Wat dat betreft kan er denk ik dus wel fraude mee gepleegd worden?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Het testen bij de GGD went ook. Als je mijn berichten terugleest had ik ook echt paniekaanvallen voor het testen bij de GGD (emetofobie) en huilen ter plekke. Maar nu na 10+ keer gaat het wel. Het duurt immers maar een paar seconden.
Tegen vaccinatie zijn vind ik ook echt een luxeprobleem, maar daar gaat het nu niet over.
bigone schreef:
Vayo schreef:Sheran schreef:Het testen bij de GGD went ook. Als je mijn berichten terugleest had ik ook echt paniekaanvallen voor het testen bij de GGD (emetofobie) en huilen ter plekke. Maar nu na 10+ keer gaat het wel. Het duurt immers maar een paar seconden.
Tegen vaccinatie zijn vind ik ook echt een luxeprobleem, maar daar gaat het nu niet over.
Tja bij mij mislukte hij steeds doordat ik uit reflex terug trok. Als ik er zo tegenop zie en ik kan idd ook wel huilen bij het idee dat ik moet (terwijl ik bloedgeven, hechten, bevallen totaal niet eng oid vind) dan kies ik er toch voor om zelf te testen zolang er geen minder invasieve test beschikbaar is. Uiteindelijk vind ik het nu ook veel minder noodzakelijk nu iedereen gevaccineerd kan zijn.
Tegen vaccinatie zijn vind ik geen luxeprobleem als iemand daar gewoon goede redenen voor heeft. Daar mag je gewoon niet over oordelen vind ik. Maar als je beide niet wilt, dan wordt het lastig. Één van de twee is vereist om weer mee te kunnen doen met de maatschappij. Eigenlijk vind ik dat je ook de keuze niet hebben om een speekseltest oid te doen. Dat is niet invasief. Op dat moment vind ik het pas zeuren of moeilijk doen als je ook dat weigert.
Huertecilla schreef:Askja schreef:...dus?
Hoe is dat goed nieuws voor de VS, en waarom is het belangrijk dat het 'dichter bij huis' is?
Voor Bokt, voor NL, voor de EU
sureido schreef:Ik denk dat die QR straks amper gecheckt gaat worden. Je moet nu ook een gezondheidsverklaring invullen as je ergens gaat zitten, nu heb ik veel terrasjes/kroegen bezocht maar ik hoef dat echt nergens in te vullen, welke stad/dorp ik ook kom. Volgens mij moeten horeca bedrijven je naam ook nog opschrijven maar dat gebeurt ook nergens hoor.
Mijn baas van de broodjeszaak waar ik soms bijspring heeft ook gezegd dat ik het niet hoef te gaan checken straks dus dan doe ik dat ook niet. Wij zijn trouwens wel veel afhaal ook. Maar die klanten die wij hebben, die wil/durf ik het niet eens vragen. En voor dat loontje wat ik krijg, ga ik het ook niet eens doen
sureido schreef:Ik denk dat die QR straks amper gecheckt gaat worden. Je moet nu ook een gezondheidsverklaring invullen as je ergens gaat zitten, nu heb ik veel terrasjes/kroegen bezocht maar ik hoef dat echt nergens in te vullen, welke stad/dorp ik ook kom. Volgens mij moeten horeca bedrijven je naam ook nog opschrijven maar dat gebeurt ook nergens hoor.
Spenk schreef:Dat afstaan van gegevens is inderdaad niet verplicht het tonen van de coronapas straks wel.
veerledec schreef:Afhaal mag dus wel zonder check, maar binnen afrekenen als je op het terras zit niet?
bigone schreef:Inderdaad, het gaat de goede kant op en het voorbeeld van de Usa geeft aan dat vaccineren helpt hier in Europa.
Huertecilla schreef:bigone schreef:Inderdaad, het gaat de goede kant op en het voorbeeld van de Usa geeft aan dat vaccineren helpt hier in Europa.
Dus waarom verder nog naar mij katten?
@algemeen; pure idioterie die controle-regels bij jullie. Is alleen politiek het straatje schoonvegen voor de gelovers.
Is hiet vergelijkbaar in het niet nemen van de Deense beslissing.
Askja schreef:Feit is wel dat er in Nederland veel harder over geschreeuwd wordt dan elders. In Italië wordt het beleid door het overgrote deel van de bevolking gewoon geaccepteerd.
Bloodymary schreef:Askja schreef:Feit is wel dat er in Nederland veel harder over geschreeuwd wordt dan elders. In Italië wordt het beleid door het overgrote deel van de bevolking gewoon geaccepteerd.
Mwah, ik denk dat ze in Italie meer denken, het zal allemaal wel. Kom er net vandaan. Nergens een QR-code hoeven laten zien en ook aan mondkapjes in de horeca doet niemand, eigenaars en personeel ook niet, terwijl dat binnen nog wel moet. Alleen Duitsers hadden die dingen nog op daar.