Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daks schreef:Ach, mensen zijn nou eenmaal graag Roomser dan de Paus.Aan al die lui die neerbuigend doen als je je niet laat testen op corona.
Ja ik nies ja ik hoest af en toe. Maar joehoeeee griep en verkoudheid leven ook nog steeds
Zebrastreep schreef:Ik zou ook wel 1 tot 2 dagen wachten met testen als ik paar dagen kan permitteren om thuis te zijn. Ik heb altijd een snotneus door een teveel gebruik van neusspray ( eigen schuld haha) , nu ook wat reactie op stof en op bepaalde bloemen en bomen. Maar eigenlijk moet ik dagelijks wel ergens heen , dus ik zou wel wat sneller testen. Ik zou wel dagelijks kunnen met mijn angstklachtenEnige nadeel met de vaccinatie is dat als ik het misschien wel heb , ik er misschien wel helemaal niks meer van ga voelen... Dat is het enige gevaar...
Maar dat even terzijde we hebben immers al genoeg Corona topics op Bokt![]()
--
ik irriteer mij aan dat ik perfect dingen wil wegwerken op foto's , maar daarin gewoon nog heel veel moet oefenen. Schiet ook niet op via een app op de telefoon ( scherm te klein) , maar een pakket kopen op de pc vindt ik dan gelijk weer zo duur als student zijnde. Ik krijg wel steeds wat meer animo voor het fotograferen en om erbij te doen lijkt mij wel heel erg leuk!
Niobe schreef:Zebrastreep schreef:Ik zou ook wel 1 tot 2 dagen wachten met testen als ik paar dagen kan permitteren om thuis te zijn. Ik heb altijd een snotneus door een teveel gebruik van neusspray ( eigen schuld haha) , nu ook wat reactie op stof en op bepaalde bloemen en bomen. Maar eigenlijk moet ik dagelijks wel ergens heen , dus ik zou wel wat sneller testen. Ik zou wel dagelijks kunnen met mijn angstklachtenEnige nadeel met de vaccinatie is dat als ik het misschien wel heb , ik er misschien wel helemaal niks meer van ga voelen... Dat is het enige gevaar...
Maar dat even terzijde we hebben immers al genoeg Corona topics op Bokt![]()
--
ik irriteer mij aan dat ik perfect dingen wil wegwerken op foto's , maar daarin gewoon nog heel veel moet oefenen. Schiet ook niet op via een app op de telefoon ( scherm te klein) , maar een pakket kopen op de pc vindt ik dan gelijk weer zo duur als student zijnde. Ik krijg wel steeds wat meer animo voor het fotograferen en om erbij te doen lijkt mij wel heel erg leuk!
10tje per maand ook te veel? Kun je ook een keer een maandje proberen op die manier via Adobe
Mkango schreef:Media Markt die een afgeprijsd product “niet op voorraad” heeft, maar dat pas aangeeft als ik zelfs al goedkeuring heb gegeven voor de betaling, en nu de aanbieding ten einde is, is het product ook plotseling weer te bestellen.![]()
Eeeen, ik lig weer wakker.
poes schreef:Ik laat me wel bij het minste symptoom testen. Genoeg mensen die het krijgen zonder symptomen dus je weet maar nooit. Ik zou niet weten waarom je je niet wil laten testen?
Lestrange01 schreef:Allebei mijn schouders hebben het echt officieel opgegeven. Ze maken allebei de meest verschrikkelijke knak/verschuiving geluiden wanneer ik ze beweeg en ze gaan nu zo makkelijk in en uit de kom dat ik ze er niet eens terug in hoef te duwen. Hoe ik nog zoveel kan doen met ze is een raadsel
Edit: ik gooide een plastic bekertje in de prullenbak
MarlindeRooz schreef:poes schreef:Ik laat me wel bij het minste symptoom testen. Genoeg mensen die het krijgen zonder symptomen dus je weet maar nooit. Ik zou niet weten waarom je je niet wil laten testen?
Omdat je geen zin hebt in het feit dat je gegevens bij een datalek betrokken worden?
Is al een reden voor mij waarom ik mij niet zo snel zou laten testen. En ken nog steeds niemand die het gehad heeft. Een loopneus heb ik altijd zodra de temperaturen stijgen en de pollen komen.
theadora99 schreef:Lestrange01 schreef:Allebei mijn schouders hebben het echt officieel opgegeven. Ze maken allebei de meest verschrikkelijke knak/verschuiving geluiden wanneer ik ze beweeg en ze gaan nu zo makkelijk in en uit 7de kom dat ik ze er niet eens terug in hoef te duwen. Hoe ik nog zoveel kan doen met ze is een raadsel
Edit: ik gooide een plastic bekertje in de prullenbak
Ik las dus schoonouders en ik was heel erg in de war