Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DezeNaam schreef:Topic nummer hoeveel ondertussen over het C-woord?
Mkango schreef:Ik ben ze fanatiek aan het verbergen, héérlijk. Ik ben ook echt totaal niet geïnteresseerd in de "hond uitlaten en corona," "tunisch haken en corona," "hiken in de Gobiwoestijn en corona," "strandjutten en corona," "is het handig om nu een vlucht naar Wuhan te boeken?" "m'n ouders waren eigenwijs en laks en zitten nu vast op een berg in Tajikistan, wat nu?" "help, ik heb een dwarszittende scheet, loop ik nu een verhoogd risico op corona?" topics, dus ik ben heel blij dat die functie bestaat.
poes schreef:Nou volgens mij ving mijn man je post ook op want hij heeft net weer een hele heftige night terror gehad. Vind het altijd zo zielig voor hemhoorde hem echt de verdieping onder de slaapkamer schreeuwen. ‘Er zaten spinnen achter me aan en eentje at me op’ *en sliep verder*
Pffff!
Mkango schreef:DezeNaam schreef:Topic nummer hoeveel ondertussen over het C-woord?
Ik ben ze fanatiek aan het verbergen, héérlijk. Ik ben ook echt totaal niet geïnteresseerd in de "hond uitlaten en corona," "tunisch haken en corona," "hiken in de Gobiwoestijn en corona," "strandjutten en corona," "is het handig om nu een vlucht naar Wuhan te boeken?" "m'n ouders waren eigenwijs en laks en zitten nu vast op een berg in Tajikistan, wat nu?" "help, ik heb een dwarszittende scheet, loop ik nu een verhoogd risico op corona?" topics, dus ik ben heel blij dat die functie bestaat.
Ik heb net weer toegegeven aan mijn midnight munchies... gelukkig was het vooral een hoop sla, een kleine avo en een half pakje vega gyros (), maar niet heel handig voor het slapengaan.
Mkango schreef:poes schreef:Was deze ook. De ergste waarvan ik weet. Het schijnt onschuldig te zijn maar ik vind het echt eng en zielig.
Het klinkt ook wel heel heftig... ook voor jou als als "toeschouwer".
Mkango schreef:Hoe doe je datIk ben ze fanatiek aan het verbergen
Mkango schreef:DezeNaam schreef:Topic nummer hoeveel ondertussen over het C-woord?
Ik ben ze fanatiek aan het verbergen, héérlijk. Ik ben ook echt totaal niet geïnteresseerd in de "hond uitlaten en corona," "tunisch haken en corona," "hiken in de Gobiwoestijn en corona," "strandjutten en corona," "is het handig om nu een vlucht naar Wuhan te boeken?" "m'n ouders waren eigenwijs en laks en zitten nu vast op een berg in Tajikistan, wat nu?" "help, ik heb een dwarszittende scheet, loop ik nu een verhoogd risico op corona?" topics, dus ik ben heel blij dat die functie bestaat.
Mkango schreef:Wie komt me redden?Bonuspunten als je me aansteekt en ik drie weken m'n bed niet uit kan. In ruil heb ik brood, bloem, rijst of couscous in de aanbieding.