Eindelijk de 8e! Ik ben heel benieuwd. Het maakt mij niet heel veel uit wanneer de mijne binnenkomt, maar dit hele weekend (vrijdagavond - zondagmiddag) ben ik niet thuis dus dan moet 'ie naar de buren.
Wilde net plakband halen, ben het vergeten, maar wel weer wat gescoord voor m'n lootje,het totaal zit nu op 10 ,, over het uiteindelijke aantal ga ik niks verklappen
01San
Geplaatst: 08-12-16 18:20
Joaltijd schreef:
Ik ga echt lachen als de pakketjes op dezelfde dag komen!
Bedoel je alle 166??
Anoniem
Geplaatst: 08-12-16 18:25
01San schreef:
Joaltijd schreef:
Ik ga echt lachen als de pakketjes op dezelfde dag komen!
Potverdorie wat gaan jullie ineens weer hard. Dott ik denk dat er genoeg vrijwilligers zijn om te helpen. Ik wil ook wel helpen. Eeerlijk? ik had mijn pakket willen verzenden vandaag maar is niet gelukt. Moet m ook nog inpakken. Dus nog geen idee wanneer het wel lukt
Anoniem
Geplaatst: 08-12-16 19:22
zeg nou niet wanneer je je pakket verzend.. En zeg ook niet of je nog spullen moet halen etc..
Britt
Geplaatst: 08-12-16 19:23
Hier lag een briefje in de bus, dus mijn man zei al 'dat zal je Secret Santa wel zijn!' Ik heel hard ontkennen, want het was met DHL én het mocht pas vanaf vandaag verzonden worden.
Ik had gelijk, het was het kraampakket van de zorgverzekering. Ook een soort surprise dan maar
Donna89
Geplaatst: 08-12-16 19:23
Hahahaha je kan het ook gewoon niet serieus nemen Joaltijd Zitten allemaal liegbeesten hier
Vorig jaar was iemand aan het trollen. Toen had iemand een pakket gehad met hints die naar haar wezen terwijl diegene zei dat ze het nog moest versturen