Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DeEenhoorn

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 11:15

Haha ja, drost i c m die J klinkt ook wel heel mnnelijk.

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 11:16

:')

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 11:35

:D

Dat is wel heel erg, ja !

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 12:11

Ja maar dat is logisch... wij vrouwen hebben natuurlijk helemaal geen verstand van muziekinstallaties enzo... -O-

SuzieQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 12:19

Haha geweldig! :D

Ik heb nu ook weer iets, ik heb schoenen verkocht voor 80,-. Afgesproken dat het verzonden wordt via DHL voor 5,50, dus totaal 85,50. Ik zie net dat ze maar 80,- heeft overgemaakt. Nu wil ik niet als een zeikerd overkomen, maar dat is natuurlijk niet wat is afgesproken is :o . Nog een berichtje erachteraan sturen?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 12:31

Tja ik heb niet echt een uitgesproken mannelijke achternaam.
Ik vermoed inderdaad dat het iets heeft te maken met het feit dat het om een stereo gaat.
Ik was even een tel flabbergasted maar ik kan er eigenlijk smakelijk om lachen.

SuzieQ: zeker even achteraan gaan. Het is immer afgesproken. Ik zou iets sturen als: 'bedankt voor het geld maar ik kis de verzendkosten nog. Zou je die nog willen overmaken? Dan kan ik het naar je opsturen'.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 12:39

en 5,50 is ook nog een bedrag wat je niet zomaar laat schieten toch?

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 12:45

Jolien87 schreef:
Pff ik snap hier werkelijk niks van. :n
Ik heb nu al meermaals meegemaakt dat ik als 'meneer' wordt aangesproken naar aanleiding van advertenties die ik op marktplaats heb/had. Maar dit spant toch wel de kroon: ik heb een music center (veelzijdige stereo set) op marktplaats staan. Ik sta als J. Drost op Marktplaats. Gisteren kreeg ik een mail van een geïnteresseerde, die ik beantwoorde met als afsluiting 'Gr. Jolien'. Waarop hij mij vanmorgen terugmailde: 'Ik neem aan dat U de vrouw/vriendin van J. Drost bent?'
Ik heb dus maar geantwoord: 'Ik bén J. Drost'. :=

Hahahaha _/-\o_

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 12:59

Herkenbaar... Van mijn naam worden vaak rare dingen gemaakt door autocorrect zoals citroen en corner.
Dan heb ik echt de neiging om ook iets raars van hun naam te maken (je leest je bericht toch door voordat je verzend lijkt me)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 13:26

SuzieQ schreef:
Haha geweldig! :D

Ik heb nu ook weer iets, ik heb schoenen verkocht voor 80,-. Afgesproken dat het verzonden wordt via DHL voor 5,50, dus totaal 85,50. Ik zie net dat ze maar 80,- heeft overgemaakt. Nu wil ik niet als een zeikerd overkomen, maar dat is natuurlijk niet wat is afgesproken is :o . Nog een berichtje erachteraan sturen?

Tenzij je afgesproken had dat het 80 INCL verzenden was maar ik ga er gemakshalve even vanuit dat je duidelijk afgesproken had dat het EXCL was. Dan zou ik een mail sturen dat je het niet gaat verzenden voor het volledige bedrag op de rekening staat en dat er dus 5,50 nog mist. Wellicht in iets andere bewoordingen...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 13:27

idd vind ik ook, niets is zo storend als gelijk een verkeerde naam.
mijn naam wordt ook vaak verdraaid of anja :(

vorige week had iemand mij ook twee euro te weinig aan verzendkosten overgemaakt, heb er toen ook een bericht erachter aan gestuurd en nadat ik de twee euro had ontvangen heb ik het dan ook verstuurd.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 13:32

Ik heb het topic maar weer opgezocht voor een leuke "actie"...

Deze week reageerde er iemand op mijn advertentie van mijn jaarling. Diverse mailtjes heen en weer en afgesproken dat ze gister zouden komen kijken. Toen ze er na 45 minuten na de afgesproken tijd nog niet waren dacht ik; Er staat een telefoonnummer bij de "geintresseerde" zoals je de mailtjes via mp binnen krijgt. Dus ik bel dat nummer op en krijg een hele verbaasde mevrouw aan de lijn toen ik mijn "verhaaltje" deed... Ze wist namelijk van niks :') We hebben het uitgebreid besproken en toen kwamen we er samen achter dat iemand haar telefoonnummer blijkbaar gebruikt! Ze had namelijk een aantal dagen geleden nog een soortgelijk telefoontje gekregen... Ze dacht eerst dat diezelfde persoon weer terug belde, maar ik was weer een "nieuwe"...
Niet op komen dagen is 1, maar ook nog een telefoonnummer van een ander gebruiken vond ik te ver gaan en heb melding gemaakt bij MP :o

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 14:27

Goedzo... Kan echt niet zulke mensen. Dan vraag ik me gelijk af of zij ook dingen verkoopt en vervolgens niet laat afleveren omdat er toch een vals nummer onder staat. Waarom zou je dat anders doen?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 15:35

Pffff hier wat aan het uitzoeken wat verscheept moet worden naar China.... Pffff wat een gedoe zeg.
DHL express valt af awant dat werd wel HEEEEEELLLLL erg duur, pffff complete hartverzakking

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 15:38

Rianneke schreef:
Ik heb het topic maar weer opgezocht voor een leuke "actie"...

Deze week reageerde er iemand op mijn advertentie van mijn jaarling. Diverse mailtjes heen en weer en afgesproken dat ze gister zouden komen kijken. Toen ze er na 45 minuten na de afgesproken tijd nog niet waren dacht ik; Er staat een telefoonnummer bij de "geintresseerde" zoals je de mailtjes via mp binnen krijgt. Dus ik bel dat nummer op en krijg een hele verbaasde mevrouw aan de lijn toen ik mijn "verhaaltje" deed... Ze wist namelijk van niks :') We hebben het uitgebreid besproken en toen kwamen we er samen achter dat iemand haar telefoonnummer blijkbaar gebruikt! Ze had namelijk een aantal dagen geleden nog een soortgelijk telefoontje gekregen... Ze dacht eerst dat diezelfde persoon weer terug belde, maar ik was weer een "nieuwe"...
Niet op komen dagen is 1, maar ook nog een telefoonnummer van een ander gebruiken vond ik te ver gaan en heb melding gemaakt bij MP :o

Dat verklaart dan waarschijnlijk gelijk waarom ze niet op zijn komen dagen. Altijd vervelend dat soort dingen.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 15:55

Dat snap ik nou noooit eh,

Waarom doen ze dan wel de moeite om uberhaupt te reageren...

Hebzucht en dan erachter komen dat ze het geld niet hebben, pff bespaar jezelf en de verkoper de moeite zeg :')

@ kiki1976 Ja, en ik krijg al hartverzakkingen als ik kijk naar de verzendkosten alleen al naar belgie etc. Soms vind ik het maar belachelijk dat het zoveel kost.

off topic, ik wilde een paard laten overvliegen naar Curacao omdat we daar zouden gaan wonen, kostten waren minimaal 7000 euro. ook al gaat het in dit geval om een dier, ik vind het belachelijk veel. :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 16:26

Hahahha de prijs die ik op kreeg was nog ff meer.. zeg maar zeker het dubbele haha

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 16:29

Wat ga jij naar China versturen? :oo Jeetje, dat het zoveel moet kosten.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 16:30

are you kidding me, ahhaha _O-
Wilt diegene dat ook ervoor betalen of niet :P?

Nu weer eentje op bokt die 20 incl. op mijn nici bico biedt :')
wordt je toch moe van, hij hoeft zeker niet voor de hoofdprijs weg, maar dit slaat nergens op, en dan nog verbaasd reageren en doen alsof ik geen verstand heb van de 'eskadron world' waarondertussen alles duurder is uit oudere collecties dan de nieuw prijs :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 17:30

Nee ik hoef dat zelf niet te betalen, maar weet nu al dat de klant daar niet mee akkoord gaat haha.
Nu opzoek naar een goedkopere oplossing.

Het zit nl net boven een bepaalde maat qua afmeting en qua gewicht is het ook nog eens iets meer dan 900kg haha

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 17:38

kiki1976 schreef:
Pffff hier wat aan het uitzoeken wat verscheept moet worden naar China.... Pffff wat een gedoe zeg.
DHL express valt af awant dat werd wel HEEEEEELLLLL erg duur, pffff complete hartverzakking

haha :')
we zouden een erfenis versturen staat nog hier :o die prijzen zijn echt belachelijk maar wat is het wat 900 kilo is? :+

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 17:39

Een belgisch trekpaard!? :)* :+

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 18:41

Kentaro schreef:
Een belgisch trekpaard!? :)* :+

_/-\o_ :')

Wolkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 18:48

's Werelds grootste cheeseburger woog ook 900 kilo.
Misschien willen ze die in China ook bewonderen?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 21:05

Hahhaha nee geen levende have hoor.
En ook niet werelds grootste cheesburger....

Niks spannends hoor