Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 20:31

Myrthe2003 schreef:
[naam] schreef:
Confession : Normaal is snoep niet veilig in huis , nu ligt het er een dag voor Sint Maarten en heb alleen maar van elke soort 1 geproefd :+

wow hoe? :')

Uh net voor bed en direct erna tanden poetsen :') en dan verstoppen , ik ben gemaakt voor snoep en normaal is zak open en na half uur leger dan leeg

MamaMiesje

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 20:50

:oo Ik heb zojuist de rapportbespreking van mn zoon gemist/vergeten :oo
(en dan zit ik zelf ook nog in het onderwijs :o )

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 21:02

MamaMiesje schreef:
:oo Ik heb zojuist de rapportbespreking van mn zoon gemist/vergeten :oo
(en dan zit ik zelf ook nog in het onderwijs :o )

Mocht ik ooit kinderen krijgen, dan gaat mij dit absoluut gebeuren :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 21:03

Ik heb vanavond extra lang gedaan over rapen van mestbollen in de stallen, voeren en hooi in de slowfeeders proppen.

Reden: Ik kon van A tot Z meevolgen in een "echtelijke ruzie" van een tienermeid die tegen haar vriendje zat te gillen dat ze' m zou castreren als hij ooit nog aar een andere meid met een korter rokje dan haar zou staren. Zij zat in de tuin tegen hem te gillen, en die tuin grenst aan de paddock voor mijn stallen. Afstand tussen gillende keukenmeid en ons terrein: een dikke 100m.
Twijfelde eerst om terug te brullen "roep even wat harder joh ik versta je niet" maar vond stiekem meevolgen toch leuker :o

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 21:04

_O-

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 21:12

Varekaj schreef:
Ik heb vanavond extra lang gedaan over rapen van mestbollen in de stallen, voeren en hooi in de slowfeeders proppen.

Reden: Ik kon van A tot Z meevolgen in een "echtelijke ruzie" van een tienermeid die tegen haar vriendje zat te gillen dat ze' m zou castreren als hij ooit nog aar een andere meid met een korter rokje dan haar zou staren. Zij zat in de tuin tegen hem te gillen, en die tuin grenst aan de paddock voor mijn stallen. Afstand tussen gillende keukenmeid en ons terrein: een dikke 100m.
Twijfelde eerst om terug te brullen "roep even wat harder joh ik versta je niet" maar vond stiekem meevolgen toch leuker :o

Ik bespioneer regelmatig stalgenoten die in de gang achter mijn stal iets te luidkeels aan het kletsen zijn en niet doorhebben dat ik er ook nog ben [ik ben meestal niet zo lawaaiierig dus mensen weten vaak niet dat ik er ben] :')

Ik heb het overigens niet van een vreemde: mijn moeder [wij delen onze twee paarden samen :j ] wist mij onlangs te vertellen dat een stalgenootje waarschijnlijk een geslachtsziekte heeft opgelopen omdat ze dit luidkeels zat te verkondigen := _O-

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 21:15

Ik zat van de week te wachten tot mijn volgende les zou beginnen toen er verderop ik de gang dood serieus aan het bespreken waren hoe ze hun penis schoonmaakte, stijf of niet en welk deel wel en welk deel niet ed.
Afijn, nij dat ik van mijn WTF moment was bekomen heb ik maar net gedaan of ik niks gehoord had, maar ik had toch wel even de neiging om even heel gemeen m'n keel te schrapen oid. :=

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 21:35

Ik eet vrijwel altijd met mijn 'babylepel en babyvork'. Bestek van dat ik een jaar of 7 was :o Ik vind met grote lepels eten echt vreselijk :')

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:14

Ik heb net heel hard zitten huilen om een natuurdocumentaire.. :=

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:21

Summerfly schreef:

Toen het zeehondje werd gegrepen? :'(

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:24

UhNee schreef:
Summerfly schreef:

Toen het zeehondje werd gegrepen? :'(

Ik toen het baby haasje werd gevangen ;(

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:27

Summerfly schreef:

Omdat ze een Nederlandse stem over sir David Attenborough hebben gesynchroniseerd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:28

Welke docu :?

Ik heb net me verschransd aan left over van sint maarten snoep opgekaand , heb buikpijn nu haha

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:29

oomens schreef:
Summerfly schreef:

Omdat ze een Nederlandse stem over sir David Attenborough hebben gesynchroniseerd?

Neeeeeee! Dat is gewoon heilig schennis := die man heeft zo'n zalige stem! Rare Duitse praktijken hoor in Nederland :')

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:35

oomens schreef:
Summerfly schreef:

Ik ken heel die vent niet, excuses. :')
Ik moest huilen vanwege die ijsbeer :o had zo'n verschrikkelijke medelijden met dat beestje, zo moederziel alleen op de oceaan, broodmager, bijna al zijn jachten die mislukten. Toen voelde ik me echt even vreselijk, dat wij mensen daar deels verantwoordelijk voor zijn..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:39

Een Calimero confession:

Ik vind het jammer dat het meest populaire meisje in de klas van de middelbare school zo succesvol is als volwassene :+ ik was altijd wat jaloers op haar, want ze was niet alleen charmant en knap en kreeg alle aandacht van meisjes die vriendinnen wilden worden en jongens die verliefd op haar waren maar ze was ook nog eens gewoon aardig :+
Onuitstaanbaar eigenlijk, alles zat haar mee en ze is nog arts geworden ook en heeft een harstikke leuke baan en leuk gezin. En ja nog steeds aardig haha, t is niet eerlijk :') ^)

Ze is zo'n meid die altijd wind mee heeft en je haar daardoor eigenlijk stiekem haat :')

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:39

oomens schreef:
Summerfly schreef:

Echt een dood zonde ja..

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:48

Ik heb nog nooit zoveel chocolade gegeten op een dag, sorry lief broertje van 6. :Y)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:52

Ik heb net ijs gegeten, maar heb genoeg gehad & wil nu de bak terug in de vriezer zetten. Helaas zijn mijn huisgenoten in de keuken & ik heb echt geen zin in sociale contacten gezien ik ziek ben en erbij loop als een kluizenaar :+ Denk er echt aan om 't ijs gewoon in m'n wasbak te laten smelten.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:57

Ik onderzoek elk mandarijnenpartje tegen het licht op pitten. Als er een pit in zit, wordt deze er vakkundig uit geopereerd.

Als ik weg ben en vergeten ben met een tandenstoker langs mijn tanden te gaan, bijt ik een stukje van mijn nagel af en stook ik op die manier mijn tanden.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 23:30

Toen ik net in mijn studentenhuis kwam wonen, zo'n anderhalf jaar geleden, was er een meisje het oudste, ze had de grootste kamer, ze was niet vaak overdag thuis door stage, beheerde het WiFi- en TV-abonnement en zorgde ervoor dat alle huishoudelijke zaken werden geregeld (zoals container buiten zetten, zorgen dat er wc papier is, schema in elkaar zetten voor schoonmaaktaken..), en ik vond het maar raar dat zij zo maar overal die 'dominante' rol in nam en dan ook als enige andere huisgenoten aansprak op dingen, zoals als iets niet goed schoon was.

Nu, anderhalf jaar later dus, ben ik de oudste van het 'huis', ik ben verhuisd naar dé grootste kamer, ben er alleen in de ochtend en na vijven, omdat ik stage loop, beheer de abonnementen en ben de enige die zich iets bekommert om de huishoudelijke zaken. Nu snap ik pas hoe zij zich gevoeld moet hebben -niet dat het heel erg is- want het gaat gewoon vanzelf. Maar dat had ik toen nog niet door :+

Cheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 23:55

Ik moest net huilen omdat Joey's vriendje dood ging in Warhorse.

Heb de film al 5x gezien maar dat moment blijft zooo zielig :o

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 00:59

Lisaapee schreef:
Ik moest net huilen omdat Joey's vriendje dood ging in Warhorse.

Heb de film al 5x gezien maar dat moment blijft zooo zielig :o

I feel your pain :D

Confession: ik heb ooit, op de middelbare school, zonder dat ik het wist een vriendin wijsgemaakt dat het eigenlijk 'sambar' is i.p.v. 'sambal', omdat Chinezen de 'r' niet kunnen uitspreken. Was natuurlijk een grap, maar blijkbaar had die vriendin het serieus opgevat, en een jaar of twee later hoorde ik haar de anecdote aan iemand anders vertellen... heb haar toen toch maar verteld dat het een geintje was, oeps :') :o

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 01:08

Janine1990 schreef:
Als ik weg ben en vergeten ben met een tandenstoker langs mijn tanden te gaan, bijt ik een stukje van mijn nagel af en stook ik op die manier mijn tanden.

Dit is zo goor en grappig tegelijk :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 01:12

vuurneon schreef:
Een Calimero confession:

Ik vind het jammer dat het meest populaire meisje in de klas van de middelbare school zo succesvol is als volwassene :+ ik was altijd wat jaloers op haar, want ze was niet alleen charmant en knap en kreeg alle aandacht van meisjes die vriendinnen wilden worden en jongens die verliefd op haar waren maar ze was ook nog eens gewoon aardig :+
Onuitstaanbaar eigenlijk, alles zat haar mee en ze is nog arts geworden ook en heeft een harstikke leuke baan en leuk gezin. En ja nog steeds aardig haha, t is niet eerlijk :') ^)

Ze is zo'n meid die altijd wind mee heeft en je haar daardoor eigenlijk stiekem haat :')

Zo herkenbaar dit :') _O- En dan ook nog een leuke knappe vent hebben, heel de wereld over reizen... hou op ga weg :')