Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 15:12

Lestrange01 schreef:
Nog iets waar ik me aan erger. Sinds een paar nachten heb ik iets super raars. Iedere keer dat ik bijna in slaap val, "vergeet" mijn lichaam om adem te halen en dan kan ik net niet in slaap komen omdat ik op het laatste moment naar adem moet snakken. Echt zo vreemd, ik snap er niks van. En ik probeer dan bewust te denken "blijf ademhalen" maar wanneer ik bijna in slaap ben dan denk ik nergens meer aan en dan gebeurd het. Daardoor kom ik maar niet in slaap! Ik hoop dat het gewoon stress is ofzo want dit is nogal storend

Slaapapneu ??

Ik heb het zelf ook vaker.. maar ook echt een schok gevoel of helemaal in paniek naar adem happen wakker worden.
Volgens de huisarts is het bij mij stress en past het bij mijn angst/paniek stoornis.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 15:14

Zo mijn dag niet, ik ging naar werk en bam band lek dus weer te laat toen ik naar werk fietste viel een oude man om, dus ik stoppen en helpen natuurlijk, zag er super zielig uit.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 15:18

Een restaurant dat de aankomende nieuwe coronamaatregelen vergelijkt met het apartheidsregime. Een zuid Afrikaans restaurant notabene. Hoe kun je zo walgelijk zijn

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 15:21

KM_Ris schreef:
Lestrange01 schreef:
Nog iets waar ik me aan erger. Sinds een paar nachten heb ik iets super raars. Iedere keer dat ik bijna in slaap val, "vergeet" mijn lichaam om adem te halen en dan kan ik net niet in slaap komen omdat ik op het laatste moment naar adem moet snakken. Echt zo vreemd, ik snap er niks van. En ik probeer dan bewust te denken "blijf ademhalen" maar wanneer ik bijna in slaap ben dan denk ik nergens meer aan en dan gebeurd het. Daardoor kom ik maar niet in slaap! Ik hoop dat het gewoon stress is ofzo want dit is nogal storend

Slaapapneu ??

Ik heb het zelf ook vaker.. maar ook echt een schok gevoel of helemaal in paniek naar adem happen wakker worden.
Volgens de huisarts is het bij mij stress en past het bij mijn angst/paniek stoornis.

Ik dacht dat slaap apneu alleen is tijdens je slaap? Ik raak niet in paniek ofzo, ik moet gewoon dan heel diep ademhalen en het zuurstof tekort haalt mij uit mijn bijna-slaap, maar het verstoord mijn rust verder niet. Ik doe daarna gewoon mijn ogen weer dicht en probeer het opnieuw :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 15:25

Independence schreef:
Ik had tóch besloten om met een groepsreis mee te gaan, zaterdag geboekt en alles, werd ik vandaag gebeld dat ie al vol zat.
Stiekem toch even huilen hoor

Balen, waar wilde je heen?

Ik zit ook naar een groepsreis te kijken maar twijfel nog. (Dus het zou mij ook kunnen gebeuren)

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 15:31

Suzywuzy schreef:
Zo mijn dag niet, ik ging naar werk en bam band lek dus weer te laat toen ik naar werk fietste viel een oude man om, dus ik stoppen en helpen natuurlijk, zag er super zielig uit.

Wat goed van je dat je hebt geholpen! Zoveel mensen die kijken en niets doen vaak.

Werk ze en hopelijk is de ellende voor vandaag voorbij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 16:08

In de trein, reis van 3.5 uur. Trein staat stil tussen Nijmegen en Arnhem en gaat misschien terug naar Nijmegen omdat er een trein vast staat voor ons. Feest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 16:28

Nu inderdaad terug naar Nijmegen. Geen treinverkeer mogelijk -:(-

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 17:03

wyoming schreef:
Independence schreef:
Ik had tóch besloten om met een groepsreis mee te gaan, zaterdag geboekt en alles, werd ik vandaag gebeld dat ie al vol zat.
Stiekem toch even huilen hoor

Balen, waar wilde je heen?

Ik zit ook naar een groepsreis te kijken maar twijfel nog. (Dus het zou mij ook kunnen gebeuren)

Naar zweden... en reizen naar zweden zijn er niet zoveel, en ik zie alleen toch ook niet zo zitten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 17:06

Nu in de volgende trein... die ook weer stil staat tussen Nijmegen en Arnhem |(

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 17:21

1e dag school gehad en het was zo druk dat ik lekker overprikkeld ben en helemaal gesloopt. Gelukkig met 1 docent kunnen regelen dat ik de laatste les voortaan online mag volgen. Ook omdat er een gat tussen deze les en die daarvoor zit van ruim 3 uur

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 18:44

Dat mensen mij ongevraagd advies geven over de verzorging van mijn paard. Ik word daar echt sip van. Ik heb al een zorgenkindje, ik heb in het algemeen eigenlijk al meer kopzorgen dan plezier (wat ik ook al heel erg vind om te bekennen), het moment dat ik dan wel lekker aan het borstelen en tutten en genieten ben, laat me dan!

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 18:59

Aan de persoon die het nodig vond om ín mijn aura achter me te lopen toen ik van de auto naar huis liep. Toen ik aan de kant stapte om haar voor te laten reageerde ze gepikeerd, tot ik zei dat ik me net had laten testen en ze het dan maar zelf moest weten. :+ Toen liep ze wel snel door. Sneuneus, hou gewoon afstand van me: ik had naar nl vóór corona al een pl**rishekel aan.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 19:37

Aan iemand met wie ik eerst goed was maar elke keer drama maakte om niks en dingen persoonlijk opvatte. De laatste keer voelde ik mij zo poedersuiker dat ik geen contact meer had opgenomen met haar en het maar had gelaten voor wat het was want mijn gezondheid leidde er echt onder. Mijn lichamelijke klachten werden echt alleen maar erger hierdoor. Nu vandaag weer contact opgenomen (6 weken later) nu het wat beter gaat en doet zij wederom fok op, van “kan je nu opeens wel appen?” Terwijl zij ook niks meer geappt had :+ maar oké. Wil alleen nu toch wel mijn huissleutel terug.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 20:30

Weten jullie zijn vriendinnen nog? Nou na mijn paard in sloot vandaag en ik al echt kapot was, had ik dit ook nog:
Afbeelding

Stomme dier sprong toen ik er net over heen gestapt was zo er achteraan. }:0

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 20:51

Ik heb het koud -O- waar is die zomer, ik vind het stom om nu al met dekentjes op de bank te zitten of om de verwarming aan te doen.
En ik erger mij aan dat volk in Urk wat zojuist op het nieuws was, hoe kunnen mensen zo zijn.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:14

tirzasarah10 schreef:
Weten jullie zijn vriendinnen nog? Nou na mijn paard in sloot vandaag en ik al echt kapot was, had ik dit ook nog:
[ [url=m/S9KSj4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Och lekker dan, had je hulp in de buurt?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:26

MarliesV schreef:
tirzasarah10 schreef:

Och lekker dan, had je hulp in de buurt?

Ben ook wel benieuwd naar de afloop. Jaren geleden zo een hengst van een bekende zien hangen, met zijn ballen vol op het hek. Daar zijn snijbranders aan te pas gekomen om het hek -nee, niet de ballen- weg te krijgen.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:29

tirzasarah10 schreef:

O no.
Hadden we het afgelopen dagen ook niet over koeien in dit topic? :=

Paard en koe beiden oke?

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:37

tirzasarah10 schreef:

Oh nee, dom dier. Was er iemand om je te helpen?

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:41

Koeien zijn volgens mij van elastiek en ze glipte er zo over heen! Gelukkig heb ik het nummer van de boer dus die was er echt met 5 min. Ik heb gewacht tot hun kwamen aangezien het bij de weg was en als ik het hek open zou gaan doen of de rest mee kwam of beertha de weg op zou rennen. De boer heeft ook binnen een kwartier een draadje gespannen zodat het niet nog een keer kan gebeuren. De boer had vanmorgen ookal geholpen met mijn paard dus was een drukke dag :+
Paard heeft wonder boven wonder niets behalve heel erg stijf.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:44

Ruzie gemaakt met brandnetel stand 10-2 voor de brandnetel. :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:44

tirzasarah10 schreef:
Koeien zijn volgens mij van elastiek en ze glipte er zo over heen! Gelukkig heb ik het nummer van de boer dus die was er echt met 5 min. Ik heb gewacht tot hun kwamen aangezien het bij de weg was en als ik het hek open zou gaan doen of de rest mee kwam of beertha de weg op zou rennen. De boer heeft ook binnen een kwartier een draadje gespannen zodat het niet nog een keer kan gebeuren. De boer had vanmorgen ookal geholpen met mijn paard dus was een drukke dag :+

+:)+ goed bezig!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:45

tirzasarah10 schreef:

Fijn!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:46

Marcella schreef:
Ruzie gemaakt met brandnetel stand 10-2 voor de brandnetel. :')

Ik snap de ‘10’, maar de ‘2’ niet zo? Heb je 2 brandnetels in koelen bloede vermoord?