Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinniej schreef:Die jas is gaaf Emma! Zou nooit zoiets kopen, maar zo'n apart kleurtje is retestoer als het je staat!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wat vinden jullie, het eerste of het tweede vest? Ze hebben allebei voor en nadelen, en ik vind het echt lastig.
De eerste heeft lange mouwen en is daardoor warmer voor de winter, meer verschillende printjes, kan ik meteen halen en heeft toffe franje, maar is wel iets duurder (nog steeds niet duur, €15) en drukker, dus misschien lastiger te combineren.
De tweede is rustiger en daardoor denk ik beter te combineren en goedkoper, maar kan ik niet vantevoren passen en ik moet erop wachten omdat hij van ver moet komen, en hij heeft korte mouwen.
Joolien schreef:We gaan zo de stad in en het knaagt om een hele gave poncho te halen die ik bij open32 heb gezien... Maar ik mag niet van mezelf!!
Edit: WHOOPWHOOP hij is goedkoper dan ik in mn hoofd had. Hebbun!
http://open32.nl/10094755
Fee_ schreef:Ja misschien moet ik dat ook maar gewoon gaan doen.
Loop niet vaak ik vrijetijdskleding. Werk bijna elke dag in het daarbij behorende apenpakkie. En thuis loop ik altijd heel on charmant in een jogging broek met slobber trui. En bij de paarden natuurlijk rijkleding. Vind het echt heerlijk als ik mijn eigen normale kleding aan mag.