Dat ik niet degene was die hiervan een stukje heeft gegeten
Het was mijn zusje, en die zei met een beledigde toon, gatver het is oude chocolade
Aangezien we net in de auto zaten en ze hem toen al wou opeten, zijn we direct de winkel weer ingegaan. De 2 medewerkers hadden het schaamrood achter de oren staan. Het is een winkel die binnenkort sluit. Dus ruimen ze hun schappen om. Ik geloof dat ze daar al een tijd niet aan first in first out gedaan heben
Geen zorgen, mijn zusje leeft nog en is tot dusver niet ziek geworden
Dallista
Geplaatst: 23-08-20 12:35
Dat de kaartverkoop voor het WK kunstschaatsen van maart 2021 in Zweden met een aantal weken Is vertraagd. Voorheen zou ik dat verschrikkelijk hebben gevonden, maar nu met covid-19 ben ik blij dat ik de beslissing nog wat kan uitstellen. Er heerst zoveel onduidelijkheid. :-(
Stom dat een mens van zoiets happy kan worden in this time and age...
Om 8uur wakker worden en dan bedenken dat ik vriendje vanavond weer zie. Slaap dan altijd zoveel beter. En hij denkt dat ik morgen kom ipv vanavond. Ben heel erg benieuwd hoe hij gaat reageren haha. We wonen 1,5 uur uit elkaar dus even snel langs kan niet.
Dat mijn rug als dood aanvoelde vanmorgen en ik het aangekaart heb bij de fysio net. En hij voelde dat er iets vast zat in mijn rug, dat dus los gemaakt heeft en ik vrijwel geen pijn meer heb. Handig, die fysiotherapeuten
Dat ik nog steeds op mijn tenen kan opdrukken Ik heb er 1,5 jaar op getraind en ben als de doods dat als ik het niet elke dag even kort blijf herhalen, ik het niet meer kan.
jumpyhorse
Geplaatst: 26-08-20 19:58
Omdat pony tegenwoordig zo’n gave nek aan het krijgen is
Mijn kitten was woensdag heel slecht. Bloedsuiker was niet te meten laag. Dierenarts had weinig hoop voor haar. Ze is opgenomen en kwam er bovenop. Gistermiddag was ze weer heel slecht, maar na behandeling beter. Gisteravond weer helemaal weg en zo slap. Weer behandeld en nu is ze fit en vrolijk. Ze heeft geen slecht moment gehad en dat is een heel goed teken. Ze reageert op haar behandelingen en speciaal eten.