Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Het begon er bij Instagram ook al mee dat je feed niet meer chronologisch was, maar dat het algoritme ging bepalen wat het "meest relevant" was voor jou. Als je content van bepaalde accounts per se wilde zien, moest je dus al aanvinken dat je die bovenaan wilde zien, of er notificaties van wilde ontvangen. Nu zie je dat Instagram steeds meer aanstuurt op mensen laten betalen om het bereik van hun content te vergroten. Maar daar ga ik dus ook niet aan beginnen.Daarnaast moet je heel actief zijn om "in the picture" van het algoritme te blijven, maar ook weer niet té actief, want dan krijg je een shadow ban.
Schijtirritant is het wel, en het maakt ook dat er geen lol meer aan is als je geen celeb of "influencer" bent met miljoenen volgers en het eigenlijk alleen maar gebruikt om je eigen ego te (laten) strelen.
Amandavd schreef:_San87_ schreef:Ik ook. Waarom erger jij je?
@Nymbous, sterkte, wat een vreselijke ervaring...
Omdat ik een hele post in concept had staan om te posten. Ik deze wilde plaatsen, hij vervolgens niet geplaatst kon worden en ik nu alles weer opnieuw in elkaar kan typen. Echt first world problems maar toch
Waarom erger jij je aan Instagram?
black_kelpie schreef:Jas verkocht via Marktplaats, vandaag aangekomen bij de koper, krijg ik een berichtje dat ze het jammer vindt dat de jas naar rook ruikt. Euh.... Ik rook niet.![]()
Nooit gedaan ook, en verder hier in huis ook niemand. De jas is een paar weken geleden uitgewassen en heeft daarna aan een kleerhanger gehangen in een slaapkamer tot er een koper voor was. Of er heeft een DHL koerier flink zitten paffen in z'n bus, of ze lølt uit haar nek
Maddy_Paola schreef:black_kelpie schreef:Jas verkocht via Marktplaats, vandaag aangekomen bij de koper, krijg ik een berichtje dat ze het jammer vindt dat de jas naar rook ruikt. Euh.... Ik rook niet.![]()
Nooit gedaan ook, en verder hier in huis ook niemand. De jas is een paar weken geleden uitgewassen en heeft daarna aan een kleerhanger gehangen in een slaapkamer tot er een koper voor was. Of er heeft een DHL koerier flink zitten paffen in z'n bus, of ze lølt uit haar nek
Heb ook regelmatig dat ik pakketje ontvang die naar rook ruikt, post nl dan, maar onze bezorger rookt dus ook in zn bus, wel met raam open maar lucht blijft hangen in de bus dus aan de pakketjes
Maddy_Paola schreef:Heb ook regelmatig dat ik pakketje ontvang die naar rook ruikt, post nl dan, maar onze bezorger rookt dus ook in zn bus, wel met raam open maar lucht blijft hangen in de bus dus aan de pakketjes
Myfairytale schreef:Erger me aan mezelf.
Voor binnenkort hebben we eigenlijk een babyshower gepland in een restaurant voor schoonzus A. Maar omdat we uit 5 huishoudens bestaan, mag dat dus niet meer. Nu wil schoonzus B. het thuis houden. Ik gun het schoonzus A. echt van harte (ik kwam zelf met het plan), maar vind het ook wel een beetje eng in deze situatie. Een van de uitgenodigden heeft verkoudheidsklachten en laat zich sowieso testen. Maar het risico dat ik (of een van ons) het over zou kúnnen dragen (ook al heb ik letterlijk 0 klachten en kom ik bijna nergens) beangstigt mij gewoon. Wat is nu wijsheid?
Veel sterkte Nymbous, luister goed naar jezelf. Doe het rustig aan!
Jolien87 schreef:Mensen die de coronatoestanden vergelijken met WOII. En nog erger: mensen die zeggen dat 5 mei 'dood' is omdat we onze vrijheid kwijt zijn.
En ik weet nieteens wat ik überhaupt moet zeggen om duidelijk te maken dat ik dat klinkklare onzin vind. Dit maakt me echt sprakeloos.