Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vibabu schreef:Omgeslagen klepjes van bodyprotectors.
vibabu schreef:Hoes openmaken, stuk afsnijden voor het juiste formaat en hoes weer dicht stikken geen optie?
Het gaat er gewoon om dat de kans dat je een breuk oploopt met een dubbelgeslagen bodyprotector groter is dan dat je geen bodyprotector draagt. Ik vind het dan ook schandalig dat er zelfs ruitersport zaken die dit aanbevelen bij de aanschaf van een BP.
nicole_floor schreef:Dat ze op het werk de airco een graad hoger hebben bezet om te besparen. Maar het nog steeds tyfus koud was vandaag. Ik ben in de pauze maar in de volle zon gaan zitten om me op te warmen.
Arethe schreef:Dit in combinatie met de 2e foto.
Zit hier niet met een prettig gevoel nu met mijn dochter. Straks even een nood tasje inpakken.
[ [url=m/QBpSkW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/a4QWJi.png]Afbeelding[/url] ]
wyoming schreef:Arethe schreef:Dit in combinatie met de 2e foto.
Zit hier niet met een prettig gevoel nu met mijn dochter. Straks even een nood tasje inpakken.
[ [url=m/QBpSkW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/a4QWJi.png]Afbeelding[/url] ]
Dit gevoel ken ik helaas ook te goed. Sterkte, hoop dat ze het snel onder controle hebben.
[***] schreef:De dag beginnen met wakker geblaft worden door kefmormel 1 en 2.
En een stel kneuzen bij het bouwbedrijf. Ik heb gemaild met het verzoek om mijn balkon snel te repareren want ik wacht al behoorlijk lang. Onderwerp van de mail: lek balkon *straatnaam huisnummer woonplaats*
Krijg een mail terug of ik mijn adres wil doorgeven. Kijk gewoon een keer uit je doppen.
Telpeva schreef:Sushi: Nou bedacht ik het mij net dat ik het sowieso wat apart vind om steeds water over een balkon te mikken, want waarom zou je dat doen. Maar nu je het ook hebt over keffers moet ik opeens denken: zouden ze die wel uitlaten, of laten ze die op het balkon plassen en poepen? Volgens mij zijn ze er tokkie genoeg voor en het zou ook de wateroverlast verklaren?
Wordt tijd dat ze ophoepelen naar een andere woning, ik hoop voor je dat hun huur deze maand de laatste is en dat ze er dan uit zijn. Bleh, vervelende buren zijn zo naar, dat doet echt wat met je woongenot
Telpeva schreef:Wyoming hoe is het met je zoontje, ik hoop dat het beter gaat als met je dochter afgelopen week