Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 22:40

Man die de ventilator uit zet

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 22:43

fjordjes schreef:

Man uit. Ventilator aan.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 23:23

Omgeslagen klepjes van bodyprotectors.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 23:28

vibabu schreef:

Jup, zie ik helaas maar al te vaak, en dan het excuus “anders is ie te lang” of “anders raakt ie t zadel”

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 06:22

Nu uit bed moeten voor werk. Ben wel een beetje gaar na 4 dagen. Maar gelukkig is dit een vrije korte maar drukke dienst. Wel lekker om 11 uur weer vrij *\o/*

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 08:06

De hoeveelheid gratis op te halen dieren (katten staan duidelijk op 1, honden, konijnen en nog veel meer).

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 08:10

maralyn schreef:
fjordjes schreef:

Man uit. Ventilator aan.

_O-
Mijn man durft niet aan de ventilator te zitten op de slaapkamer, ik verander dan in een heel eng wezen :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 08:17

Weer eens slecht geslapen en ben werkelijkwaar nog te moe om koffie te zetten. :+

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 08:30

vibabu schreef:

Biecht ik gelijk op dat ik dit ook doe als ik hem om heb.... := Maar die van mij blijft achter de lepel van springzadel hangen waardoor ik dan flink achterblijf in de sprong en gezien die van mij nogal groot beweegt is het dan voor ons beide vervelend :') Begin elke les toch met de klep omlaag maar daarna toch maar weer omgeslagen. Zal vast een andere oplossing voor zijn en hoop volgend jaar ander zadel te hebben wellicht heb ik het daarbij niet. En heb ook echt onwijs veel bodyprotectors gepast maar die ik heb is enige goed passende met lange lichaam, smal maar wel veel borst := Of heb jij nog DE tip?

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 08:34

Hoes openmaken, stuk afsnijden voor het juiste formaat en hoes weer dicht stikken geen optie?

Het gaat er gewoon om dat de kans dat je een breuk oploopt met een dubbelgeslagen bodyprotector groter is dan dat je geen bodyprotector draagt. Ik vind het dan ook schandalig dat er zelfs ruitersport zaken die dit aanbevelen bij de aanschaf van een BP.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 08:59

Vanochtend echt prettig wakker geworden... Niet :')

De muren een aantal keer van dichtbij gezien door duizeligheid. Daar ook meteen misselijk bij. En vervolgens kwamen de twee glazen water (in plaats van ontbijt) er ook weer met een noodgang uit. Ik weet zeker dat ik de afgelopen 10 jaar niet meer heb gekotst, maar deze keer viel gigantisch mee. Vriend wel helemaal in de perniek, want die had mij nog nooit zo ellendig op de grond van de wc gezien _O-

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 09:13

vibabu schreef:
Hoes openmaken, stuk afsnijden voor het juiste formaat en hoes weer dicht stikken geen optie?

Het gaat er gewoon om dat de kans dat je een breuk oploopt met een dubbelgeslagen bodyprotector groter is dan dat je geen bodyprotector draagt. Ik vind het dan ook schandalig dat er zelfs ruitersport zaken die dit aanbevelen bij de aanschaf van een BP.

Kan ik evt nog naar kijken idd! Maar het is wel optioneel bij de bodyprotector dat hij dubbel kan bij dat laatste stukje voor stuitje zeg maar? Dus vanuit leverancier wel zo gemaakt. Maar snap je frustratie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 09:24

De dag beginnen met wakker geblaft worden door kefmormel 1 en 2.
En een stel kneuzen bij het bouwbedrijf. Ik heb gemaild met het verzoek om mijn balkon snel te repareren want ik wacht al behoorlijk lang. Onderwerp van de mail: lek balkon *straatnaam huisnummer woonplaats*
Krijg een mail terug of ik mijn adres wil doorgeven. Kijk gewoon een keer uit je doppen.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 09:52

Dit in combinatie met de 2e foto.
Zit hier niet met een prettig gevoel nu met mijn dochter. Straks even een nood tasje inpakken.

Afbeelding

Afbeelding

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 09:52

Wederom mijzelf :') Bijna 2 maanden geleden een afspraak gemaakt bij de kringloop om een bed op te laten halen. Na 2 weken dacht ik, komt niet helemaal lekker uit. Bovendien is het loodzwaar en ik wilde het nog ff uit de schuur halen en schoonmaken maar had even geen sterke kracht. Dus ik had afgebeld (dacht ik want nu ik er aan terugdenk was het een eh, bijzonder, gesprek). Vanmorgen om half 9 stonden ze voor de deur := Oeps... Schaamde mij dood, dat bed heeft 6 jaar werkeloos in de schuur gestaan, zat onder de spinnewebben en stof.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 09:54

nicole_floor schreef:
Dat ze op het werk de airco een graad hoger hebben bezet om te besparen. Maar het nog steeds tyfus koud was vandaag. Ik ben in de pauze maar in de volle zon gaan zitten om me op te warmen. :+

Is nog link ook, zo'n (te koude) airco. Krijg je me toch een klap voor je kop als je na een werkdag naar buiten gaat.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 09:56

Myfairytale schreef:
Camping in de buurt waar echt a-so-ciaal veel paasei af komt, de hele zomer lang.

Gatver, van die Holland House campings... :r

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 09:56

Arethe schreef:
Zit hier niet met een prettig gevoel nu met mijn dochter. Straks even een nood tasje inpakken.

[ [url=m/QBpSkW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/a4QWJi.png]Afbeelding[/url] ]

Dit gevoel ken ik helaas ook te goed. Sterkte, hoop dat ze het snel onder controle hebben.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 09:59

wyoming schreef:
Arethe schreef:

[ [url=m/QBpSkW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/a4QWJi.png]Afbeelding[/url] ]

Dit gevoel ken ik helaas ook te goed. Sterkte, hoop dat ze het snel onder controle hebben.

Bedankt. Morgen gaat het nog iets warmer worden als vandaag en daarna koelt het af en voorspellen ze wat regen. Tot dan zit ik niet zo ontspannen, je ruikt het inmiddels ook goed.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 10:06

Voicemail. Blijkbaar had ik vandaag een belafspraak? Maar nooit bericht van gehad?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 10:06

Sushi: Nou bedacht ik het mij net dat ik het sowieso wat apart vind om steeds water over een balkon te mikken, want waarom zou je dat doen. Maar nu je het ook hebt over keffers moet ik opeens denken: zouden ze die wel uitlaten, of laten ze die op het balkon plassen en poepen? Volgens mij zijn ze er tokkie genoeg voor en het zou ook de wateroverlast verklaren?
Wordt tijd dat ze ophoepelen naar een andere woning, ik hoop voor je dat hun huur deze maand de laatste is en dat ze er dan uit zijn. Bleh, vervelende buren zijn zo naar, dat doet echt wat met je woongenot

Arethe wow -O- verstandig om spullen alvast klaar te leggen inderdaad, wat een naar idee. Hoe is je dochter eronder, het lijkt mij best spannend/eng zo'n dreiging.

Wyoming hoe is het met je zoontje, ik hoop dat het beter gaat als met je dochter afgelopen week

-

Nieuwe telefoon gekocht want de oude kon echt niet meer. Zit er geen charger bij. Nou oke, charger erbij gekocht, een originele want die zou hip en snel zijn enzo. Daar betaal je dan nog extra voor, en dan krijg je dit
Wtf waarom moeten die kleuren afwijken, heb ik eindelijk een mooie leuke telefoon moet ik tegen deze f*cked up armoede aankijken.
Afbeelding

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 10:07

Ene cavia onder het mes en thuis een hele bange baby cavia thuis die er geen reet van snapt waar zijn papa cavia is :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 10:10

[***] schreef:
De dag beginnen met wakker geblaft worden door kefmormel 1 en 2.
En een stel kneuzen bij het bouwbedrijf. Ik heb gemaild met het verzoek om mijn balkon snel te repareren want ik wacht al behoorlijk lang. Onderwerp van de mail: lek balkon *straatnaam huisnummer woonplaats*
Krijg een mail terug of ik mijn adres wil doorgeven. Kijk gewoon een keer uit je doppen.

Inmiddels terugkoppeling gehad. Er zijn 2 bedrijven in totaal 3x komen kijken en... hou je vast... ze hebben vastgesteld dat het stuk is. Nu het balkon nog steeds lek en ik kan nog steeds mijn was niet buiten drogen.

Telpeva schreef:
Sushi: Nou bedacht ik het mij net dat ik het sowieso wat apart vind om steeds water over een balkon te mikken, want waarom zou je dat doen. Maar nu je het ook hebt over keffers moet ik opeens denken: zouden ze die wel uitlaten, of laten ze die op het balkon plassen en poepen? Volgens mij zijn ze er tokkie genoeg voor en het zou ook de wateroverlast verklaren?
Wordt tijd dat ze ophoepelen naar een andere woning, ik hoop voor je dat hun huur deze maand de laatste is en dat ze er dan uit zijn. Bleh, vervelende buren zijn zo naar, dat doet echt wat met je woongenot

Ze laten de keffers een soort van uit. Ze gooien de voordeur open en laten ze zelf naar buiten gaan. Daarom moest de gemeenschappelijke voordeur ook zo nodig open (als ik het goed heb begrepen).
Water over het balkon gooien is puur treitergedrag. Zodra ze mij buiten hoort is het raak, tenzij ze hoort dat ik niet alleen ben.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 10:13

Telpeva: mijn dochter is gelukkig nog 5 en heeft het op dit moment niet door. Wel heb ik op voorhand wat luchtig besproken omdat we bepaalde dingen nu niet mogen op het park wegens de droogte. Maar ontspannen is het nu even niet te noemen

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 10:13

Telpeva schreef:
Wyoming hoe is het met je zoontje, ik hoop dat het beter gaat als met je dochter afgelopen week

Lief dat je het vraagt, hij gaat op zich goed, wel erg snotterig en op sommige momenten gaat zijn temperatuur naar verhoging. Maar hij voelt zich gelukkig goed en gaat hij dus niet de kant van zijn zusje op.
Laatst bijgewerkt door wyoming op 10-08-22 10:14, in het totaal 1 keer bewerkt