Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
manzano schreef:Code REF4MAZR5SJPS geeft 5,- korting bij Horseflex. Ik denk alleen voor nieuwe klanten. Dat weet ik niet zeker. Ik krijg dan ook wat korting, dus is win-win maar misschien heeft iemand er wat aan.
manzano schreef:manzano schreef:Code REF4MAZR5SJPS geeft 5,- korting bij Horseflex. Ik denk alleen voor nieuwe klanten. Dat weet ik niet zeker. Ik krijg dan ook wat korting, dus is win-win maar misschien heeft iemand er wat aan.
En de andere codes (weet niet of ze allemaal nog werken)
Bedankt0908
Thanks2806
Bedankt0310
HopeDreamer schreef:Iccc schreef:Iemand toevallig een tip voor goedkoopste psyllium op moment?
Welkoop! Van Subli, volgens mij alleen vandaag nog met 20%
Dees schreef:In de categorie belachelijk:
Welkoop heeft 10% korting op paardenbrok. Maar ze hebben voor het gemak wel alvast de prijzen verhoogd naar wat ze zullen zijn met 21% btw.
Heel toevallig komt die prijs met 10% korting uit op de prijs van 2024, wat het was. Rara.
Dit soort praktijken ben ik niet van Welkoop gewend. Slechte beurt.
Phonix schreef:Ik was gisteren bij welkoop en vroeg toen wat de prijs van mijn muesli zou worden in 2025. Ze vertelde dat er zeker 5 euro bovenop de huidige prijs kwam. Toen ik vroeg waarom zo veel vertelde ze dat de meeste leveranciers hebben ivp van 9 tot 21% gegaan te zijn, gewoon voor de huidige prijs met 21% verhoging gegaan. Is toch echt vies dat bedrijven dit gebruiken om ineens iets 20% duurder te maken…
Tancreda4 schreef:Phonix schreef:Ik was gisteren bij welkoop en vroeg toen wat de prijs van mijn muesli zou worden in 2025. Ze vertelde dat er zeker 5 euro bovenop de huidige prijs kwam. Toen ik vroeg waarom zo veel vertelde ze dat de meeste leveranciers hebben ivp van 9 tot 21% gegaan te zijn, gewoon voor de huidige prijs met 21% verhoging gegaan. Is toch echt vies dat bedrijven dit gebruiken om ineens iets 20% duurder te maken…
Maar verbaasd mij niets. Is met zoveel dingen heb ik het idee. Omhoog 'want ze verwachten het nu toe', net beetje meer erbij, en nooit meer lager ook al zakt de inkoop prijs. Want er moet altijd meer winst dan het vorige jaar zijn blijkbaar.