Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
blubblabhoi schreef:Ik ga toevallig wel in het bos wandelen, maar dat is ook een date met een ex collega, ik ken hem dus al![]()
Anders zou ik in deze tijden ook wel even nadenken of wandelen in een bos wel zo'n goed idee is voor een eerste date, maar er is ook niet veel anders te doen
Shaggy09 schreef:Ik spreek nog wel af met mensen waarvan ik weet dat zij geen klachten hebben oid. Ga mezelf niet compleet isoleren van sociale contacten de komende weken. Ik beperk het gewoon zoveel mogelijk maar vriendinnen mogen hier gewoon op de koffie komen van mij.
Yonker schreef:Maar ik vind het wel bijzonder dat sommige niet afspreken maar wel gaan wandelen... gaan jullie dan in een woonwijk wandelen?? Veel mensen zijn er momenteel niet buiten..... en in een bos ofzo wandelen lijkt me vanuit veiligheid ook niet ideaal![]()
Ik heb het trouwens wel over eerste dates hier, als je iemand al kent is het anders![]()
Ik date gewoon niet, lekker makkelijk
Kimbers schreef:Je weet ook niet met wie je date allemaal in aanraking is geweest. Naast dat ik het dom vind dat je zelf zo'n risico wil lopen, vind ik het richting je medemens gewoon schandalig. Missen jullie dan alle noodoproepen uit het buitenland en van de artsen hier? Dit zijn imo geen tijden om bezig te zijn met daten.
Kimbers schreef:Je weet ook niet met wie je date allemaal in aanraking is geweest. Naast dat ik het dom vind dat je zelf zo'n risico wil lopen, vind ik het richting je medemens gewoon schandalig. Missen jullie dan alle noodoproepen uit het buitenland en van de artsen hier? Dit zijn imo geen tijden om bezig te zijn met daten.
nereids schreef:Silly1972 schreef:Vanaf zaterdag volop zon de hele week, dus prachtig wandelweer, nu nog een date haha
Haha en dat het liefst een date met een hond.![]()
Mijn hond is paar maanden terug ingeslapen, dus ik mis die wandelingen nu, zeker met dit heerlijke weer. Maar goed daar moet je niet op 'selecteren'.
Yonker schreef:Zou idd je toon wat minderen Kimbers maar ik ben het wel met je eens, daarom bracht ik het ook ter sprake.
Ik vind het best bizar dat er mensen zijn die gewoon nog zoveel sociale contacten hebben... terwijl is gezegd dat je zo min mogelijk sociale contacten moet hebben. En ik weet heus wel hoe eenzaam het is om alleen thuis te zitten, dat ervaar ik zelf ook. Maar het is voor een goed doelIk ben niet heilig, ik ga zo ook naar mijn ouders, maar daten? Vind ik echt niet iets om te doen in deze tijd.