Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 17:30

Argh wat is dit nu weer..... ik heb net telefoonnummer gewijzigd in mijn profiel.
Kreeg een code op het nieuwe nummer. Heb die ingevoerd. En nu krijg ik steeds alleen dit scherm.... met een knop om op te klikken maar als ik daarop klik dan gebeurt er niks..... -O-

Gaat dit nog goedkomen....?

Afbeelding

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 18:18

Ik heb de indruk hier dat vinted wat vreemd doet vandaag…. Mss morgen nog eens proberen?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 06:30

Mallow schreef:
AnnoNiemand schreef:
Weet iemand hoe je nep CarlijnQ en Mini Rodini herkent? Ik lees dat er veel neps in omloop is, maar ik weet niet hoe ik dat moet herkennen.

Plus dat de nep MR met een gouden veiligheidspeld z’n prijskaartjes heeft vastzitten. De echte met een touwtje.
Overigens produceert MR ook in China, dus Made in China is niet direct nep. CarlijnQ idd alleen in Turkije :)

Mini rodini produceert niet de gewone items in China
Broeken, truien, leggings komen daar niet vandaan ook mijn zwem kleding niet alleen jassen
Dus ik accepteer alleen jassen

De mini rodini blauwe trui met vredes duif zou ik niet kopen daar is ontzettend veel nep van

Bobo is heel veel nep in omloop

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 06:37

Mini Rodini produceert wel meer in China dan alleen jassen, maar het hangt van de items af. Geen truien en leggings/broeken, tenzij het fleece is bijvoorbeeld.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 07:40

Ik wil gewoon niks uit China

Ligt het aan mij of is de aanvoer van merk kleding minder op Vinted ik krijg maar 20+ verse items per dag en soms veel minder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 07:44

BF komt eraan, ik denk dat veel mensen hun items nu opzij houden ipv online te zetten. Ik verwacht ook niks te verkopen de komende weken, vorig jaar viel het toen ook stil namelijk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 08:22

tita schreef:
Ik wil gewoon niks uit China

Ligt het aan mij of is de aanvoer van merk kleding minder op Vinted ik krijg maar 20+ verse items per dag en soms veel minder

Dat kan natuurlijk.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 10:12

tengeltje11 schreef:
Ik heb de indruk hier dat vinted wat vreemd doet vandaag…. Mss morgen nog eens proberen?

Ik had ook ineens alleen maar keuze uit homerr of ups als verzend methode, bij echt 10 verschillende verkopers. UPS vind ik te duur en homerr te lang wachten hahaha. Vandaag maar kijken of ik nu wel meer opties heb.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 10:26

Oh dat had ik van het weekend ook, dan was Mondial of DHL ineens niet te kiezen, of zomaar het ene punt wel en andere punt niet. Terwijl die wel gewoon weergegeven hadden moeten worden. Heel apart.

Nou ik kan gewoon niet op mijn account nu, wat een gedoe joh! -O-
Moest dus telefoonnummer wijzigen. Gedaan. Code gekregen op nieuwe nummer om te verifiëren. Ingevoerd. Prima. Maar vervolgens dus dat scherm wederom om te verifiëren. En daar kom ik gewoon niet voorbij -O-

Nummer intoetsen: dan zegt hij dat het al geverifieerd is. En dat ik het scherm kan sluiten.
Ja dan is het hele Vinted scherm weg want er zit niks "achter" ofzo.

Op nieuwe telefoonnummer ook niks meer van Vinted ontvangen verder.
Geen mail of iets met verder instructies.
Dus ik zit nu gewoon hartstikke vast...

Op tablet is er nog wel dat ik aan kan klikken om om hulp te vragen.
Dat maar gedaan. Maarja als ze dan antwoorden: hoe moet ik dat zien dan?
Want ik kan dus niet in mijn profiel / postvak....

Ben wel ingelogd zie ik. Zie ook bovenaan dat er berichtjes binnenkomen. Maar ik kan er dus niet bij.
Wat een getrut jongens....

Ik moet nog pakjes verzenden, en er zit iemand te wachten op mijn betaling -O-

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 13:21

Zijn bij jullie de Fransen ook zo onderhandel fanatiek? Man, gewoon de helft bieden op een nieuwe jas die ik er al spotgoedkoop op heb staan en ook niet willen opschuiven. Vermoeiend!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 13:50

Oui!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 13:54

Ik had ook een item te koop staan. Nieuw ruim 100 euro, kaartjes er nog aan, stond te koop voor 35 euro. Dat leek me netjes. En dan Fransen die beginnen bij 18 euro. Stug doorbieden na het afwijzen, steeds 2 euro erbij. :+ Maar iemand anders kocht het item even later meteen. Had ik ook wel verwacht, omdat het fanatiek als favoriet werd aangemerkt.
Laatst bijgewerkt door _Lorette_ op 15-11-22 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 13:56

Nou dat lijkt me inderdaad al een prima prijsje :j

Ik vind het altijd heerlijk, als een item gewoon lekker verkocht wordt terwijl er zo'n knieperd op aan het bieden is }:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 14:07

Hahaha ja ik ook. Of de 'ik denk er nog even over na' en dan 10 minuten later: 'oh hij is al verkocht :('.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 14:25

Ja en dan hopen dat iemand snel toeslaat, haha. Bevrijdend gevoel is dat als dat dan gebeurt :+

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 14:26

Wat doen jullie met mensen die echt met kwartjes gaan afdingen. Heb iets erop staan, nieuw zonder prijskaartje. Echt al voor een koopje erop en dan bieden mensen 0,50 cent onder de vraagprijs. Ik vind het prima, maar eigenlijk is het mijn eer te na en denk ik :evaw:

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 14:30

Oh dat zit echt in mijn allergie-zone, puur principieel doe ik daar niet aan mee.

Maar heb sowieso al een poos geleden voor mezelf besloten dat ik niet voor minder dan 4 euro dingen ga inpakken en wegbrengen, dan maar niet hoor. Vind het prima om een keer iets voor een euro te verkopen, maar dan wel ergens bij zodat het totaal minstens 4 euro wordt :=

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 14:30

Vind ik kinderachtig, wijs ik af. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 14:31

Blokkeren.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 14:43

Ligt aan item hoe lang het erop staat ik wil er vanaf 0,5€ minder mij best hoor

Fanatiek afdingen ik ook minder fanatiek afdingen
Laat me niet gek maken

Blokkeer alleen mensen die nep verkopen of die ik niet meer wil zien na vervelende ervaring

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 19:10

Idd, als het al een poos te koop staat, prima dan, anders belachelijk en afwijzen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 19:18

Als mensen irritant zijn qua bieden dan bied ik alleen nog vraagprijs terug. Dan word ik ook irritant.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 19:21

Hier doe ik dan wat iemand ook al zei. Bv vraagprijs 60 euro en ze bieden 40 en dan 42 enzo, dan doe ik een bod van 80, kunnen ze geen 44 meer bieden, is lager dan de 60%

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 19:41

Ik had onlangs een dame die maten vroeg. Die heb ik netjes gemeten en kreeg snel een heel vriendelijk berichtje terug dat ik bedankt was voor de moeite, maar dat het niet zou passen (zou te groot zijn). Ik gaf aan dat ik het waardeerde dat ze wat liet weten, waarop ze zei "ik heb er zelf een hekel aan als mensen zoiets vragen en nadien niet meer reageren. Ik ben graag het bewijs dat er ook nog nette mensen bestaan :)"

Vond ik ook weer eens leuk!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 19:41

tengeltje11 schreef:
Hier doe ik dan wat iemand ook al zei. Bv vraagprijs 60 euro en ze bieden 40 en dan 42 enzo, dan doe ik een bod van 80, kunnen ze geen 44 meer bieden, is lager dan de 60%

Dan krijg ik ze gewoon als berichtje, niet via de bied-knop. :')

'10?'

:roll:

Blokkeren doe ik dan weer niet. Het gebeurt nog wel eens dat ze het alsnog voor de originele prijs kopen als ik uitleg waarom ik de prijs al laag vind.