Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_djoeke_ schreef:Ik zoek een soort haakje/klem dat met een zuignap op de tegels van de badkamer/bijkeuken bevestigd kan worden, waarin ik dan mijn vloermop kan klemmen.
Die vloermop wil ik dus ophangen zonder in de tegels te boren of er iets op te lijmen, vandaar de zuignap
Iemand een tip?
Kaatastrof schreef:Ik ben op zoek naar een klein 3D anatomie model van een paard. Tot over een jaar of 2 (?) geleden verkochtte ze deze bij de FlyingTiger. Ik heb toen heel erg staan twijfelen om het te kopen, maar uiteindelijk niet gedaan en daar heb ik nu spijt van.. Ik heb er wel toen een foto van gemaakt. Ik heb gezien dat ze ze verkopen op alieexpres maar daar zijn ze geweldig overpriced. Iemand die toevallig zo eentje heeft liggen 2dehands of weet waar ik nog zoiets zou kunnen vinden?
[ [url=m/hZ1RQ9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kaatastrof schreef:Ik ben op zoek naar een klein 3D anatomie model van een paard. Tot over een jaar of 2 (?) geleden verkochtte ze deze bij de FlyingTiger. Ik heb toen heel erg staan twijfelen om het te kopen, maar uiteindelijk niet gedaan en daar heb ik nu spijt van.. Ik heb er wel toen een foto van gemaakt. Ik heb gezien dat ze ze verkopen op alieexpres maar daar zijn ze geweldig overpriced. Iemand die toevallig zo eentje heeft liggen 2dehands of weet waar ik nog zoiets zou kunnen vinden?
[ [url=m/hZ1RQ9.jpg]Afbeelding[/url] ]
lenaa_tje schreef:@jpitty wij hebben hetzelfde soort haar, ik gebruik iedere dag wat arganolie. Dat zorgt er voor dat het minder pluist en ik het ook beter in model krijg. https://www.johnbeerens.com/chi-argan-oil