1E stukje van de reis: trein stuk (station Lelystad). Wachten op de volgende trein. Tijdje later, Schiphol airport. Brandmelding in de tunnel. Weer wachten op een andere trein. Geen treinen tussen Den Haag en Schiedam. Met de bus verder. Na VIER UUR REIZEN pas thuis. Damn, en de ochtend en de rest van de dag begon zo goed en eindigde in DRAMA!!!
Mensen die in de deuropening van de trein uitgebreid gaan staan zoenen... doe dat even ergens anders
Flying_Angel
Geplaatst: 20-08-17 12:30
Foaly schreef:
Mensen die in de deuropening van de trein uitgebreid gaan staan zoenen... doe dat even ergens anders
Oef zo hinderlijk he! Had dat laatst ook voor de trap naar de uitgang bij de trein, trein stroomt leeg staan precies een moeder en dochter te knuffelen bovenaan de trap, ga niet mekkeren als je dan omver wordt gelopen.
Anoniem
Geplaatst: 20-08-17 13:16
CoonArt: dat er een week geen treinen reden/rijden tussen schiedam en Den haag was ruim van tevoren aangegeven, zelfs ik was ervan op de hoogte
Vrijdag in de tram iemand die vond dat ik moest opstaan omdat zij moeder was en dus mocht zitten. Ja fijn voor je opoe, ik ben ook moeder en ik zat nou eenmaal eerder, + ik ben slecht ter been (kan niet lang staan en was tramrit van half uur) dus doei. Toen was ik een trut
Even een vraagje. Vandaag studentenreisproduct opgehaald. Is dat nu al te gebruiken? Op mijn duo staat dat het nog niet is opgehaald namelijk maar io mijn ov chipkaart profiel staat dat het erop staat
Op station Nijmegen heb je 4 deuren om de stationshal in te gaan. Ik liep achter een man door zo'n deur, gaat hij echt precies in het midden van die deuropening stilstaan. Echt hoor, sommige mensen voelen zich echt alleen op de wereld Ik zei iets van 'Dit is echt de meest onhandige plek ooit om stil te gaan staan' tegen hem. Ik kan dat soort dingen heel slecht handelen
Nayomie
Geplaatst: 21-08-17 20:06
Memories schreef:
Dat bedoelde ik ook omdat stufi normaal gezien ook pas op 1 sept start.
Ik ben eerstejaars maar hier start die op 1 augustus Oftewel uk kan mijn ov gebruiken dan? Want wil morgen even naar de stad
Volgens mij is hij vanaf 16 augustus weer te gebruiken. Tenminste dat is hier zo.
Memories
Geplaatst: 21-08-17 20:18
Als ome DUO aangeeft dat je stufi op 1 aug in is gegaan en jij je studentenov hebt opgehaald zoals moet wel. En anders kom je er snel genoeg achter
Vanaf 16 aug is voor als je studentenov al eerder loopt. Ben echt blij dat het weer zover is want zelfs met korting tikten die reisjes behoorlijk aan zeg