Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolien87 schreef:Pff ik snap hier werkelijk niks van.
Ik heb nu al meermaals meegemaakt dat ik als 'meneer' wordt aangesproken naar aanleiding van advertenties die ik op marktplaats heb/had. Maar dit spant toch wel de kroon: ik heb een music center (veelzijdige stereo set) op marktplaats staan. Ik sta als J. Drost op Marktplaats. Gisteren kreeg ik een mail van een geïnteresseerde, die ik beantwoorde met als afsluiting 'Gr. Jolien'. Waarop hij mij vanmorgen terugmailde: 'Ik neem aan dat U de vrouw/vriendin van J. Drost bent?'
Ik heb dus maar geantwoord: 'Ik bén J. Drost'.
SuzieQ schreef:Haha geweldig!![]()
Ik heb nu ook weer iets, ik heb schoenen verkocht voor 80,-. Afgesproken dat het verzonden wordt via DHL voor 5,50, dus totaal 85,50. Ik zie net dat ze maar 80,- heeft overgemaakt. Nu wil ik niet als een zeikerd overkomen, maar dat is natuurlijk niet wat is afgesproken is. Nog een berichtje erachteraan sturen?
Rianneke schreef:Ik heb het topic maar weer opgezocht voor een leuke "actie"...
Deze week reageerde er iemand op mijn advertentie van mijn jaarling. Diverse mailtjes heen en weer en afgesproken dat ze gister zouden komen kijken. Toen ze er na 45 minuten na de afgesproken tijd nog niet waren dacht ik; Er staat een telefoonnummer bij de "geintresseerde" zoals je de mailtjes via mp binnen krijgt. Dus ik bel dat nummer op en krijg een hele verbaasde mevrouw aan de lijn toen ik mijn "verhaaltje" deed... Ze wist namelijk van niksWe hebben het uitgebreid besproken en toen kwamen we er samen achter dat iemand haar telefoonnummer blijkbaar gebruikt! Ze had namelijk een aantal dagen geleden nog een soortgelijk telefoontje gekregen... Ze dacht eerst dat diezelfde persoon weer terug belde, maar ik was weer een "nieuwe"...
Niet op komen dagen is 1, maar ook nog een telefoonnummer van een ander gebruiken vond ik te ver gaan en heb melding gemaakt bij MP
kiki1976 schreef:Pffff hier wat aan het uitzoeken wat verscheept moet worden naar China.... Pffff wat een gedoe zeg.
DHL express valt af awant dat werd wel HEEEEEELLLLL erg duur, pffff complete hartverzakking