Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 21:24

Erger me vreselijk aan m'n man wat een...

Doe het nooit goed

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 21:32

Fireheart schreef:
Niobe schreef:
In het geval van moeder en kind mag er toch geen drank meegenomen worden? Of is dat een fabeltje dat ik gehoord heb?

Nee dat was in het begin van de nieuwe 18+ wet wel zo, maar ze kwamen er dus al snel achter dat dat helemaal nergens op sloeg.
Dus dat is niet meer zo gelukkig :D.

Alleen is het dan wel weer zo als moeder met zoon van 15 bier komt kopen en bijvoorbeeld zegt: ‘nou lekker he jongen, dan krijg jij vanavond een biertje’
Dan mag je om zijn ID vragen en de verkoop weigeren, omdat je weet dat het bier voor iemand van 18- is.

Oohh vandaar! Gelukkig maar inderdaad := dat is nog lastiger uit moeten leggen aan je klanten.

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-19 21:46

@trui ik zou de bovenste doen. Iets lichter maar wel dezelfde kleurschakering voor zover ik aan de foto's kan zien. Die onderste is net een andere tint

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 21:49

Aan wat sommige mensen op FB plaatsen.... moet echt álles en dan ook élke dag wereldkundig gemaakt worden? -O- Denk dat ik de bezem er maar even door ga halen :+

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 22:03

xPabloBokt schreef:
@trui ik zou de bovenste doen. Iets lichter maar wel dezelfde kleurschakering voor zover ik aan de foto's kan zien. Die onderste is net een andere tint

ik ben inderdaad bang dat die blauwe te blauw zijn, en het dekje dan te groen

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 22:10

Aan alles pfff. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 23:32

Dat we net op visite waren, ergens heerlijk rustig in het buitengebied. En dat we thuiskomen en er weer twee verschillende mensen een feestje hebben in ons gebouw. Wil zo graag weg uit de stad. Nog even geduld hebben tot vriend is afgestudeerd. ;(

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 23:40

Shaggy09 schreef:
Je moet je kunnen legitimeren tot 25..
Maar als je 30 bent moet je hem dus alsnog laten zien omdat de caissière geen leeftijd kan schatten.
Of 32 of 35. Whatever
Best wel krom is dat nietwaar?
Als je dan aangeeft 32 te zijn maar geen ID bij hebt krijg je waarschijnlijk de drank niet mee, terwijl je je alleen maar verplicht hoeft te legitimeren tot 25.

Ik weet het niet :P Ik vind het af en toe een beetje apart hoe ze de regelingen maken.

Maar dat is volgensmij dus niet zo. Je moet je legitimeren tot je 25ste. Dus: tot je 25ste standaard je legitimatie laten zien, ook zonder dat het gevraagd wordt dacht ik. Als je ouder bent dan 25 hoeft dit dus niet meer. Maar als de cassiere wel je id vraagt (ook al ben je 99) ben je verplicht deze te laten zien. Doe je dit niet heeft de cassiere dus het recht om de drank niet mee te geven. Iig dit is hoe ik het heb geleerd toen ik achter de kassa werkte. En idd ook altijd iedereen vragen en iedereen laten legitimeren.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 00:12

Ik ben 23 en hoef me zelden tot nooit te legitimeren. ;(
Ik word oud.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 00:16

Van die avonden dat ik bijna slaap en dan wakker schrik, omdat mijn hoofd me nare dingen wijsmaakt. Laat me slapen :Z

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 00:29

Aan mijn vriend zijn gesnurk _-:(

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 06:52

Dat ik al sinds eoensdag keelpijn heb.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 06:56

Dat mijn kat mij heeft wakker gemaakt. En dat om deze tijd pfff :?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-19 09:32

Dat ik weer moet werken. En waarschijnlijk meteen een dag van 12 uur mag gaan draaien omdat een van mijn "collega's" voorlopig niet meer komt.

Nog 3 weken en dan eindelijk terug naar school..

Ivana78

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 10:22

Dat er hier in de straat om half 6 vanmorgen een opstap plaats was voor een vakantie bus??
Dat onze logee hond om 6 uur op bed plaste en daarna op de bank en het hele huis met diaree had onder gekakt _-:(
En toen we wilde gaan wandelen probeerde weg te lopen :roll:
Ik wil dol graag nu naar de paarden om te rijden maar vanwege een evenement kom ik niet met de auto tot daar dus moet ik tot 5 uur wachten :n
Dit wordt een langeeee dag....

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 10:43

xPabloBokt schreef:
Dat ik weer moet werken. En waarschijnlijk meteen een dag van 12 uur mag gaan draaien omdat een van mijn "collega's" voorlopig niet meer komt.

Nog 3 weken en dan eindelijk terug naar school..

Nee is ook een antwoord!

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 12:03

De domheid van veel mensen en Amerikanen in ‘t bijzonder; 2 schietpartijen binnen 24u!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 12:03

Mensen die hun katten laten jongen en waarvan de kittens hun geen zier interesseert wat de toekomst doet _-:(
Iemand nog een leuke grijs witte kitten waarvan eentje langer harig in Brabant _-:(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 12:04

Ben echt enorm moe pfff... Hopelijk knap ik vanmiddag op.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 12:54

dat er zomaar mensen door mijn voortuin heen lopen. Dus ik doe de deur open om te vragen of ik degene kan helpen... ja mijn opa woonde hier vroeger (50 jaar geleden) en het huis is nog precies hetzelfde. Ja leuk maar ik vind het niet netjes dat je zomaar door me tuin heen wandeld

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 13:13

cursebreaker schreef:
Pff ja, het was me het dagje wel. Mijn man heeft op de tanden moeten bijten om niet uit de pan te flippen, maar hij snapte ook dat die medewerkster die aanwezig was er ook niks aan kon doen. Ik was denk ik meer in shock om het alles en de mogelijkheid dat ook die afdrukken misschien kwijt waren, om er op dat moment emotioneel op te reageren. Ik heb wel erna een potje zitten janken en heel hard gehoopt dat het goed zou komen.

Uiteindelijk kregen we om 14u het telefoontje om te zeggen dat alles in orde was. Aangezien onze eerste keus urn, die we online uitzochten, dus niet voorradig was hebben we bij het crematorium zelf een andere uitgezocht vanochtend. Toen we binnenkwamen 's ochtends en voor we te horen kregen dat niks in orde was, zei ik al meteen tegen mijn man 'o wauw, die is ook mooi' toen ik naar de collectie urnen aan't kijken was. Misschien had het wel zo moeten zijn, niet? Maar leuk was idd anders om het op deze manier allemaal af te sluiten. De tweede urn was €50 duurder als de eerste, en die €50 verschil hebben ze ons als compensatie kwijtgescholden, dus dat is op zich wel netjes. Maar het is een ervaring die we niet meer zullen vergeten haha.

Wel heel erg blij verder met alles wat we gekregen hebben uiteindelijk. Een prachtige urn, keramiek en handgemaakt, een mooie pootafdruk in klei, mijn as sieraad en de 4 poot afdrukken in inkt waar ik echt bang voor was dat ze kwijt zouden zijn, hebben nu allemaal een mooi plekje. De ketting hangt om en ik heb al een tattoo artiest benaderd om een van de pootafdrukken als tattoo te laten zetten. Hij is weer thuis <3 Wel blij als vandaag achter de rug is.

Spoiler:
[ [url=m/gZQc2K.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8VCWYH.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/j2DLCv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/0tW3Bo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi die poot afdrukken Cursebreaker, fijn dat alles toch nog naar wens is opgelost en dat hij thuis is. Sterkte verder!

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 13:18

Mooi cursebreaker, jammer van de struggles.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 13:53

sureido schreef:

:n :+

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 14:18

fohadie schreef:
sureido schreef:

:n :+

Wat?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 14:29

Er waren een paar mensen in dit topic die zich ergerden aan het woord struggles, dus ik vond jouw reactie wel grappig.