Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-18 12:23

LuckyBoy90 schreef:
Gisteren is het bedrijf hopeloos&waardeloos bezig geweest met ruimen van onze tuinen ivm sloop . Wat wij mee wilde nemen aan planten moest in pot bij de schuur, ze zouden tot 2 meter voor de schuur ruimen en onze houten overkapping... Onze prachtige en grote rodondendrons (4stuks) en 2 grote pionrozen die nog van mijn man zijn grootvader waren geweest, zijn vakkundig uit de pot gehaald, kapot gemaakt en op de stapel gegooid. Wij zijn niet boos, wij zijn woedend. De uitvoerder snapt het probleem niet zo, die vind een stenentuin mooier -:(-

Oooh hier word ik echt plaatsvervangend woest van.. wat erg voor jullie! :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 12:29

DeMolenhoek schreef:
Dat mijn werk door een interne fout de uitbetaling van mijn loon heeft geblokkeerd.

Ging eerst vrijdag uitbetaald worden, dan maandag en nu is de man die het ging regelen ziek? Ik zou deze maand dan maar niets krijgen?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 12:35

DeMolenhoek schreef:
DeMolenhoek schreef:
Dat mijn werk door een interne fout de uitbetaling van mijn loon heeft geblokkeerd.

Ging eerst vrijdag uitbetaald worden, dan maandag en nu is de man die het ging regelen ziek? Ik zou deze maand dan maar niets krijgen?

Kijk even goed in je cao en contract! Bij te laat uitbetalen kun je een extra vergoeding krijgen! Echter moet je dit dan wel zelf aangeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 13:05

Een bepaalde Bokker die ik in veel topics tegenkom, waarvan ik vind dat hij/zij een hele irritante manier van praten heeft. :')

Mandarijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 13:47

Mijn soort van ex die moeilijk doet over het afspreken voor het teruggeven van spullen.
Hij zou me vorige week berichten erover, niks gehoord. Zelf gister geappt voor deze week en nu wil ie pas op het moment zelf beslissen of ie dan wel of niet "kan".
Ja doei, dan plan ik gewoon leerlingen in. Ga niet thuis zitten wachten of ie wat laat horen.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 14:25

KenJeMe schreef:
Justme_Lisaa schreef:
Aan dat mams veel te veel geld heeft uitgegeven aan mn verjaardagscadeau. Begrijp me niet verkeerd, ik ben er super blij mee (het 2de boek van Jimmy Nelson :D), maar heb liever dat ze het zelf houdt en het voor zichzelf eens gebruikt of iets anders leuks. Aan jezelf denken is ook niet verkeerd zo nu een dan.

Jij ergerd je nogal eens aan cadeau's !! Eerst die van je baas nu die van je moeder. Komt beetje ondankbaar over :+

Je leest toch nergens dat ik mij erger?! A. Het cadeau van mijn baas staat er los van, ik zei:
Citaat:
dat ik me irriteerde aan mijn nieuwsgierigheid van mezelf. Niet aan het feit dat mijn baas een cadeau geeft.

B. Hierboven lees je dat ik super blij ermee ben, maar dat ik het ook prima had gevonden als ze het geld eens aan zichzelf had uitgeven.

Dus mocht je het begrijpend lezen nog niet hebben uitgevonden, dan moet je de interpunctie en het verhaal eens beter lezen. Dit heeft niets met ondankbaarheid of irritatie aan cadeaus te maken, maar aan de dingen eromheen.

Oh en het is ergerT, voordat je weer met je commentaar strooit.

Anyway, ik erger me aan mensen die me woorden in de mond leggen en blijkbaar verhalen niet goed kunnen lezen. Gezeur, tis toch een klaagtopic?! >;)

Oh en ik erger me eraan dat ik nu chagrijnig ben.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 14:35

Dat de oplader van mijn laptop kapot is.....

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 14:54

Nog steeds niks gehoord van de sollicitatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 14:56

Zelf bellen dan :)

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 14:57

Lau schreef:
Dat de oplader van mijn laptop kapot is.....

Da's poedersuiker inderdaad -O-

Ik erger me er aan dat ik nog steeds de ballen niet heb om mijn werk te wijzen op het nog altijd te laat uitbetalen :+ In al die maanden is er niks veranderd, en hun kennende krijg ik het a.s. vrijdag pas.

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 15:18

DeMolenhoek schreef:
Zelf bellen dan :)

Ja je hebt gelijk. Dank je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 15:24

iirrssjjee schreef:
DeMolenhoek schreef:

Kijk even goed in je cao en contract! Bij te laat uitbetalen kun je een extra vergoeding krijgen! Echter moet je dit dan wel zelf aangeven.

Heb alles doorzocht en nergens staat er iets ivm laattijdig uitbetalen van loon :( Manager neemt zo nog even contact met mij op.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 16:26

Aan mezelf. Ik heb een heel jaar om surprises te maken en wie begint er nu pas mee, ik dus :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 16:31

Dat ik volgende week een excursie heb en je perse alles in groepjes moet doen. Ik heb geen vriendin, dus ik zal dan 12 uur opgescheept zitten met mensen die mij niet mogen (of andersom) waardoor ik er nu al zo geen zin in heb. Moet me echt inhouden om niet te janken. :roll:
Ik ga straks nog naar de lerares, maar we zitten nu in de les en om nou voor iedereen te zeggen dat je geen vrienden hebt is nogal beschamend.

Plus dat je moet vloggen. Ik vind dat echt verschrikkelijk en heb heel weinig opslagruimte op mijn telefoon.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 17:08

Een bed dat ik bij VidaXL heb besteld is vandaag gearriveerd en de kwaliteit is echt om te janken en verschillende onderdelen zijn door de slechte manier van verpakken nog beschadigd ook.

Sub-ergernis, ik had eerst de reviews over dit wanstaltige bedrijf moeten lezen. Normaal doe ik dat altijd maar ik ben het dit keer vergeten. |o

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 18:21

xEmpire schreef:
Dat ik volgende week een excursie heb en je perse alles in groepjes moet doen. Ik heb geen vriendin, dus ik zal dan 12 uur opgescheept zitten met mensen die mij niet mogen (of andersom) waardoor ik er nu al zo geen zin in heb. Moet me echt inhouden om niet te janken. :roll:
Ik ga straks nog naar de lerares, maar we zitten nu in de les en om nou voor iedereen te zeggen dat je geen vrienden hebt is nogal beschamend.

Plus dat je moet vloggen. Ik vind dat echt verschrikkelijk en heb heel weinig opslagruimte op mijn telefoon.

Ik wil je groepje wel zijn <3

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 18:53

Aan docenten die de avond voor de les de voorbereiding voor morgen er op zetten terwijl het ontzettend veel is... Daar gaat m'n vrije avond...

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 19:25

Het gore lef van sommige mensen om de tank vol te gooien, en vervolgens gewoon weg te rijden -:(-

entless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 19:25

xPabloBokt schreef:
LuckyBoy90 schreef:
Gisteren is het bedrijf hopeloos&waardeloos bezig geweest met ruimen van onze tuinen ivm sloop . Wat wij mee wilde nemen aan planten moest in pot bij de schuur, ze zouden tot 2 meter voor de schuur ruimen en onze houten overkapping... Onze prachtige en grote rodondendrons (4stuks) en 2 grote pionrozen die nog van mijn man zijn grootvader waren geweest, zijn vakkundig uit de pot gehaald, kapot gemaakt en op de stapel gegooid. Wij zijn niet boos, wij zijn woedend. De uitvoerder snapt het probleem niet zo, die vind een stenentuin mooier -:(-

Oooh hier word ik echt plaatsvervangend woest van.. wat erg voor jullie! :(

Mijn man is gister ook goed uit zijn stekker gegaan, de hoofdaannemer heeft vanmiddag terug gebeld. Excuses zijn al gemaakt, vrijdag komt hij langs om alles uit te praten.

Dit is helaas niet het eerste waar wij tegen aanlopen, maar hopelijk wel het laatste. Na 17 maanden in de bouwput ben ik er helemaal klaar mee. Vrijdag krijgen wij de sleutel van onze tussenwoning. Nog eens 2 jaar in de bouwput trek ik niet.

KenJeMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 20:21

Oh en ik erger me eraan dat ik nu chagrijnig ben.[/quote]
_/-\o_

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 20:30

Aan alles. Ben er helemaal klaar mee voor vandaag. -:(- -:(-

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 20:32

ScarOfWars schreef:
Aan alles. Ben er helemaal klaar mee voor vandaag. -:(- -:(-

Zo ik doe met je mee |o

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 20:36

Dat ik zo druk ben in mijn hoofd dat ik de Canon 5D op de grond heb laten vallen. :x

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 20:54

Dat ik tijdens het puzzelen zo abnormaal op een stoel ga zitten dat ik door mijn enkel ben gegaan die al niet goed aanvoelt {:)-:(

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 20:59

Dat er altijd wel iets is wat mijn angststoornissen dusdanig triggert dat ik aan niets anders kan denken.. pfff.

Oh & dat ik ziek ben en dan echt mezelf moet inhouden om niet op mijn normale tempo door te gaan, omdat ik weet dat ik dan kapot ben in de avond. Frustrerend.