Mkango schreef:Oooo man, mijn pakket voelt echt als één grote faal als ik dit zo zie.Superleuk allemaal!
Ik heb hetzelfde hoor. Was heel trots en goed met budget maar heb nu de neiging echt veel extra te gaan kopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fem schreef:DAAAAAAN13... Ben jij mijn Secret Santa?
CastaMickey schreef:Oké ik ga later bijlezen en de uitpakfoto's delen maar mijn pakket is er![]()
![]()
[ [url=m/5b3i94.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanmiddag was ik heeeel even thuis en toen zag ik het al staan! Moest daarna meteen door naar de kapper en heb het net samen met mn huisgenootje/vriendin en haar kat (en mijn petekat) Louis uitgepakt. Superbedankt Santa, al weet ik nog niet wie je bentUitgebreid verslag volgt nog maar ik ben er heel blij mee! Dankjewel
8nnemiek schreef:CharxHebe schreef:8nnemiek ben jij mijn SS?
Ik zie dat je een bootje hebt gekocht en over een aantal jaren een wereldreis wil gaan maken. Daar zou de tekst en het boek op kunnen slaan. Ook zie ik iemand reageren in je topic over je werk in Goes. Enige vreemde vind ik dan dat je woonplaats in je profiel op Limburg staat
maar toch denk ik dat jij het wel eens zou kunnen zijnb
Nee helaas. Ik ben vaak in Zeeland, en er staat een reis op de planning, dus het had zomaar gekund, maar ik ben niet jouw Santa.
Maar wat een mooi pakket!
De rest ook, wat komen er veel leuke kadootjes voorbij! Heerlijk om al die verslagen te lezen
Caily schreef:CastaMickey schreef:Oké ik ga later bijlezen en de uitpakfoto's delen maar mijn pakket is er![]()
![]()
[ [url=m/5b3i94.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanmiddag was ik heeeel even thuis en toen zag ik het al staan! Moest daarna meteen door naar de kapper en heb het net samen met mn huisgenootje/vriendin en haar kat (en mijn petekat) Louis uitgepakt. Superbedankt Santa, al weet ik nog niet wie je bentUitgebreid verslag volgt nog maar ik ben er heel blij mee! Dankjewel
Omg dit is echt ernstig. Ik heb nu pas door dat jij Nardi bent:+ Ik ben Amber haar zus, Lotte. Haha, erg dit. Ik dacht echt "dat zou Louis van Amber ook doen... hmmm... wacht.." groetjes daar
Leo schreef:Stiekeme meelezer hier geniet ook enorm van de eerste pakketten! Wat een werk zit er al in en wat een prachtige cadeaus allemaal! Zo leuk!
Maar Roodvos ik moet toch vragen: wat doet mijn kat bij jou?
(Zonder z'n gezicht op de foto echt twee druppels water met die van mij)
Edit:
[ [url=m/GL9RhP.jpg]Afbeelding[/url] ]
geerte schreef:Ik ben trouwens Geerte en ergens tussen de 20 en 30 jaar oud. Werk in de zorg en vind rare medische dingen zoals pennen in de vorm van gewrichten etc erg leuk.