Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Kaitlyn schreef:
Geef het een kans, ik woon inmiddels samen met mijn Duitser.![]()
Peelie, dat is lastig inderdaad. Maar lijkt me ook zoveel druk erop op deze manier. Met niet zo snel, maar dan ben ik weer te oud.
Hoe oud zijn jullie?
Nature93 schreef:Mag ik hier mee kletsen? Ik heb donderdag een tinderdate. Voor het eerst! Ik ben doodzenuwachtig. Hoe werkt zo iets? Gisteren dacht ik oprecht ik zeg het af, maar eens "moet" toch de eerste keer zijn?
Nature93 schreef:Mag ik hier mee kletsen? Ik heb donderdag een tinderdate. Voor het eerst! Ik ben doodzenuwachtig. Hoe werkt zo iets? Gisteren dacht ik oprecht ik zeg het af, maar eens "moet" toch de eerste keer zijn?
Nimber schreef:Ik lees nog steeds mee hoor! Ik heb donderdag Happn geïnstalleerd en er na een half uur weer af gedaan.
Nog niet toe aan daten en die enkele match die ik had knalde meteen vol met hoe leuk ie mij vond dus ik was meteen weer klaar.
Ik geniet wel van jullie verhalen.
assie schreef:Nature93 schreef:Mag ik hier mee kletsen? Ik heb donderdag een tinderdate. Voor het eerst! Ik ben doodzenuwachtig. Hoe werkt zo iets? Gisteren dacht ik oprecht ik zeg het af, maar eens "moet" toch de eerste keer zijn?
Hartstikke leuk toch? Waar ben je zenuwachtig voor?
Wat gaan jullie doen als eerste date? Als ik zenuwachtig ben, vind ik het vaak wel fijn om gewoon iets te doen, wandelen, potje pool, spelletje rummikub ofzo. Alles om maar niet zenuwachtig ongemakkelijk tegen over elkaar te hoeven zitten.. Het praat vaak wat ontspannener als je niet in die "interviewhouding" zit.
Anyway, klets gezellig mee en hopelijk heb je een hartstikke leuke eerste date
Nature93 schreef:Ik ben altijd een beetje zenuwachtig voor z'n eerste ontmoeting. Als je aankomt lopen en je voor moet stellen. Dat je niet weet wat je moet zeggen en er van die ongemakkelijke stiltes komen. Het plan is om een rondje door het centrum te wandelen.
BaileyMix schreef:Heb ook wel Happn-dates gehad hoor, destijds klopte het ook wel met wie je echt tegenkwam. Inmiddels misschien niet meer, geen idee. Ik swipe wel bewust op locatie als ik een bepaald type man zoek, dus het lijkt redelijk te kloppen.
Ik voel me helemaal verlost van de verliefdheid en ben enthousiast aan het swipen haha, erg veel leuke Bumble-matches en drie waarmee ik wel op date wil binnenkort. De eerste aankomende donderdag![]()
xU_Blinghx, Breeze lijkt me zooo eng haha. Heb je dan niet dat op de date blijkt dat iemand totaal andere interesses/denkbeelden etc heeft dat je niet hebt kunnen uitfilteren door chatten?
xU_Blinghx schreef:BaileyMix schreef:Heb ook wel Happn-dates gehad hoor, destijds klopte het ook wel met wie je echt tegenkwam. Inmiddels misschien niet meer, geen idee. Ik swipe wel bewust op locatie als ik een bepaald type man zoek, dus het lijkt redelijk te kloppen.
Ik voel me helemaal verlost van de verliefdheid en ben enthousiast aan het swipen haha, erg veel leuke Bumble-matches en drie waarmee ik wel op date wil binnenkort. De eerste aankomende donderdag![]()
xU_Blinghx, Breeze lijkt me zooo eng haha. Heb je dan niet dat op de date blijkt dat iemand totaal andere interesses/denkbeelden etc heeft dat je niet hebt kunnen uitfilteren door chatten?
Het is ook super engMaar ik ben een slechte apper/chatter, ik ben meer iemand die in real life mensen ontmoet. En Ja soms heb ik wel eens gehad van joh als ik vantevoren heb gechat dan was dit wss geen date geworden, maar goed wel weer ervaring rijker. En tot nu toe eigenlijk geen hele rare dingen meegemaakt. Wel dat er absoluut geen klik was en ik z.s.m weg wilde.
Ik ben daar nu ook makkelijker in geworden. ik geef gewoon aan dat ik het niet voel en ik het hier bij wil laten.
Nature93 schreef:BaileyMix schreef:Heb ook wel Happn-dates gehad hoor, destijds klopte het ook wel met wie je echt tegenkwam. Inmiddels misschien niet meer, geen idee. Ik swipe wel bewust op locatie als ik een bepaald type man zoek, dus het lijkt redelijk te kloppen.
Nou ja, ik zeg gewoon eerlijk van joh dit gaat hem niet worden. Ben daar liever eerlijk over dan dat ik iemand vraag mij te bellen met een zogenaamde emergency.
Het is ook super engMaar ik ben een slechte apper/chatter, ik ben meer iemand die in real life mensen ontmoet. En Ja soms heb ik wel eens gehad van joh als ik vantevoren heb gechat dan was dit wss geen date geworden, maar goed wel weer ervaring rijker. En tot nu toe eigenlijk geen hele rare dingen meegemaakt. Wel dat er absoluut geen klik was en ik z.s.m weg wilde.
Ik ben daar nu ook makkelijker in geworden. ik geef gewoon aan dat ik het niet voel en ik het hier bij wil laten.
Nature93 schreef:Wat lijkt mij dit ontzettend awkward! Dat je geen klik voelt en een ontsnappingspoging moet doet. Hoe gaat dat dan?
Ik vind alles zo gemaakt, dat daten. Waar moet je het over hebben? Gespreksstof? Ik heb echt 0 ervaring.
Nature93 schreef:Ik vind alles zo gemaakt, dat daten. Waar moet je het over hebben? Gespreksstof? Ik heb echt 0 ervaring.