Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Vanmorgen mijn allerliefste meest dierbare ratje in laten slapen. Ze heeft 4,5 maand mogen worden.
Ik ben echt kapot.
Urbanus schreef:Drugs.
rien10 schreef:Sabbientje schreef:Ik wil even kwijt dat ik zo ongelofelijk trots ben op mijn paard April.
Wat heeft dit paard een will-to-please en een gouden hart!
Gisteren kwamen mijn zus en nichtje van 8 paardrijden en mijn nichtje wil al heel lang op "buitenrit"
Dus we gingen gisteren een stukje op "buitenrit"
April, mijn tinkermerrie, had ik aan een touwtje en ik liep er naast.
We zijn lekker aan het wandelen en we hadden plezier. Komen er een paar opgeschoten jongeren op scooters langs.
Mijn zus gebaarde of ze langzamer wilde gaan, maar in plaats daarvan werd er hard gassend en toeterend langs gereden.
En April gaf geen kik. Ze heeft geen pas verkeerd gezet. Zo ontzettend braaf.
Maar die {PIEP!} jongens heb ik geen goed woord voor over.![]()
Ze hebben geen idee wat ze hadden kunnen veroorzaken.
Overigens durfde de derde scooter er bijna niet langs, want mijn zus en ik zijn Rotterdams en hebben dan ook onze Rotterdamse roots even laten horen
"He! poedersuiker, optiefesstralen met je graftrakke paasei scooter. Ga je moeder lopen te vervelen, darm!"
Zoiets? I love it.
He, jammer, Bokt censuur. Zo komt het toch niet lekker over?
Flying_Angel schreef:Bij ons in de stad heb je een stoep en fietspad naast elkaar zonder rand. Stoep is rood en fietspad grijs. Staan duidelijk tegels met een fiets erop en van die borden die fietspad aangeven. Twee Gerda’s liepen op het fietsgedeelte en gingen helemaal uit hun plaat tegen mij dat ik op ‘de stoep’ fiets. Terwijl het fietspad is.
zonnebloem18 schreef:Sterkte Marlinde, is dat degene die eigenlijk niet zonder antibiotica kon?
Sintara schreef:Wat heb jij een pech met je ratjes marlindesterkte!
Ik haat Meta, waarom moet ik ermee werken? Ik word door Facebook gedwongen om een persoonlijk account te vullen en te gebruiken, anders mag ik geen bedrijfspagina beheren. Wat de f.
Ze eisen vrienden, posts, fotos, check ins. Jongens ik heb toch helemaal geen vrienden![]()
saskiaojan schreef:Sintara schreef:Wat heb jij een pech met je ratjes marlindesterkte!
Ik haat Meta, waarom moet ik ermee werken? Ik word door Facebook gedwongen om een persoonlijk account te vullen en te gebruiken, anders mag ik geen bedrijfspagina beheren. Wat de f.
Ze eisen vrienden, posts, fotos, check ins. Jongens ik heb toch helemaal geen vrienden![]()
Ik wil wel vrienden met je worden op fb hoor