Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 12:29

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 07-07-24 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 12:36

Joh, al kom je hier alleen maar af en toe even spuien of je hart luchten, echt geen enkel probleem! :(:) Sommigen reageren actief op anderen, sommigen doen dat als hun hoofd ernaar staat, en sommigen komen soms alleen even hun ergernissen droppen, allemaal prima hoor, daar hoef je echt geen verantwoording voor af te leggen. Hopelijk kun je je zinnen een beetje verzetten met je nieuwe iPad!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 12:57

Mkango schreef:
Het begon er bij Instagram ook al mee dat je feed niet meer chronologisch was, maar dat het algoritme ging bepalen wat het "meest relevant" was voor jou. Als je content van bepaalde accounts per se wilde zien, moest je dus al aanvinken dat je die bovenaan wilde zien, of er notificaties van wilde ontvangen. Nu zie je dat Instagram steeds meer aanstuurt op mensen laten betalen om het bereik van hun content te vergroten. Maar daar ga ik dus ook niet aan beginnen. :+ Daarnaast moet je heel actief zijn om "in the picture" van het algoritme te blijven, maar ook weer niet té actief, want dan krijg je een shadow ban. :') Schijtirritant is het wel, en het maakt ook dat er geen lol meer aan is als je geen celeb of "influencer" bent met miljoenen volgers en het eigenlijk alleen maar gebruikt om je eigen ego te (laten) strelen.

Ja, dit is dus exáct wat ik zo vervelend vind. Het is nooit goed, tenzij je betaalt :').

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 14:04

Amandavd schreef:
_San87_ schreef:
Ik ook :). Waarom erger jij je?

@Nymbous, sterkte, wat een vreselijke ervaring...

Omdat ik een hele post in concept had staan om te posten. Ik deze wilde plaatsen, hij vervolgens niet geplaatst kon worden en ik nu alles weer opnieuw in elkaar kan typen. Echt first world problems maar toch :')

Waarom erger jij je aan Instagram?

Ugh dit heb ik ook een paar keer gehad, zo irritant!

Dan typ ik een concept om hem bijvoorbeeld de volgende dag te posten. Vervolgens wil ik het dus de volgende dag posten, werkt het niet, en ben ik het concept kwijt -O- Ik heb dat nou 2 of 3 keer gehad, dus voortaan post ik het meteen als ik het typ. Maar ik denk dat het een foutje van Instagram is of zo?

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 14:13

Een collega. Ze werkte te traag en daarom is haar contract niet verlengd. En ja, dat is sneu en rot en alles, maar haar laatste werkdag is over twee weken en ze maakt er nu al 1 groot drama van 'dat ze er straks niet meer is'. Waardoor wij vervolgens nu al haar werk over mogen pakken, omdat zij zich niet kan concentreren.

Echt, ik snap het. Het is poedersuiker. Maar raap nog even je ballen bij elkaar en doe nog even je best want als het zo doorgaat hebben die twee weken ook geen nut meer.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 14:20

Tussen 12 en 17 komen ze wat ophalen hier thuis. Helaas zit ik al een uur te vechten tegen mezelf, want ik slaap altijd een aantal uur tussen de middag. Word er gewoon sacherijnig van dat zoiets stoms als wachten tot er iemand geweest is er al voor zorgt dat mijn lichaam het uitschreeuwt nu. :(

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 14:36

Hier omgekeerd juist, ik verwachtte volgende week een bestelling dakmateriaal. Kreeg gister onverwachts mail dat het vandaag kwam. Planning omgegooid ook ivm slapen. En wat wordt er bezorgd een rol interieurstof :+ -O- (wel mooie <3 ) daaaag planning voor niks gewijzigd.

Gelukkig is het snel opgelost, het dakmateriaal wordt opnieuw afgezonden, kan dus best zijn dat ik volgende week twee keer krijg _O- en de rol stof mag ik houden *\o/* omdat volstrekt onbekend is waar die vandaan komt. Ook de transporteur weet het niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 14:40

Dat ik niet meer weet met wie ik morgen mee zou en of ik daar 8 uur moest zijn of half 8 en of ik me ergens moet melden. Straks maar even bellen (ben net wakker vanuit de nacht, dus nog niet in staat fatsoenlijk te bellen)

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 17:09

Dat ik steeds misselijk ben, dan als t afzakt een enorme eetbui krijg en dan daarna dus weer misselijk ben. Blegh

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 18:31

Dat m'n moeder blijer is voor m'n broer die nu een huis heeft gekocht en voor mij werd er niet veel gezegd toendertijd.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 19:08

Nymbous heel veel sterkte.
Gelukkig dat je man 112 heeft gebeld.

Ik heb pijn, heb het koud en irriteer mij aan alles en iedereen.
Kinderen die in onze voortuin fietsen,rot op ik wil mijn auto daar parkeren.
Moeders met 3 kinderen in de supermarkt.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 19:31

Nieuwe lepels zijn te scherp voor mijn mondhoeken... Nu heb ik een snee.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 20:41

Jas verkocht via Marktplaats, vandaag aangekomen bij de koper, krijg ik een berichtje dat ze het jammer vindt dat de jas naar rook ruikt. Euh.... Ik rook niet. >;)

Nooit gedaan ook, en verder hier in huis ook niemand. De jas is een paar weken geleden uitgewassen en heeft daarna aan een kleerhanger gehangen in een slaapkamer tot er een koper voor was. Of er heeft een DHL koerier flink zitten paffen in z'n bus, of ze lølt uit haar nek |o

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 20:44

black_kelpie schreef:
Jas verkocht via Marktplaats, vandaag aangekomen bij de koper, krijg ik een berichtje dat ze het jammer vindt dat de jas naar rook ruikt. Euh.... Ik rook niet. >;)

Nooit gedaan ook, en verder hier in huis ook niemand. De jas is een paar weken geleden uitgewassen en heeft daarna aan een kleerhanger gehangen in een slaapkamer tot er een koper voor was. Of er heeft een DHL koerier flink zitten paffen in z'n bus, of ze lølt uit haar nek |o

Heb ook regelmatig dat ik pakketje ontvang die naar rook ruikt, post nl dan, maar onze bezorger rookt dus ook in zn bus, wel met raam open maar lucht blijft hangen in de bus dus aan de pakketjes

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 20:48

Maddy_Paola schreef:
black_kelpie schreef:

Heb ook regelmatig dat ik pakketje ontvang die naar rook ruikt, post nl dan, maar onze bezorger rookt dus ook in zn bus, wel met raam open maar lucht blijft hangen in de bus dus aan de pakketjes

Juk, dat is zoooo ranzig :r.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 20:52

Maddy_Paola schreef:

Wat ontzettend goor :r

Ik heb het nog nooit gehad, maar het is de enige verklaring die ik kan verzinnen. Maar ontzettend stom dat het mij aangerekend wordt, krijg ik nog een leuke review op Marktplaats ook zeker...

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 20:54

Hier ook met enige regelmaat pakketten die naar rook ruiken. Heel vies.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 20:55

Hier ook af en toe pakketten met een rook lucht, komt volgens mij hier ook door de bezorger die in zijn auto rookt.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 21:12

Erger me aan mezelf.
Voor binnenkort hebben we eigenlijk een babyshower gepland in een restaurant voor schoonzus A. Maar omdat we uit 5 huishoudens bestaan, mag dat dus niet meer. Nu wil schoonzus B. het thuis houden. Ik gun het schoonzus A. echt van harte (ik kwam zelf met het plan), maar vind het ook wel een beetje eng in deze situatie. Een van de uitgenodigden heeft verkoudheidsklachten en laat zich sowieso testen. Maar het risico dat ik (of een van ons) het over zou kúnnen dragen (ook al heb ik letterlijk 0 klachten en kom ik bijna nergens) beangstigt mij gewoon. Wat is nu wijsheid? :?

Veel sterkte Nymbous, luister goed naar jezelf. Doe het rustig aan! :knuffel:

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 21:14

Mijn heup die pijn doet en ik niet weet hoe ik mijn been neer moet leggen. Irritant.

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 21:18

Sterkte Nymbous...

Wat een dag hier...
Ik wou met mijn zoontje van 2,5 naar mijn moeder vertrekken maar we gingen eerst kleren wisselen, dus naar boven. Meneertje schiet langs mij heen naar beneden ipv naar boven en door zijn hyper zijn kukelt ie zo de trap af. :knuffel: zeker 10 treden naar beneden, tuimelend en is tot stilstand gekomen in het midden van de trap met zijn hoofd naar beneden en zijn voeten omhoog, echt bijna kaarsrecht hè, was zo’n akelig zicht. Ik
Heb echt een trauma voor mijn leven denk ik...op controle geweest maar niets ernstig gelukkig. Hij had toen een bloedneus en zijn neusbeen is nu blauw en dik, zijn oor en knie zijn blauw en hij heeft een grote blauwe bult op zijn hoofd.

Hij wou toch nog graag naar mijn moeder gaan...zijn we daar een paar uur en is ze avond eten aan het maken, gilt ze ineens en “valt” ze op de grond...haar knie een soort van uit de kom ofzo ik snap het nog steeds niet. Gebeurd blijkbaar wel vaker maar het was al heel lang geleden (langer als 28j dan volgens mij want ik weet van niets) en nu dus plots 2 dagen achter elkaar...

Heb T wel ff gehad zo!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 21:47

Mensen die de coronatoestanden vergelijken met WOII. En nog erger: mensen die zeggen dat 5 mei 'dood' is omdat we onze vrijheid kwijt zijn.
En ik weet nieteens wat ik überhaupt moet zeggen om duidelijk te maken dat ik dat klinkklare onzin vind. Dit maakt me echt sprakeloos.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 21:54

Buikpijn.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 21:57

Myfairytale schreef:
Erger me aan mezelf.
Voor binnenkort hebben we eigenlijk een babyshower gepland in een restaurant voor schoonzus A. Maar omdat we uit 5 huishoudens bestaan, mag dat dus niet meer. Nu wil schoonzus B. het thuis houden. Ik gun het schoonzus A. echt van harte (ik kwam zelf met het plan), maar vind het ook wel een beetje eng in deze situatie. Een van de uitgenodigden heeft verkoudheidsklachten en laat zich sowieso testen. Maar het risico dat ik (of een van ons) het over zou kúnnen dragen (ook al heb ik letterlijk 0 klachten en kom ik bijna nergens) beangstigt mij gewoon. Wat is nu wijsheid? :?

Veel sterkte Nymbous, luister goed naar jezelf. Doe het rustig aan! :knuffel:

Wat wij hebben gedaan voor een vriendin die we dus ook geen babyshower konden geven is allemaal kleine cadeautjes kopen dat ze elke dag 1 cadeautje kon uitpakken tot der uitgerekende datum.
En we hebben allemaal een filmpje gemaakt en die heeft iemand leuk achter elkaar geplakt.
1 persoon is dit naar haar gaan brengen en heeft toen ook een kleine high thea meegenomen.

Vriendin vond het zo ook erg leuk dus misschien een idee voor jullie.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 22:32

Jolien87 schreef:
Mensen die de coronatoestanden vergelijken met WOII. En nog erger: mensen die zeggen dat 5 mei 'dood' is omdat we onze vrijheid kwijt zijn.
En ik weet nieteens wat ik überhaupt moet zeggen om duidelijk te maken dat ik dat klinkklare onzin vind. Dit maakt me echt sprakeloos.

1 woord walgelijk bah bah bah! Ik moet er niet aan denken om oorlog mee te maken.