Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 01:18

Was deze ook. De ergste waarvan ik weet. Het schijnt onschuldig te zijn maar ik vind het echt eng en zielig.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 01:58

Topic nummer hoeveel ondertussen over het C-woord?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 02:08

DezeNaam schreef:

Ik ben ze fanatiek aan het verbergen, héérlijk. Ik ben ook echt totaal niet geïnteresseerd in de "hond uitlaten en corona," "tunisch haken en corona," "hiken in de Gobiwoestijn en corona," "strandjutten en corona," "is het handig om nu een vlucht naar Wuhan te boeken?" "m'n ouders waren eigenwijs en laks en zitten nu vast op een berg in Tajikistan, wat nu?" "help, ik heb een dwarszittende scheet, loop ik nu een verhoogd risico op corona?" topics, dus ik ben heel blij dat die functie bestaat. :+

Ik heb net weer toegegeven aan mijn midnight munchies... gelukkig was het vooral een hoop sla, een kleine avo en een half pakje vega gyros ( :9 ), maar niet heel handig voor het slapengaan. :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 02:14

Mkango schreef:
Ik ben ze fanatiek aan het verbergen, héérlijk. Ik ben ook echt totaal niet geïnteresseerd in de "hond uitlaten en corona," "tunisch haken en corona," "hiken in de Gobiwoestijn en corona," "strandjutten en corona," "is het handig om nu een vlucht naar Wuhan te boeken?" "m'n ouders waren eigenwijs en laks en zitten nu vast op een berg in Tajikistan, wat nu?" "help, ik heb een dwarszittende scheet, loop ik nu een verhoogd risico op corona?" topics, dus ik ben heel blij dat die functie bestaat. :+

:') _/-\o_

poes schreef:
Nou volgens mij ving mijn man je post ook op want hij heeft net weer een hele heftige night terror gehad. Vind het altijd zo zielig voor hem :( hoorde hem echt de verdieping onder de slaapkamer schreeuwen. ‘Er zaten spinnen achter me aan en eentje at me op’ *en sliep verder*

Pffff!

Jemig, dat is schrikken %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 02:17

poes schreef:
Was deze ook. De ergste waarvan ik weet. Het schijnt onschuldig te zijn maar ik vind het echt eng en zielig.

Het klinkt ook wel heel heftig... ook voor jou als als "toeschouwer". :\

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 02:53

Mkango schreef:
DezeNaam schreef:

Ik heb net weer toegegeven aan mijn midnight munchies... gelukkig was het vooral een hoop sla, een kleine avo en een half pakje vega gyros ( :9 ), maar niet heel handig voor het slapengaan. :')

HAHAHA

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 04:03

Mkango schreef:
poes schreef:

Het klinkt ook wel heel heftig... ook voor jou als als "toeschouwer". :

Je schrikt je kapot als je ernaast ligt! Mijn man heeft het heel soms (gelukkig) en dan zit hij ineens rechtop in bed en schreeuwt dingen als "Houd de dief!!! Grijp hem!!! Nee!!!".... en dan gaat hij weer liggen en snurkt verder.
Ik daarentegen heb dan een uur nodig om mijn hartslag weer op normaal niveau te krijgen :+

Mkango schreef:
Ik ben ze fanatiek aan het verbergen
Hoe doe je dat O:)
Ik hoor er genoeg over op radio, TV, elke klant die belt, elke kennis die je spreekt. Dus als ik op Bokt kan ontvluchten eraan... GRAAG!!!!

Edit: mijn ergernis van vandaag was het drama gedrag van sommige mensen. Een vriend van ons heeft gister een ongeluk gehad met de vrachtwagen (in NL), zat vast in zijn cabine en er was een trauma heli bijgekomen. Wij kregen dat via de groepsapp te horen en echt op een manier zodat wij dachten dat hij op sterven in het ziekenhuis lag. Met een heel naar gevoel gaan slapen dus.
Vanmorgen de laatste update: Hij was met een zere enkel naar huis gestuurd vanuit het ziekenhuis 8)7 Viel dus gelukkig allemaal mee, maar gisteravond had de rest van de groep nog net geen afscheid van hem genomen (zonder dat iemand hem direct gesproken had).

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 08:34

Mkango je blijft me vermaken met je magische posts :')

Ik ergerde me gisteren aan mijn eigen onhandigheid rondom mijn verhuizing. Moet 31 maart mijn huidige studio uit en heb per -jawel- 1 april de sleutel van mijn nieuwe huis. Even niet nagedacht hoe onhandig dat is met verven, klussen en meubels verplaatsen. Ik moet het allemaal nog leren met mijn 26 jaar. :evaw:

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 09:08

DezeNaam schreef:

Need i say more

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 09:28

Barramundi: het knopje waarmee je normaliter een stipje zet: als je er twee keer op klikt, zie je als het goed is een kruisje. Topics verdwijnen dan uit de lijst met Laatste berichten.

“Merkt” je man zelf iets van die night terrors? In de zin dat hij het zich ‘s morgens nog kan herinneren?

Zó geen zin om naar m’n werk te gaan... -O- Ik zit nu in dubio om deze baan nog even te houden, of om toch gewoon op te zeggen en het erop te wagen dat over een maand/anderhalve maand de maatregelen weer wat versoepeld zijn en ik Frankrijk in kan. Elke keer dat ik een dag heb waarop ik denk: mwah, het valt best mee, ik kan dit best nog een paar weken/maanden volhouden, staat er daarna weer een week tegenover waarin ik het liefst gewoon m’n dekens over m’n hoofd trek en m’n kamer niet uit kom. Als we nu niet in de huidige situatie zaten, had ik m’n ontslag al ingediend, maar ik wil ook niet het risico lopen dat ik straks drie maanden lang zonder inkomen gestrand ben hier.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 09:36

Dat ik voor de vierde opvolgende dag met migraine uit m’n bed stap....

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 10:11

Aan mijn ex, wat kan je je toch vergissen in mensen. -:(-

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 10:13

Mijn man herinnert zich daar niets van. Meestal is het schreeuwen en zich verstoppen als ik de kamer binnen kom. Ik weet inmiddels dat hem troosten toch niet helpt en eigenlijk wil ik hem ook niet ‘wakker’ maken. Ik ben er redelijk aan gewend maar bij keren zoals gisteren is het even schrikken. Was ook al blij dat de buren de politie niet gebeld hadden :’)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 10:17

Zelfs het bloem om brood te bakken. Geraak gewoon nergens meer aan :n

Afbeelding
Afbeelding

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 10:37

Mkango schreef:
DezeNaam schreef:

Kon ik het ook maar verbannen uit m'n dromen, maar de laatste paar dagen komt er wel iets dat te maken heeft met Corona voor in m'n dromen :')

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 11:02

Dat er meer verf op mij zit dan op de muur. _O-

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 11:09

@Mkango: _/-\o_ Held!! Ik wist niet dat dit bestond!!

Mijn man kan zich er nooit wat van herinneren de volgende dag. Eerst geloofde hij het ook niet dat hij dat deed :+

@DMH: hier idd ook al bloem tekorten. En vandaag nergens meer havermout te krijgen.
Ik breng verweesde eendenkuikens groot en die krijgen dat als toevoeging aan hun dieet van kuikenmeel. Die gaan dus nu versneld over op grote-eendenvoer omdat ik er gewoon niet aan kan komen...

CupCakes :') Sorry, maar ik moest wel lachen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 11:09

Dat ik om 8 uur uit m'n bed geboord werd door de buren -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 11:30

Wie komt me redden? :\ Bonuspunten als je me aansteekt en ik drie weken m'n bed niet uit kan. In ruil heb ik brood, bloem, rijst of couscous in de aanbieding. <<)

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 11:37

Kan je topics verbergen? Hoe doe je dat? O:)
Ik zou dat topic met die handige trucjes zoeken want daar staat het miss wel maar die ben ik kwijt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 11:41

Mkango schreef:
Barramundi: het knopje waarmee je normaliter een stipje zet: als je er twee keer op klikt, zie je als het goed is een kruisje. Topics verdwijnen dan uit de lijst met Laatste berichten.

;) :D

Wijsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 11:52

Aan mijn zoon van 14 die van alles doet om onder zijn schoolwerk uit te komen. Kreeg vanmorgen om 9 uur een dagtaak gemaild die voor 17 uur terug naar de mentor moet.
Hij is al 3x naar de wc geweest, 2x potlood geslepen, drinken in wezen schenken, met de hond en kat geknuffeld, op zijn telefoon gekeken enz.
Ik heb me maar op de tuin gestort, zou geen goede juf zijn en ze binnen een week met de koppen tegen elkaar slaan.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 11:58

Aan al die Corona topics, hoeveel moet een paarden forum ze hebben?

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 11:59

Mkango schreef:
Mkango schreef:

;) :D

Heb nog 2x terug gelezen ook om te zoeken :')

Thanks!

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 12:03

Mkango schreef:
Wie komt me redden? : Bonuspunten als je me aansteekt en ik drie weken m'n bed niet uit kan. In ruil heb ik brood, bloem, rijst of couscous in de aanbieding. <<)

Als je 10 rollen schijtlint meeneemt, ben je welkom. Weet niet of je ziek wordt, maar je bent in deze tijden gegarandeerd 3 weken onderweg _O-