Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nicole_floor schreef:Eloya schreef:Hier nog knallen en flinke ik nog. Dacht dat ik in centrum van Deventer wel wat gewend was maar de wijk en vooral omliggende wijken waar ik nu woon gaan maar door een fors hard vuurwerk qua knallen. Is al 3 uur geweest
Naja mijn ouders wonen aan de rand van de Vijfhoek, maar daar is het altijd een oorlogsgebied. Al vanaf oktober ofzo.
Moet daar altijd aan wennen als ik mijn paard kom doen, want bij ons is niks geen vuurwerk. Dacht zaterdag ook ooh lekker rustig kwa vuurwerk kan wel rijden. Kom ik bij mijn ouders, ooh toch niet zo rustig.
saskiaojan schreef:Iemand verstand van macbooks, ik zie door de bomen het bos niet meer, waarom is er zoveel keus?
Ik wil gewoon een simpele, heb hem misschien eens per week nodig om wat foto’s te uploaden en om wat mails ed te doen.
hagelslag schreef:fleurtjeuh schreef:Mijn moeder is zo kapot van de breuk met mijn vader en ik weet niet wat ik voor haar kan doen
Misschien heel simpel, maar gewoon samen een rondje wandelen
Telpeva schreef:Zo auw wat een timing om dan de spullen op te gaan halen...
Zou ze het fijn vinden om af en toe eens te bellen, of te facetimen? een vertrouwde en geliefde stem (met of zonder beeld) kan al troostend zijn.