[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:04

MarcoBorsato schreef:
xApple schreef:
Nee dat vind ik niet. Liever volwassenen die willen voordringen dan die k kinderen. Zou er echt meer voor willen betalen ook nog.

Ik vind het allebei ellende en ze horen vaak nog bij elkaar ook.

Dit. Die kinderen hebben het ergens geleerd hè... En tokkievrije dagen zijn helaas niet echt een optie, want niemand vindt zichzelf een tokkie :D

Mungbean

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:05

Niet?

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:06

Sizzle schreef:
Niet?

Ja, ik mezelf wel :D
Maar ik blijf sowieso wel weg uit pretparken, ik heb hoogtevrees, een bijzonder gevoelige maag en weinig geduld met eh. Iedereen. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:11

watchthesky schreef:
Sizzle schreef:
Niet?

Ja, ik mezelf wel :D
Maar ik blijf sowieso wel weg uit pretparken, ik heb hoogtevrees, een bijzonder gevoelige maag en weinig geduld met eh. Iedereen. :+

Voor sommigen is het een geuzennaam -O-

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:11

Ik zet het altijd op mijn CV want mijn voornaam is niet direct een weggever.

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:14

Omg, tulpendag Amsterdam, 2019. Ver-schrikkelijk, wat betreft voordringende mensen. Ik was er met mijn moeder, want hé, we komen er vaak genoeg om ook eens wat toeristisch te doen. Nooit. Meer.

Ik ga ergens dit voorjaar weer voor het eerst sinds de basisschool naar de Efteling. Ik weet niet eens meer wat er allemaal nieuw bijgekomen is in de tussentijd. Kost me niks, want we zijn uitgenodigd, zal helaas wel in het weekend zijn. Ben benieuwd hoe het zal zijn wat betreft kinderen.

Enne....Oeps, kind vergeten? :oo Ik ben regelmatig mijn fiets vergeten. Of mijn telefoon. Maar je weet toch dat je aan het reizen bent met je kind? Vind ik wel ernstig hoor. :n
Ik heb een tijd geleden dit artikel gelezen, over hoe het kan gebeuren dat ouders hun kind in de auto vergeten. Maar op reis met het vliegtuig past niet in dit verhaal, want dat is niet een routinematig iets.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:17

Ben je je fiets vergeten in het vliegtuig?

Ik wil ook weer graag naar de Efteling. Laatste keer was toen ik net samen was met mijn vriend.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:18

Oh, maar mensen vergeten ook wel eens hun kind (in de wandelwagen) in een winkel. Gewoon, je parkeert zo'n ding ergens, verzamelt wat je aan het winkelen bent, loopt ondertussen 3 schappen verder en je loopt naar de kassa. Komt wel met enige regelmaat voor.

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:24

Ja, fiets in het vliegtuig :j

Nee, ik woonde op loopafstand van de supermarkt, en soms fietste ik erheen/langs op weg naar huis (ipv lopend vanaf huis), en ging ik vervolgens te voet verder met mijn boodschappen }:0

Ibbel, dat fenomeen wordt in dat artikel uitgelegd, maar dat komt dus door je automatische piloot. Die heb je neem ik aan niet als je een vliegtuigreis maakt met je kinderen, dus in die zin vind ik het vreemd.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:27

Ik heb een keer de hond achtergelaten bij de supermarkt. Mijn moeder was not amused.
Het heeft wel geholpen haar te overtuigen dat ik geen goede moeder zou zijn _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:30

Ik snap het wel als iemand de wandelwagen parkeert in de winkel en die dan "vergeet" .. ben je ook weer van die koter af _O-

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:37

idinn schreef:
Ik snap het wel als iemand de wandelwagen parkeert in de winkel en die dan "vergeet" .. ben je ook weer van die koter af _O-

zo dacht ik ook al _O- _O- eindelijk rust geen gezeur geen werk geen gezeul met wat geluk krijg je jeugdzorg die koter overplaatsen.. :P
Laatst bijgewerkt door Christiene op 12-03-19 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Hilli

Ik wilde juist voorstellen om alle kinderen op te sluiten in de Efteling, maar er zijn dus ook kindvrije volwassenen die daar vrijwillig naartoe gaan? :))

Urbanus

idinn schreef:

Doet me denken aan het boek Call The Midwife, verhaal van een vroedvrouw (wroetvrouw) in arm Londen 1950/1960. Soms gingen vrouwen 'per ongeluk' op hun pasgeboren baby liggen omdat al die te voeden monden eigenlijk teveel waren.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:39

ik ben nog nooit in de efteling geweest en kom er ook niet voor er eens een kind vrije dag is..

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:42

Hilli schreef:
Ik wilde juist voorstellen om alle kinderen op te sluiten in de Efteling, maar er zijn dus ook kindvrije volwassenen die daar vrijwillig naartoe gaan? :))

Gast, de Baron 1898 is echt EPIC. Niet haten.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:44

Ik ben eens geweest op een regenachtige dinsdag in februari. Was echt goed te doen!
Wel de auto kwijtgeraakt op het parkeerterrein. Dat was jammer.

(Zien jullie ook een patroon...?)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:45

Ik heb daar echt helemaal niks mee, wat moet ik in een oversized draaimolen? Een dag de Efteling is erger dan op de 2 zeer vervelende kinderen van vrienden passen :=

Kesje

MarcoBorsato schreef:
idinn schreef:

Doet me denken aan het boek Call The Midwife, verhaal van een vroedvrouw (wroetvrouw) in arm Londen 1950/1960. Soms gingen vrouwen 'per ongeluk' op hun pasgeboren baby liggen omdat al die te voeden monden eigenlijk teveel waren.

Ik kijk de serie weleens, terwijl ik niks met baby's heb :') Maar BBC maakt gewoon goeie tv!

Ik ben gek op pretparkattracties. Zo jammer dat die parken altijd vol zitten met loslopende kinderen. En die moeten ook altijd zo luidruchtig in de rij staan, daar stoor ik me eigenlijk het meest aan.

Christiene

watchthesky schreef:
Ik ben eens geweest op een regenachtige dinsdag in februari. Was echt goed te doen!
Wel de auto kwijtgeraakt op het parkeerterrein. Dat was jammer.

(Zien jullie ook een patroon...?)
ook de hond vergeten ja geen kids nemen die raak je ook kwijt ..

zou bij mij ook niet goed komen, ook zo vaak volle tas op het dak van de auto laten staan tot weet ik veel wat ik wel niet vergeten ben

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:47

Kesje schreef:
MarcoBorsato schreef:

Ik kijk de serie weleens, terwijl ik niks met baby's heb :') Maar BBC maakt gewoon goeie tv!

Ik ben gek op pretparkattracties. Zo jammer dat die parken altijd vol zitten met loslopende kinderen. En die moeten ook altijd zo luidruchtig in de rij staan, daar stoor ik me eigenlijk het meest aan.

Ik was er laatst met mijn ouders en vn die k*tkoters die een gilwedstrijdje gaan houden in het voorportaal van de Baron _-:( Mis je het hele verhaal, terwijl dat het nou juist zo cool maakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:52

idinn schreef:

Met dit weer kan je ze gewoon buiten zetten, als ze klein genoeg zijn waaien ze met een beetje geluk vanzelf weg.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:55

owh die is ook goed nu je het typt.....het waait inderdaad hard genoeg daarvoor.. _O-
Laatst bijgewerkt door Christiene op 12-03-19 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:59

Linda _O-

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 23:03

Droomvlucht <3