Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:MarlindeRooz schreef:
Omdat je geen zin hebt in het feit dat je gegevens bij een datalek betrokken worden?
Is al een reden voor mij waarom ik mij niet zo snel zou laten testen. En ken nog steeds niemand die het gehad heeft. Een loopneus heb ik altijd zodra de temperaturen stijgen en de pollen komen.
Als je datalekken wil voorkomen, moet je nooit meer je gegevens achterlaten op het internet. Alle grotere bedrijven hebben continue (kleine) datalekken, maar deze komen meestal niet zo in het nieuws. Beetje kul excuus.
Hier ook flinke hooikoorts trouwens. Als ik me voor elke snotneus moest laten testen kan ik dagelijks naar de teststraat. Ken helaas de klachten na al die jaren genoeg om te weten wanneer het hooikoorts is, of wanneer er iets anders aan de hand is.
Oh mijn ergenis van vandaag; Bokt die denkt dat ze grappig zijn met de 1 april grap. At least they tried.
Daks schreef:poes schreef:Het is wel mijn grootste ergernis sinds Corona: we zijn een heel intelligente soort maar we gedragen ons vooral heel dom. Het is niet anders.
Dom waarom dom?
Omdat er mensen zijn die niet voor een kuchje en een niesje naar de teststraat rennen?
Mkango schreef:poes schreef:Maar met die redenatie kun je elke dag wel langs de teststraat.Ik laat me wel bij het minste symptoom testen. Genoeg mensen die het krijgen zonder symptomen dus je weet maar nooit. Ik zou niet weten waarom je je niet wil laten testen?
Annenas schreef:Ik erger me aan de bouwvakker die hier de voordeur kwam plaatsen en continue verkondigd dat corona nep is en de discussie met me aan wil gaan (ik ben IC-verpleegkundige). Ooh wat haalde die man het bloed onder mn nagels uit
michelle___ schreef:marley93 schreef:Ik wilde even lekker Buzzfeed Unsolved True Crime kijken. Gaan mijn nekharen toch recht overeind staan bij Jack the Ripper zeg. Knoop in mijn maag, kriebels, rilling langs mijn rug. Normaal vind ik het best leuk om even te griezelen bij die echt gebeurde crimes, maar vanavond viel hij om de één of andere reden echt verkeerd.
Ik zat (toen mijn ouders gingen scheiden) in een soort jongeren groep van het GGZ, en daar was een jongen die onwijs naar hem op keek. En ieder project dat wij toen moesten maken daar, ging over Jack the Ripper. Ik had zo vaak aangegeven dat ik het niet fijn vond om bij hem in een groep te zitten, maar daar werd nooit gehoor aan gegeven. Tot hij op een dag met Jack the Ripper, in zijn arm gesneden met een mesje, aan kwam... Toen was het toch wel duidelijk dat hij een ander soort hulp nodig had