[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 00:50

Ik heb ze wel eens ergens gezien, maar ik kan me echt niet meer herinneren waar. Volgens mij waren die van Kenzo en als je dat kan betalen...

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 11:45

Toffe jas Emma, ik zeg kopen!

Het valt trouwens nog wel mee hoe makkelijk die Chelsea boots te koop zijn. Ja, de zwarte zie je misschien overal, maar een paar mooie bruine is lastig te vinden (ervaringsdeskundige :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 15:06

ShirlMilou schreef:
Iemand weet waar ik van die schoenen(jophurs model) kan halen met haren in het zwart?
Als jullie snappen wat ik bedoel??

sacha heeft hele toffe!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 15:10

We gaan zo de stad in en het knaagt om een hele gave poncho te halen die ik bij open32 heb gezien... Maar ik mag niet van mezelf!! :')

Edit: WHOOPWHOOP hij is goedkoper dan ik in mn hoofd had. Hebbun!
http://open32.nl/10094755
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-09-13 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 15:10

Dinniej schreef:
Die jas is gaaf Emma! Zou nooit zoiets kopen, maar zo'n apart kleurtje is retestoer als het je staat! :D

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wat vinden jullie, het eerste of het tweede vest? Ze hebben allebei voor en nadelen, en ik vind het echt lastig.

De eerste heeft lange mouwen en is daardoor warmer voor de winter, meer verschillende printjes, kan ik meteen halen en heeft toffe franje, maar is wel iets duurder (nog steeds niet duur, €15) en drukker, dus misschien lastiger te combineren.
De tweede is rustiger en daardoor denk ik beter te combineren en goedkoper, maar kan ik niet vantevoren passen en ik moet erop wachten omdat hij van ver moet komen, en hij heeft korte mouwen.

Waar is die tweede van? :D Die vind ik leuker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 15:26

Ruth, van ebay geloof ik!

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 15:35

Bijna, hij is van Dresslink! Maar dat betekent inderdaad dat hij vaak ook wel op Ebay te vinden is. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 15:37

_mexx_lady_ schreef:
Woops thanks..
Ik zie dat je sales niet kan terugsturen dus dan ga ik het maar laten.. Eens een dagje antwerpen plannen daar zit zo een winkel dacht ik :D

Eind 2013 komt er ook een in Amsterdam! :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 15:39

Thanks, wil graag nog zoiets. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 15:45

Joolien schreef:
We gaan zo de stad in en het knaagt om een hele gave poncho te halen die ik bij open32 heb gezien... Maar ik mag niet van mezelf!! :')

Edit: WHOOPWHOOP hij is goedkoper dan ik in mn hoofd had. Hebbun!
http://open32.nl/10094755

Ik hou van poncho's, maar die kleur.. Echt zo'n oud kleed die je ergens in de kast van je oma vindt, zo'n muffe lap stof. Sorry :')

Foto is trouwens creepy met die handen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 15:46

Vind ik ook O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 16:54

Ik vind m op deze foto ook minder leuk dan in t echt, ik moest wel 3 keer kijken of dit m nou was :') In t echt is ie een stuk leuker maar evengoed houd ik van deze kleuren.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 17:07

Ik vind hem juist wel leuk. Lekker simpel en je kan het denk ik wel makkelijk combineren!

Ik vind dat soort dingen altijd zo leuk. Bij andere mensen. Zelf draag ik dat gewoon niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 17:12

Fee_ schreef:
Ik vind hem juist wel leuk. Lekker simpel en je kan het denk ik wel makkelijk combineren!

Ik vind dat soort dingen altijd zo leuk. Bij andere mensen. Zelf draag ik dat gewoon niet.

Haha dat had ik ook altijd maar nu wil ik het gewoon zelf dragen en ik vind het heerlijk :)

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 17:21

Ja misschien moet ik dat ook maar gewoon gaan doen. :D

Loop niet vaak ik vrijetijdskleding. Werk bijna elke dag in het daarbij behorende apenpakkie. En thuis loop ik altijd heel on charmant in een jogging broek met slobber trui. En bij de paarden natuurlijk rijkleding. Vind het echt heerlijk als ik mijn eigen normale kleding aan mag. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 17:30

Fee_ schreef:
Ja misschien moet ik dat ook maar gewoon gaan doen. :D

Loop niet vaak ik vrijetijdskleding. Werk bijna elke dag in het daarbij behorende apenpakkie. En thuis loop ik altijd heel on charmant in een jogging broek met slobber trui. En bij de paarden natuurlijk rijkleding. Vind het echt heerlijk als ik mijn eigen normale kleding aan mag. :))

Jaaa daarom wordt uitgaan ook gwoon weer leuker! Sinds ik weer goedi n mn vel zit kleed ik me vaker gewoon leuk, ook al gaan we even de stad in. Beetje mn best doen mag wel :D Ook doe ik steeds vaker weer wat met make-up, BB cream vind ik dan ook een uitvinding :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 17:32

Ik loop er de laatste tijd echt als een slons bij, mijn vriend zit toch duizende kilometers verderop := :=

Wanneer ik naar buiten moet ff snel mascara, haar beetje doen.. Maar niet uitgebreid makeup, haar stylen & kleding matchen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 17:42

Ik loop thuis ook altijd in een joggingbroek of zo met een grote trui. Als ik naar school moet dan kleed ik me wel aan (goh), maar meestal gewoon saai in een broek met een shirt/trui want ik heb gewoon écht geen zin om moeilijke dingen (zoals rokjes en panty's en buh) aan te doen als ik al om half 8 de deur dichttrek en pas om 6 uur weer thuis kom.. :+

Op zaterdagnacht is het dan wel heelllll erg leuk als je uitgebreid je haren/make-up/kleren kan doen. Alhoewel ik met uitgaan ook meestal gewoon simpele dingen aan heb hoor, ik ben niet zo van de moeilijke kleren. fijne broek, tof shirt, vestje o.i.d. en ik ben klaar om te gaan. :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 17:45

Haha die BB heeft mijn vriendin ook en jeetje wat een hulp is dat op van die -ik heb te weinig geslapen en zie zo bleek als een lijk- dagen om toch minder dood te lijken.

AAAHHHH die site van Dresslink is echt slecht voor me! Ik zie zoveel leuke dingen maar mag niks bestellen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 17:47

Is bb cream nou echt zo fijn? Als ik naar school ga gebruik ik altijd gewoon matterende foundation (ik wil die nieuwe foundation van de reclame, die stick die helpt tegen het glimmen, lijkt me ideaaaaaal) en daaroverheen doe ik poeder tegen het glimmen en dan nog wat blush zodat ik er wat frisser uit zie. wenkbrauwen bijtekenen en een beetje mascara en evt. eyeliner en ik ben in 5 minuten klaar. :))

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 17:49

Ik zie er juist met uitgaan (tenzij het uiteten of een verjaardag is) vaak niet zo leuk uit als wanneer ik naar school ga. Ik vind het namelijk onwijs zonde van mijn goede kleren, ze gaan altijd zo stinken van de rook en er komt nog wel eens iemand met zijn sigaret tegen aan.

Vaak leg of bedenk ik de avond van te voren al wat ik aan wil, besteed eigenlijk altijd een halfuur aan aankleden haar doen enz. Er leuk uit zien hoeft niet meteen te betekenen dat je er uren over moet doen.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 17:50

Ik heb van nivea een dagcrème met foundation erin. Dus eigenlijk ook een soort bb, maar echt wat een uitvinding inderdaad!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 17:51

Hier ook hoor. Ik draag nu wel geen BB cremes ofzo maar een lijntje onder mijn oog, mascara zijn standaard als ik naar school moet. Op stap komt er nog eyeliner bij of als ik gewoon veel tijd heb s'morgens ook eyeliner naar school.
Qua kleding ben ik sowieso niet leuk, heel standaard en vaak zwart/grijs

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 17:54

BB cream is ideaal, dat gaat zo snel. Je moet wel een goede hebben. Had eerst huismerk van douglas maar die bleef vettig aanvoelen, heb nu die van nivea en die is echt superfijn! Beetje blush erbij, mascara en klaarrr!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 18:00

Ik heb BB creme van Missha en Etude House :)