En dat m'n buienalarm nu zegt dat het toch thuis gaat gieten, terwijl t bij ons droog zou blijven en ik dus m'n dakraam open heb gelaten. Dat wordt dweilen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Regent het nu in heel Nederland, behalve Zeeland, de hele dag? Damn.
Tancreda4 schreef:M'n concentratie vandaag. Of het ontbreken er van.
En dat m'n buienalarm nu zegt dat het toch thuis gaat gieten, terwijl t bij ons droog zou blijven en ik dus m'n dakraam open heb gelaten. Dat wordt dweilen
Siggislief schreef:Vandaag bij de potendokter (podoloog) geweest, moest helaas mijn steunzolen achter laten ivm het vernieuwen van de bovenkant.
En moet er meer op gaan lopen.
Dus in schoenen gelopen zonder zolen, wat loopt dat piep als je altijd op steunzolen loopt.
De schoenen leken ook meteen 2 maten groter zonder steunzolen.
Marcella schreef:Siggislief schreef:Vandaag bij de potendokter (podoloog) geweest, moest helaas mijn steunzolen achter laten ivm het vernieuwen van de bovenkant.
En moet er meer op gaan lopen.
Dus in schoenen gelopen zonder zolen, wat loopt dat piep als je altijd op steunzolen loopt.
De schoenen leken ook meteen 2 maten groter zonder steunzolen.
Muckboot de enige waar ik mee kan lopen zonder steunzool.![]()
Heerlijk geslapen op 1 puntje na dat ik vannacht om 03.00 uur 45 minuten op de wc gezeten heb. Zo ineens zonder buikpijn waarschuwing. Ja erna.