schreef:

Jaloers. :')

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 09:17

Britta31 schreef:
Muggen :(

Jep.. Mooi weer, waar ik dan wel blij van word, maar de muggen blijkbaar ook..

En indd. hier ook een ergernis, de berichten die je om moet draaien.. Zit je een serieus topic te lezen, zit er een 'grap' in verwerkt. Stomme 1 April ook :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 09:17

__Sannne schreef:

Twee keer op omdraaien klikken, dan krijg je dat eerste blokje weer en die gewoon wegklikken :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 09:18

_San87_ schreef:
__Sannne schreef:

Ik ook niet. Hier gewoon alles normaal gelukkig. Kreeg een pop up met vragen maar gewoon weggeklikt. Ik vind dat hele 1 april gedoe maar vervelend.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 09:18

Winged schreef:
__Sannne schreef:

Twee keer op omdraaien klikken, dan krijg je dat eerste blokje weer en die gewoon wegklikken :)

Je bent de beste!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 09:20

Daks schreef:
poes schreef:
Het is wel mijn grootste ergernis sinds Corona: we zijn een heel intelligente soort maar we gedragen ons vooral heel dom. Het is niet anders.

Dom waarom dom?
Omdat er mensen zijn die niet voor een kuchje en een niesje naar de teststraat rennen?

Onder andere. Of zich niet aan de maatregelen houden. Ik vind dat heel dom gedrag en erger mij daar wel eens aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 09:25

poes schreef:
Ik laat me wel bij het minste symptoom testen. Genoeg mensen die het krijgen zonder symptomen dus je weet maar nooit. Ik zou niet weten waarom je je niet wil laten testen?
Maar met die redenatie kun je elke dag wel langs de teststraat.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 09:26

_San87_ schreef:
__Sannne schreef:

Is alleen bij de eerste post in elk topic, als het goed is

Edit: oh in Internet Explorer heb ik het niet

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 09:30

Mkango schreef:
poes schreef:
Ik laat me wel bij het minste symptoom testen. Genoeg mensen die het krijgen zonder symptomen dus je weet maar nooit. Ik zou niet weten waarom je je niet wil laten testen?
Maar met die redenatie kun je elke dag wel langs de teststraat.

Nee we kunnen wel via contact tracing of bij symptomen gericht testen.

Het leven ligt wereldwijd plat en alsnog moet je het mensen uitleggen. Ik mag me daaraan ergeren vind ik. Ik vind echt dat deze keer heel duidelijk is dat we als soort echt heel dom kunnen zijn.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 09:41

Ben ik nou zo :o? Ik zie het knopje omdraaien niet?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 09:47

Britta31 schreef:
Ben ik nou zo :o? Ik zie het knopje omdraaien niet?

Ik ook niet. Misschien afhankelijk van wat je in de pop-up hebt aangeklikt?

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 09:50

Echt helemaal onderin. Bedankt voor de tip trouwens +:)+

Afbeelding

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 09:50

Ik erger me aan de bouwvakker die hier de voordeur kwam plaatsen en continue verkondigd dat corona nep is en de discussie met me aan wil gaan (ik ben IC-verpleegkundige). Ooh wat haalde die man het bloed onder mn nagels uit -:(-

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 10:20

Annenas schreef:
Ik erger me aan de bouwvakker die hier de voordeur kwam plaatsen en continue verkondigd dat corona nep is en de discussie met me aan wil gaan (ik ben IC-verpleegkundige). Ooh wat haalde die man het bloed onder mn nagels uit -:(-

-:(- Begrijpelijk. Melding maken bij het bedrijf waar hij voor werkt.
Zelf werk ik ook in het ziekenhuis en ervaar dat mensen soms echt lak aan de regels hebben.

Even mijn ei kwijt;
Het toppunt was iets wat mij vorige maand was overkomen. Soms duurt een behandeling wel een paar uur en de wachtkamer van de afdeling is al niet zo heel groot, dus ik en mijn collega's spreken mensen hier ook vriendelijk op aan en noteren dan de telefoonnummers zodat mensen die met patiënten mee komen gebeld kunnen worden als ze klaar zijn. Elders in het Ziekenhuis is het zo ingedeeld dat mensen daar alle ruimte hebben om te zitten, ook met tafeltjes met minder kans op besmetting. Meestal werken mensen wel mee, maar in dit geval was er een vrouw aan het werk op haar laptop met allemaal papieren om zich heen. Ook haar verzocht ik naar beneden te gaan na al 2 mensen hun telefoonnummers te hebben genoteerd, maar zij wilde haar nummer niet geven. Ze zei ''Ik ben een uitzondering'' waarop ik vroeg waarom, waar ze geen antwoord op had en vroeg ze of ik iets tegen haar had. Dus ik antwoordde rustig ''Nee, we hebben hier nu een regel die voor iedereen geld en ik weet niets over een uitzondering'' (had ze gewoon verzonnen) en ''dus ik wil graag uw telefoonnummer hebben en weten met wie U mee bent gekomen, zodat wij U kunnen bellen en dan kan ik ook gelijk even kijken hoe lang de behandeling van de patiënt duurt.'' de naam wilde ze dus niet geven en vertelde dat het mij allemaal niks aan ging (ik had gewoon mijn ziekenhuispakkie aan. Het was duidelijk dat ik er werkte.) en vertelde haar dus nogmaals dat ze naar beneden moest en als ze geen naam wilde geven van de patiënt om het nummer bij te noteren, ze ook niet gebeld kon worden. Over het algemeen staan telefoonnummers van contactpersonen wel bij de patiënt, maar zonder naam kon ik ook niet kijken of dit ook het geval was. Toen begon ze mij ineens voor racist uit te maken. Ze heeft inderdaad een kleurtje (en? regels zijn regels) en wilde zo onder de discussie uit komen om haar zin te krijgen door dit zo te gaan spelen. Dus ik ben naar de regieverpleegkundige gegaan, ziedend van woede. Die heeft de dame ook aangesproken en verteld dat als ze niet weg ging de beveiliging gebeld zou worden. Had ik ook mee moeten aankomen, maar wilde het liever netjes oplossen..
Die kreeg ook een bak gal over zich heen..

Dit was echt typisch ''Ikke ikke ikke'' en dat zie ik steeds meer in deze tijd. Ik wil ook gewoon weer terug naar het oude en dat behandelingen gewoon regulier door kunnen gaan.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 10:29

michelle___ schreef:
marley93 schreef:
Ik wilde even lekker Buzzfeed Unsolved True Crime kijken. Gaan mijn nekharen toch recht overeind staan bij Jack the Ripper zeg. Knoop in mijn maag, kriebels, rilling langs mijn rug. Normaal vind ik het best leuk om even te griezelen bij die echt gebeurde crimes, maar vanavond viel hij om de één of andere reden echt verkeerd.

Ik zat (toen mijn ouders gingen scheiden) in een soort jongeren groep van het GGZ, en daar was een jongen die onwijs naar hem op keek. En ieder project dat wij toen moesten maken daar, ging over Jack the Ripper. Ik had zo vaak aangegeven dat ik het niet fijn vond om bij hem in een groep te zitten, maar daar werd nooit gehoor aan gegeven. Tot hij op een dag met Jack the Ripper, in zijn arm gesneden met een mesje, aan kwam... Toen was het toch wel duidelijk dat hij een ander soort hulp nodig had :=

Holy oliebol :oo Nog gelukkig dat hij zichzelf heeft verminkt en niet een ander...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 10:32

_San87_ schreef:
__Sannne schreef:

Ik ook niet. *\o/*

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 10:42

Over dat testen, ik heb al maanden dezelfde klachten die gewoon niet weg gaan, heb mij al 4x laten testen en elke keer negatief. Als ik bij elke hoest of nies mij moet laten testen dan kan ik wel een weekabonnement afsluiten bij de teststraat. En elke keer zit ik dan ook weer een paar dagen verplicht thuis. Ik doe pas testen als ik merk dat er iets veranderd aan mijn klachten.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 10:43

Oh ik heb dat ondersteboven nu ook bij fototopics. Wat gruwelijk irritant.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 10:43

Dat mijn kerel vanochtend vroeg in z'n slaap... "Heheh, wat fijn!" Roept.
Heel fijn schat, mooi dat jij lekker slaapt! Maar slaappraten is wel erg lastig. De volgende x ga ik hem uithoren wat hij op z'n verjaardag wil, das dan wél weer makkelijk :')