Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:![]()
![]()
Jouw santa is zo leuk... En gemeen
IMAY1990 schreef:CharxHebe schreef:Krijg net een berichtje van mijn vriend dat er persoonlijk een pakket is afgegeven voor mij...
Nu ben ik natuurlijk ontzettend nieuwsgierig wat dat zou betekenen dat mijn santa heel dichtbij woont.. wat opzich bijna knap is gezien ik in een uithoek woon![]()
Heb mijn zusje al geappt dus nu maar eindeloos naar de klok kijken tot ik thuis ben vanavond![]()
![]()
Straks is het niet mijn SS pakket maar het kan bijna niet anders![]()
[ [url=m/XGac9K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is dat de doos van de Lamborghini? Zo ja, dan ben ik jaloers op de verzender...
Roodvos schreef:Olympia schreef:Oh, oeps.Roodvos, ik krijg ingefluisterd dat jouw Santa hier rekening mee heeft gehouden, maar dat je pakket bij nr 59 is afgeleverd
De nummering stopt bij 51....
Maar als die op 49 staat is het bij mijn vader bezorgd. Ik vraag wel even.
Super spannend zo'n puzzeltocht
CharxHebe schreef:8nnemiek ben jij mijn SS?
Ik zie dat je een bootje hebt gekocht en over een aantal jaren een wereldreis wil gaan maken. Daar zou de tekst en het boek op kunnen slaan. Ook zie ik iemand reageren in je topic over je werk in Goes. Enige vreemde vind ik dan dat je woonplaats in je profiel op Limburg staat
maar toch denk ik dat jij het wel eens zou kunnen zijnb
Daan13 schreef:Ik werk met chemisch afval, vannacht open ik het depot en zorg ervoor dat de vrachtwagens gelost en geladen worden. Vervolgens begin ik dan met de producten te controleren,inwegen, afwijkingen noteren, doorsturen naar de juiste personen en soms dan gaan de producten dezelfde dag nog weg om verder verwerkt te worden.