Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sizzle schreef:Oeh wat een domper Twilight![]()
Misschien Europapark?
Napie schreef:In mei vakantie gehad maar toen hebben we alleen thuis gezeten en in de directe omgeving gefietst ipv onze lang gewenste vakantie naar Noorwegen. Nu weer vakantie. We zouden naar vrienden in Frankrijk maar dat voelde voor mij niet goed en twee weken geleden geannuleerd en een huisje op de Veluwe besproken om daar te fietsen. Helaas, de vakantie waar ik zo naar uit keek en ik zo goed kan gebruiken valt in het water. Ik ben vannacht positief getest op mijn werk. Nauwelijks klachten, nauwelijks ziek en waarschijnlijk ook opgelopen op mijn werk omdat we privé nauwelijks contacten hebben en de regels volgen.
Varekaj schreef:Onze reis naar Nepal is definitief van de baan. De reisorganisator verwacht niet dat ze de grenzen nog gaan openen voor Europa dit jaar en als ze het wel zouden doen, dan zouden ze zelf geen aanbod willen voorstellen ivm veiligheid. We krijgen alles integraal terug, al waren we ook akkoord geweest als we het hadden kunnen omzetten in een voucher voor volgend jaar.
Nu nog bekijken met Etihad wat zij voorstellen voor onze vluchten, al zullen dat wss wel vouchers worden.
Relaxed schreef:Vrienden zijn gisteren teruggekomen van Rhodos en zeiden dat er daar amper besmettingen waren.. Westhof bedoelt denk ik van 4 op Rhodos naar 1000+ in Nederland?
lenaa_tje schreef:Relaxed schreef:Vrienden zijn gisteren teruggekomen van Rhodos en zeiden dat er daar amper besmettingen waren.. Westhof bedoelt denk ik van 4 op Rhodos naar 1000+ in Nederland?
Volgens mij ook, ligt er natuurlijk als nog aan of je in Amsterdam woont of een dorpje in Drenthe ofzo![]()
Ook daar ligt het risico anders maar die beslissingen over het buitenland zijn natuurlijk ook gewoon politiek.