Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 15:27

Hier zijn er zat mensen buiten. Nog meer dan voor het corona virus want lekker weer. :+

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 15:27

Ik ga toevallig wel in het bos wandelen, maar dat is ook een date met een ex collega, ik ken hem dus al :)

Anders zou ik in deze tijden ook wel even nadenken of wandelen in een bos wel zo'n goed idee is voor een eerste date, maar er is ook niet veel anders te doen :=

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 15:34

blubblabhoi schreef:
Ik ga toevallig wel in het bos wandelen, maar dat is ook een date met een ex collega, ik ken hem dus al :)

Anders zou ik in deze tijden ook wel even nadenken of wandelen in een bos wel zo'n goed idee is voor een eerste date, maar er is ook niet veel anders te doen :=

Maar jij laat ze wel thuis komen, dat zou ik veel spannender vinden dan wandelen in het bos. Niet alleen voor als er direct wat ongewensts gebeurt, maar vooral zou ik niet willen weten dat ze meteen weten waar ik woon. Stel dat het niks is, maar ze blijven je toch stalken of op andere wijze lastig vallen. Ik blijf altijd liever een beetje anoniem. Geef mijn telefoonnummer ook niet zo snel.

blubblabhoi

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 15:36

Klopt, achteraf is dat niet een handige actie geweest. Al helemaal omdat ik het verder niet met die jongen zie zitten. Ga ik ook niet weer doen! :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 15:54

Shaggy09 schreef:
Ik spreek nog wel af met mensen waarvan ik weet dat zij geen klachten hebben oid. Ga mezelf niet compleet isoleren van sociale contacten de komende weken. Ik beperk het gewoon zoveel mogelijk maar vriendinnen mogen hier gewoon op de koffie komen van mij.

Ik heb het niet over vriendinnen maar over daten ;)

Sowieso 1,5 meter afstand houden met een date zal ook niet makkelijk zijn, lekker ongemakkelijke begroeting dan ook...
Tja ieder zijn keuzes maar het gaat wel tegen de adviezen van de RIVM en overheid in.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 15:56

Yonker schreef:
Maar ik vind het wel bijzonder dat sommige niet afspreken maar wel gaan wandelen... gaan jullie dan in een woonwijk wandelen?? Veel mensen zijn er momenteel niet buiten..... en in een bos ofzo wandelen lijkt me vanuit veiligheid ook niet ideaal :=
Ik heb het trouwens wel over eerste dates hier, als je iemand al kent is het anders :)

Ik date gewoon niet, lekker makkelijk :+

Ik date ook niet maar dat ligt er meer aan dat ik na 5 swipes Tinder al heb uitgespeeld en de andere apps ook niet echt willen :+

Maar ja met de huidige situatie misschien maar beter ook..

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 16:07

Als trouwe meelezer ben ik nu toch een beetje verbaasd over dat jullie gewoon blijven daten. Lezen jullie de dringende oproepen van de Nederlandse artsen dan niet? Het wordt hoog tijd voor een lockdown want het wordt zo extreem onderschat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 16:12

Ik kom momenteel nergens anders dan op het werk en in de supermarkt :+ Maar met een date gaan wandelen als je beide klachtenvrij bent lijkt me geen probleem? Dat is niet tegen de richtlijnen iig.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 16:12

Klachtenvrij wilt niet zeggen virusvrij, dat is het probleem.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 16:30

Volgens mij mag je gewoon buiten wandelen. In beweging blijven is juist goed heb ik begrepen...

Maar goed ik heb toch geen potentiële dates momenteel. :+

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 16:35

Ik denk dat als ik zelf een date zou hebben wel even 2x na denk of het wel verstandig is. Dan zou ik toch voor de zekerheid even wachten, je weet het inderdaad nooit zeker

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 16:40

Je weet ook niet met wie je date allemaal in aanraking is geweest. Naast dat ik het dom vind dat je zelf zo'n risico wil lopen, vind ik het richting je medemens gewoon schandalig. Missen jullie dan alle noodoproepen uit het buitenland en van de artsen hier? Dit zijn imo geen tijden om bezig te zijn met daten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 16:47

Een date is tot daar aan toe, dat snap ik nog wel. Maar als je met vriendinnen thuis afspreekt dan leef je echt onder een steen.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 16:49

Kimbers schreef:
Je weet ook niet met wie je date allemaal in aanraking is geweest. Naast dat ik het dom vind dat je zelf zo'n risico wil lopen, vind ik het richting je medemens gewoon schandalig. Missen jullie dan alle noodoproepen uit het buitenland en van de artsen hier? Dit zijn imo geen tijden om bezig te zijn met daten.

Jawel hoor. Maar waarom mag je met een vriendin wel buiten lopen en met een date niet? Geen idee wat mijn vriendin allemaal uitspookt in haar vrije tijd.

Maar goed, deze discussie hoort hier niet plaats. Laten we gezellig door kletsen over dates. :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 16:51

Nee ik vind het wel goed dat het ter sprake komt, want zo casual en chill is de huidige situatie niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 16:54

Kimbers schreef:

Moet dit nou echt meteen op zo'n toon? Prima discussie, maar niet zo lijkt me..

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 16:57

Ik zeg toch ook nergens dat ik het wel normaal vind om wel met een vriendin af te spreken?
Mijn toon is misschien wat heftig, maar waar ik normaal met plezier meelees lees ik nu met stijgende verbazing en irritatie mee. Dus vandaar.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 17:01

Compleet met je eens Kimbers. Het lijkt als ik zo om me heen kijk dat mensen het maar lastig vinden dat ze in hun vrijheid beperkt worden. Thuiswerken a la, maar de kids allemaal samen de speeltuin in en wel gezellig afspreken of op date gaan, anders is het zo saai. Een lockdown wordt op die manier onvermijdelijk.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 17:04

Denk dat iedereen wel weet wat voor poedersuiker situatie het nu is. Je kan iemand misschien een tip geven om het niet te doen maar je kunt niet iemand iets verplichten (het is immers nog niet verboden volgens mij?). Ik vind de toon ook niet fijn.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 17:10

nereids schreef:
Silly1972 schreef:
Vanaf zaterdag volop zon de hele week, dus prachtig wandelweer :D, nu nog een date haha

Haha en dat het liefst een date met een hond. :')
Mijn hond is paar maanden terug ingeslapen, dus ik mis die wandelingen nu, zeker met dit heerlijke weer. Maar goed daar moet je niet op 'selecteren'. :j

Plaats eens een oproepje op de buurt Facebook.
Zijn nl veel ouderen en zieken die nu niet de deur uit durven en hulp zoeken met de hond uitlaten.

En daten tja, ik date nu niet, maar ja, ik doe wel boodschappen, zie ik ook mensen.
En spreek wel met vriendin af.
Hebben dinsdag een hotelovernachting samen.
Gaat gewoon door, kan niet annuleren zonder mijn geld kwijt te zijn.
Maar is wel de enige die ik momenteel zie.

En inderdaad de toon is erg verwijtend en dwingend.
In je uppie thuis zitten is echt verschrikkelijk en eenzaam vergeet dat niet.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 17:22

Zou idd je toon wat minderen Kimbers maar ik ben het wel met je eens, daarom bracht ik het ook ter sprake.
Ik vind het best bizar dat er mensen zijn die gewoon nog zoveel sociale contacten hebben... terwijl is gezegd dat je zo min mogelijk sociale contacten moet hebben. En ik weet heus wel hoe eenzaam het is om alleen thuis te zitten, dat ervaar ik zelf ook. Maar het is voor een goed doel :) Ik ben niet heilig, ik ga zo ook naar mijn ouders, maar daten? Vind ik echt niet iets om te doen in deze tijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 17:31

Mijn vriendin is vandaag jarig, viert het ook gewoon.. Tja, ik heb gezegd waarom ik niet kom, maar ga echt niet belerend tegen haar lopen doen dat ze haar verjaardag niet moet vieren, dat is mij net een stap te ver.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 17:35

Ik als introvert vind het fijn dat ik nu niet zoveel sociale contacten hoef te hebben. _O- Ik ga alleen nog maar naar familie en naar het werk en de supermarkt. Voor de rest zie ik niemand. Lekker me-time elke avond. :')

Alhoewel na een paar weken het me ook wel gaat breken hoor. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 17:42

Haha ja elke avond is nu idd me-time.. Ik ga normaal ook iedere week wel een keer naar de sauna en in het weekend vaak wel ff met vriendinnen wat leuks doen, maar ja..

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 18:13

Yonker schreef:
Zou idd je toon wat minderen Kimbers maar ik ben het wel met je eens, daarom bracht ik het ook ter sprake.
Ik vind het best bizar dat er mensen zijn die gewoon nog zoveel sociale contacten hebben... terwijl is gezegd dat je zo min mogelijk sociale contacten moet hebben. En ik weet heus wel hoe eenzaam het is om alleen thuis te zitten, dat ervaar ik zelf ook. Maar het is voor een goed doel :) Ik ben niet heilig, ik ga zo ook naar mijn ouders, maar daten? Vind ik echt niet iets om te doen in deze tijd.

Ik heb zelfs m'n moeder afgezegd deze week, maar reële kans dat ik besmet ben/was (vandaag eigenlijk voor het eerst geen klachten meer). Ga daar volgende week wel heen als ik de komende dagen geen last meer heb. Zit al sinds vrijdag continu binnen, alleen heel even tien meter de deur uit geweest om het vuilnis weg te gooien van de week. Begin het wel een beetje zat te worden :=