Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Indy_Mouse_9 schreef:Wat betreft de dubbelgangers, ik heb wel eens gehoord dat je je eigen dubbelganger niet zou herkennen, omdat je jezelf altijd alleen maar als spiegeling ziet. Net zoiets als dat je bijna nooit vind dat je goed / als jezelf op de foto staat?
Bambi1995 schreef:Sammie schreef:Misschien als je BDD hebt. Maar verder.. gewoon t zelfde. Hoe zou je er anders uit moeten zien?
Dat zeggen mensen veel dat je spiegelbeeld anders is dan dat je in het echt bent. Of zitten die mensen mij in de maling te nemen?
Liselot schreef:Gohya bedoelt vast een hermafrodiet, een tweeslachtig persoon.
Echter zijn de uiterlijke geslachtskenmerken dan bijna altijd eenduidig of slechts licht vergroeid. De interne geslachtsorganen liggen dan vaker overhoop
Joaltijd schreef:Ik vraag me trouwens wel eens af wat andere mensen denken als je elkaar aankijkt. Als je bijvoorbeeld in de trein zit en toevallig opzij kijkt en die persoon dat ook doet
Ik vind dat altijd zo'n ongemakkelijk moment om een vreemde per ongeluk aan te kijken
En wat ik me serieus afvraag is het feit of kinderen over 20 jaar nog wel leren schrijven op school..
Jennyxx schreef:Waarom rijden veel auto's mij voorbij op de snelweg als ik mij ongeveer aan de maximum snelheid houd? Mijn navigatie gaf regelmatig flitspalen aan. Krijgen al die mensen dan niet steeds bekeuringen?
Danique schreef:Niks. Dat is een tongbreker.
Danique schreef:Vind je het erg als ik dat effe niet helemaal doorlees? Je hebt gelijk, mijn excuses!