Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 23:17

chanicha schreef:
Ineke gefeliciteerd *\o/*

Dankjewel <3 Ik ben echt zo blij en trots op mezelf *\o/*

Mkango ieuw dat is echt heel erg smerig…

Lestrange jemig dat is schrikken, gelukkig is het bij de wasmachine gebleven. Sterkte met de lucht. Uit ervaring ( brand bij de buurvrouw) weet ik dat je letterlijk koppijn kunt krijgen van die lucht poeh…

Nogmaals heel veel sterkte Fleurtjeuh, spreek je gevoel naar hem uit en probeer te genieten van fijne momenten samen :knuffel:

Luega, sterkte met het verlies :knuffel:

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 23:46

denisesilver schreef:
nicole_floor schreef:
Al die paravet studenten die vandaag flauwvielen bij de sectiezaal. :')

Zal het voor de tere zieltjes even in een spoiler zetten

Spoiler:
Wij moesten destijds ip school een rat ontleden. Ik kon wel goed tegen het los knippen van het vel en de vlezige gedeeltes etc. Maar dat geluid van het doorknippen van de ribben brrrr. En de lucht was ook niet te harden :')

Erger me aan collega's die niet aanbieden werk over te nemen in de btw maand. :roll:

Spoiler:
ze stonden achter glas dus de geur kan het niet zijn. Ik heb ook ratten moeten ontleden en dat geluid van de ribben was echt idd verschrikkelijk.

Het waren ook jonge meiden en toen ik nog bloedprikte in het ziekenhuis werd mij ook altijd verteld dat juist de meiden tussen de 12 en de 18 het snelst flauwvallen. En uit ervaring klopt dit wel. Er wordt er vaak wel 1 niet goed, maar 5 was wel een nieuw record. :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 23:50

Zebrastreep schreef:
Lestrange01 schreef:
We weten niet waarom, de geur is ook te heftig om nu dichtbij te gaan kijken. We hebben alle ramen op die verdieping open gezet. Gelukkig slaap ik op zolder

Brandweer misschien nog even laten controleren of er niks meer in brand staat en de situatie veilig is ect? Je moet ook niet hebben dat het weer aanwakkert.

Trek in elk geval de stekker eruit. Dan kun je de zekering/groep ingeschakeld laten zonder dat eventueel de bedrading in de muur begint te spoken. Als je dat doet zit je goed…..los van de stank.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 00:42

nicole_floor schreef:
Het waren ook jonge meiden en toen ik nog bloedprikte in het ziekenhuis werd mij ook altijd verteld dat juist de meiden tussen de 12 en de 18 het snelst flauwvallen. En uit ervaring klopt dit wel. Er wordt er vaak wel 1 niet goed, maar 5 was wel een nieuw record. :')
Gek genoeg kan ik bij mezelf echt niet kijken als er bloed wordt afgenomen (ik heb het nog nooit geprobeerd iig, maar iets zegt me dat ik er niet heel gelukkig van word), maar bij m'n paard sta ik er gewoon rustig bij te praten met de DA terwijl ik toekijk
Spoiler:
hoe er zich een klein schuimlaagje bovenin de syringe vormde

Optiwolk

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 01:16

Sterkte Fleur.

Ik wou dat ik bij mijn opa’s, meer foto’s en video’s had gemaakt.
Ik zou wel beide benen willen afgeven als ik hun stem nog 1x kon horen of hun verhalen van “toen” had kunnen opnemen…

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 07:26

Ik heb mijn eigen keizersnede bekeken, vond ik echt super interessant om te zien :D

Sterkte Fleur en Lugea

Gefeliciteerd Ineke

Ik ben wakker… wat extra uurtjes slaap zou zo fijn zijn

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 08:17

Mensen die reageren op het bericht van Miguel (Budddenbruck, een huis vol, NPO1 tv programma) over zijn hartinfarct.

Er word nog steeds geroepen dat dat door de vaccinaties komt etc etc. Zijn ze daar nou nog steeds mee bezig?? Kom op zeg...

Blijkt zelfs dat die jongen niet eens gevaccineerd is :+ . Maarja, dan reageren ze ineens niet meer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 09:33

Hoe blij ik ook ben met mijn nieuwe huis, ik had graag eerder geweten dat de slager naast me elke dag meerdere keren zo hard met een hakmes loopt te bonken dat het hier overal door dreunt en s ochtends zo vroeg dat ik nog voor m'n wekker altijd direct wakker ben. Als ik ergens niet goed tegen kan is het wel op die manier uit m'n slaap getrokken worden. Maar soms is het dagen op rij hartstikke vroeg en soms pas later op de dag dus ik ga ook echt niet met oordoppen in slapen. Toch leuk dat de vorige bewoners alles opgenoemd hebben wat hier is kwa geluid alleen dit kleine dingetje even was vergeten.
(Hij slacht hier overigens niet hoor, ik heb het een keer een beetje luchtig gevraagd en hij is dan karbonades aan het hakken ofzoiets.. het gaat alleen keihard)

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 09:34

Oh, ik had er van de week eentje op facebook over Lisa Marie Presley, dat zou ook door de vaccinatie komen. Alle verslavingen waar die arme vrouw mee te kampen had zullen wel niet hebben bijgedragen... Gelijk ontvriend.

Fleurtje, heel veel sterkte, en vertel je opa hoe geweldig je hem vind, dat zal jullie beiden een goed gevoel geven in deze moeilijke tijd :(:)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 09:47

Mijn moeder "Zou je de paarden niet gewoon binnen houden?" Eeeuuh nee. Ze kunnen wel tegen een beetje hagel op de grond hoor, krijgen ook gewoon hooi bij op de wei. Ook gewoon standaard op het moment dat ik mijn schoenen en tas al klaar zet om naar het werk te gaan. Zeg het dan eerder, zodat ik hooi kan geven in de stallen ipv buiten. Je ziet me lopen :roll:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 09:55

Annet_Dottie schreef:
Hoe blij ik ook ben met mijn nieuwe huis, ik had graag eerder geweten dat de slager naast me elke dag meerdere keren zo hard met een hakmes loopt te bonken dat het hier overal door dreunt en s ochtends zo vroeg dat ik nog voor m'n wekker altijd direct wakker ben. Als ik ergens niet goed tegen kan is het wel op die manier uit m'n slaap getrokken worden. Maar soms is het dagen op rij hartstikke vroeg en soms pas later op de dag dus ik ga ook echt niet met oordoppen in slapen. Toch leuk dat de vorige bewoners alles opgenoemd hebben wat hier is kwa geluid alleen dit kleine dingetje even was vergeten.
(Hij slacht hier overigens niet hoor, ik heb het een keer een beetje luchtig gevraagd en hij is dan karbonades aan het hakken ofzoiets.. het gaat alleen keihard)

Lijkt me makkelijk op te lossen met oordoppen? Als je daar niet tegen kunt, zoals ik, dan kun je misschien met de slager overleggen of hij later op de ochtend karbonades kan hakken?

En ik kan me best voorstellen dat de vorige bewoners er geen last van hadden/er niet wakker van werden. En het dus ook niet benoemd hebben.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 09:57

Mensen die niet werken die gaan klagen over de vroege "herrie" die mensen die wel moeten werken maken. Vooral gepensioneerden hebben er een handje van. Ik denk dat onze vuilnismannen ook liever nog in hun bed hadden gelegen om 08:00 uur, maar als het vuilnis niet opgehaald wordt komen er ook weer klachten. En ze moeten érgens beginnen in de ochtend.

Edit; dit heeft niet te maken met wat ik hierboven lees!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 10:13

Annet_Dottie schreef:

Dan mag je blij zijn dat je niet naast mijn eerste werkgever woont, die stond ‘s morgens om 5 uur al te hakken en doen :))
Misschien toch die muur isoleren?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 10:16

Maar waarom niet met oordoppen slapen? Lijkt me toch fijner om ze eens in te hebben wanneer het niet nodig is, ipv wakker worden op een manier die je zo vreselijk vindt.

Hier weer niet in slaap kunnen komen tot 2 uur en vervolgens om half 7 weer wakker...

Sterkte fleur!

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 10:31

Iemand die zich vandaag zorgen maakt over het weer over 10 dagen en dat -2 wellicht heel glad is en dan haar pleegzoon van 18/19 beter niet kan meegaan (hij mag mee rijden dus ze moeten niet zelf rijden, het is een auto met winterbanden, 30 km rijden over grote wegen en dan in een stad een binnenactiviteit en daarna die 30 km over de grote weg (deels snelweg deels provinciale weg) weer terug.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 10:38

Bloemetje75 schreef:
Iemand die zich vandaag zorgen maakt over het weer over 10 dagen en dat -2 wellicht heel glad is en dan haar pleegzoon van 18/19 beter niet kan meegaan (hij mag mee rijden dus ze moeten niet zelf rijden, het is een auto met winterbanden, 30 km rijden over grote wegen en dan in een stad een binnenactiviteit en daarna die 30 km over de grote weg (deels snelweg deels provinciale weg) weer terug.

OMG die is echt overbezorgd

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 10:47

Ligt er overal in Nederland sneeuw?
Ik ben in het Zuiden van Brabant best verward wakker geworden :')

Heel blij dat ik vanochtend vroeg niet in de auto zat. De wegen waren drama.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 10:49

denisesilver schreef:
Mijn moeder "Zou je de paarden niet gewoon binnen houden?" Eeeuuh nee. Ze kunnen wel tegen een beetje hagel op de grond hoor, krijgen ook gewoon hooi bij op de wei. Ook gewoon standaard op het moment dat ik mijn schoenen en tas al klaar zet om naar het werk te gaan. Zeg het dan eerder, zodat ik hooi kan geven in de stallen ipv buiten. Je ziet me lopen :roll:

Vind de vraag ook niet zo raar van je moeder. Had je namelijk zelf ook kunnen bedenken.

Ik erger me aan het lange "wachten".
Er wordt al sinds maandag bij mijn oma gewaakt. Ze is compleet op, maar ze is ook zo taai als iets dus dr hartje blijft maar kloppen.... |( Ze slaapt vrijwel alleen nog maar. Ik gun dr zo erg dr rust die ze verdient |(

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 10:49

Nyaleti in de Randstad niet :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 10:52

Rambogirl schreef:
denisesilver schreef:

Vind de vraag ook niet zo raar van je moeder. Had je namelijk zelf ook kunnen bedenken.

Ik erger me aan het lange "wachten".
Er wordt al sinds maandag bij mijn oma gewaakt. Ze is compleet op, maar ze is ook zo taai als iets dus dr hartje blijft maar kloppen.... |( Ze slaapt vrijwel alleen nog maar. Ik gun dr zo erg dr rust die ze verdient |(
Wat? Dat paarden niet naar buiten kunnen met een beetje hagel? Kom op zeg. :')

Sterkte met je oma. :(:)

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 11:17

Nyaleti schreef:
Ligt er overal in Nederland sneeuw?
Ik ben in het Zuiden van Brabant best verward wakker geworden :')

Heel blij dat ik vanochtend vroeg niet in de auto zat. De wegen waren drama.

In Den Haag was het 5 graden boven nul en kurkdroog. Ik had net een Teams gesprek met iemand uit Eindhoven, daar was de situatie ietsje anders inderdaad :D

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 11:21

Oh Mkango was me voor. Het is niet aan het hagelen, er ligt hagel. Het is wat glad en nat, maar daar ga ik ze niet voor binnen houden. Daarbij staan ze op gras, voorheen gingen ze met dit weer naar buiten op de stenen, dat ging ook altijd goed. Ze hebben zich maar aan te passen. Heb al eens met twee paarden over de zeik naar buiten gemoeten, omdat ze een dag binnen hadden gestaan ivm regen. Nooit meer, ik kachel ze gewoon buiten. Ze kunnen altijd later op de dag terug binnen worden gezet.

Sterkte met je oma, dat wachten is vreselijk. :(:)

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 11:22

Ineke2 schreef:
Ineke2 schreef:
Pff ik heb vanmiddag praktijkexamen en zou willen dat de dag al voorbij was.

On officieel ben ik geslaagd :D
Over een dag of 2/3 pas officieel :')

Meggiemeg dat is erg schrikken en heel slecht van de zorgaanbieder… Te meer omdat steeds meer ouderen overlijden door valpartijen en als gevolg daarvan onderkoeld raken.

Mijn oom is nog niet zo lang geleden zo overleden. We hebben hem nog wel levend gevonden, maar de artsen hebben hem toch niet meer kunnen redden ;(

Vreselijk voor hem om zo aan je einde te moeten komen en voor jullie dat te moeten weten, nog gecondoleerd!

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 11:27

Mkango schreef:
Bah, sterkte, meggiemeg en beterschap voor je moeder. : Zouden jullie kunnen overstappen naar een andere zorgaanbieder?

Zal het daar straks zeker met haar over hebben, ben alleen al bang voor het antwoord, maar het is het proberen waard.
Voor zijn ze druk bezig om vanuit het ziekenhuis een ELV plek voor haar te vinden, nadeel is dat het ziekenhuis denkt vanuit hun woonplaats en niet vanuit die van mijn moeder. Er is een locatie met 8 plekken vlakbij waar mijn moeder woont waar ze totaal niet aan gedacht hadden, deze heb ik maar geopperd, is voor eventuele buren die op visite willen gaan ook veel makkelijker. Wordt vervolgt.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 11:45

sterkte met je moeder meggiemeg, hoop dat ze dichtbij huis terecht kan.

fleurtjuh, ook veel sterkte met je opa!

Ik begrijp je moeder wel een beetje denisesilver, met rotweer hou ik ze ook wel eens binnen, maar die van mij is bijna 31 en krijgt dus een speciale behandeling. Ze vinden het hier ook niet erg om binnen te blijven. In de paddock staan ze ook alleen maar in een hoekje te zeuren om weer naar binnen te mogen.

hier rugpijn :\