KenJeMe schreef:Justme_Lisaa schreef:Aan dat mams veel te veel geld heeft uitgegeven aan mn verjaardagscadeau. Begrijp me niet verkeerd, ik ben er super blij mee (het 2de boek van Jimmy Nelson

), maar heb liever dat ze het zelf houdt en het voor zichzelf eens gebruikt of iets anders leuks. Aan jezelf denken is ook niet verkeerd zo nu een dan.
Jij ergerd je nogal eens aan cadeau's !! Eerst die van je baas nu die van je moeder. Komt beetje ondankbaar over

Je leest toch nergens dat ik mij erger?! A. Het cadeau van mijn baas staat er los van, ik zei: Citaat:
dat ik me irriteerde aan mijn nieuwsgierigheid van mezelf. Niet aan het feit dat mijn baas een cadeau geeft.
B. Hierboven lees je dat ik super blij ermee ben, maar dat ik het ook prima had gevonden als ze het geld eens aan zichzelf had uitgeven.
Dus mocht je het begrijpend lezen nog niet hebben uitgevonden, dan moet je de interpunctie en het verhaal eens beter lezen. Dit heeft niets met ondankbaarheid of irritatie aan cadeaus te maken, maar aan de dingen eromheen.
Oh en het is ergerT, voordat je weer met je commentaar strooit.
Anyway, ik erger me aan mensen die me woorden in de mond leggen en blijkbaar verhalen niet goed kunnen lezen. Gezeur, tis toch een klaagtopic?!
Oh en ik erger me eraan dat ik nu chagrijnig ben.