Ik heb een kasjmier vest van Brunello Cucinelli, dat was echt een gelukje.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doubtless schreef:De ontwerpen en stijl zijn volgens de jaren '90, waardoor ze (naar mijn mening) in het huidige straatbeeld een ouderwetse uitstraling hebben. De ontwerpen die zichzelf herhalen dragen daaraan bij. Maar ik gok dat de nostalgie die het oproept juist een van de dingen is die jou wel aanspreekt
_San87_ schreef:Maar, wat maakt het uit? De mensen die het kopen vinden het wel mooi en dragen het graag. Ik weet niet waarom alweer benoemd moet worden dat RL ouderwets/gedateerd/weetikveelwat is, er komt andersom toch ook geen commentaar?
Doubtless schreef:_San87_ schreef:Maar, wat maakt het uit? De mensen die het kopen vinden het wel mooi en dragen het graag. Ik weet niet waarom alweer benoemd moet worden dat RL ouderwets/gedateerd/weetikveelwat is, er komt andersom toch ook geen commentaar?
Waarom is dit zo’n gevoelig onderwerp dan? Er wordt toch niks lelijks gezegd? Het ging de laatste posts heeeel veel over RL, daarom dat ik een reactie gaf.
Doubtless schreef:_San87_ schreef:Gedateerd is bepaald geen compliment. Maar ok.
Een compliment aan? De trui? Als ik een kledingstuk gedateerd vind en jij vat dat op als een belediging aan de persoon, dan ligt dat meer aan jou dan aan de opmerking
Doubtless schreef:_San87_ schreef:Gedateerd is bepaald geen compliment. Maar ok.
Een compliment aan? De trui? Als ik een kledingstuk gedateerd vind en jij vat dat op als een belediging aan de persoon, dan ligt dat meer aan jou dan aan de opmerking
tita schreef:Is juist leuk om iemand met enthousiasme te zien maar ook kritische noot waardeer ik we hebben niet dezelfde smaak en ik zie dingen voorbij komen waarvan ik denk…echt is dat mooi