Geld vrijdag overgemaakt en nu reageert ze niet meer.
Had me zo verheugd om de draagzak te ontvangen.
Baby op komst en druk bezig in huis dus het is niet dat er momenteel veel geld overblijft.. sh*t
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Stamper schreef:theadora99 schreef:Even een vraag, ik wil schoolboeken bestellen via marktplaats, tweedehands (scheelt me €40 haha) maar nu miet ik mijn email sturen zodat hij me een betaalverzoek kan sturen. Gebeurt dit vaker? Ben nogal wantrouwig haha
Is iets nieuws op marktplaats.
Anoniem schreef:Vrijdag geld overgemaakt.. als het naar een andere bank is staat het er vandaag pas op. Een klein beetje geduld is wel op z'n plaats
Kimbers schreef:Anoniem schreef:Vrijdag geld overgemaakt.. als het naar een andere bank is staat het er vandaag pas op. Een klein beetje geduld is wel op z'n plaats
Dat het er vandaag pas op staat hebben we het over gehad ja. Handel vrij veel via mp dus snap hoe het werkt![]()
Van iemand die iedere minuut reageerde, naar iemand die nu helemaal niet reageert zit me alleen niet lekker. Ben ik ook niet gewend, maar zal dan wel gezegend zijn met tot nu toe alleen maar snelle afhandelingen.
Kimbers schreef:Ze gebruikt de app en de vinkjes zijn groen.
Vrijdagavond zei ze dat ze het maandag direct zou checken.
Wat reageer je ontzettend gezellig rachelle. Het enige wat ik zeg is dat ik 'geloof' te zijn opgelicht.. volgens mij valt het met het bruen wel aardig mee.