Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DezeNaam schreef:Topic nummer hoeveel ondertussen over het C-woord?

), maar niet heel handig voor het slapengaan.
Mkango schreef:Ik ben ze fanatiek aan het verbergen, héérlijk. Ik ben ook echt totaal niet geïnteresseerd in de "hond uitlaten en corona," "tunisch haken en corona," "hiken in de Gobiwoestijn en corona," "strandjutten en corona," "is het handig om nu een vlucht naar Wuhan te boeken?" "m'n ouders waren eigenwijs en laks en zitten nu vast op een berg in Tajikistan, wat nu?" "help, ik heb een dwarszittende scheet, loop ik nu een verhoogd risico op corona?" topics, dus ik ben heel blij dat die functie bestaat.

poes schreef:Nou volgens mij ving mijn man je post ook op want hij heeft net weer een hele heftige night terror gehad. Vind het altijd zo zielig voor hemhoorde hem echt de verdieping onder de slaapkamer schreeuwen. ‘Er zaten spinnen achter me aan en eentje at me op’ *en sliep verder*
Pffff!
Mkango schreef:DezeNaam schreef:Topic nummer hoeveel ondertussen over het C-woord?
Ik ben ze fanatiek aan het verbergen, héérlijk. Ik ben ook echt totaal niet geïnteresseerd in de "hond uitlaten en corona," "tunisch haken en corona," "hiken in de Gobiwoestijn en corona," "strandjutten en corona," "is het handig om nu een vlucht naar Wuhan te boeken?" "m'n ouders waren eigenwijs en laks en zitten nu vast op een berg in Tajikistan, wat nu?" "help, ik heb een dwarszittende scheet, loop ik nu een verhoogd risico op corona?" topics, dus ik ben heel blij dat die functie bestaat.
Ik heb net weer toegegeven aan mijn midnight munchies... gelukkig was het vooral een hoop sla, een kleine avo en een half pakje vega gyros (), maar niet heel handig voor het slapengaan.
Mkango schreef:poes schreef:Was deze ook. De ergste waarvan ik weet. Het schijnt onschuldig te zijn maar ik vind het echt eng en zielig.
Het klinkt ook wel heel heftig... ook voor jou als als "toeschouwer".
Mkango schreef:Hoe doe je datIk ben ze fanatiek aan het verbergen
Viel dus gelukkig allemaal mee, maar gisteravond had de rest van de groep nog net geen afscheid van hem genomen (zonder dat iemand hem direct gesproken had). 
Ik zit nu in dubio om deze baan nog even te houden, of om toch gewoon op te zeggen en het erop te wagen dat over een maand/anderhalve maand de maatregelen weer wat versoepeld zijn en ik Frankrijk in kan. Elke keer dat ik een dag heb waarop ik denk: mwah, het valt best mee, ik kan dit best nog een paar weken/maanden volhouden, staat er daarna weer een week tegenover waarin ik het liefst gewoon m’n dekens over m’n hoofd trek en m’n kamer niet uit kom. Als we nu niet in de huidige situatie zaten, had ik m’n ontslag al ingediend, maar ik wil ook niet het risico lopen dat ik straks drie maanden lang zonder inkomen gestrand ben hier. Mkango schreef:DezeNaam schreef:Topic nummer hoeveel ondertussen over het C-woord?
Ik ben ze fanatiek aan het verbergen, héérlijk. Ik ben ook echt totaal niet geïnteresseerd in de "hond uitlaten en corona," "tunisch haken en corona," "hiken in de Gobiwoestijn en corona," "strandjutten en corona," "is het handig om nu een vlucht naar Wuhan te boeken?" "m'n ouders waren eigenwijs en laks en zitten nu vast op een berg in Tajikistan, wat nu?" "help, ik heb een dwarszittende scheet, loop ik nu een verhoogd risico op corona?" topics, dus ik ben heel blij dat die functie bestaat.
Held!! Ik wist niet dat dit bestond!!
Sorry, maar ik moest wel lachen. Mkango schreef:Wie komt me redden?Bonuspunten als je me aansteekt en ik drie weken m'n bed niet uit kan. In ruil heb ik brood, bloem, rijst of couscous in de aanbieding.