Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 03:17

Dat ik morgen weer aan het werk moet en er niet van kan slapen en zelfs alweer paniekaanvallen heb gehad. Heb me maandag zelfs al ziek moeten melden omdat ik er gewoon fysiek ziek van was.
Ben nu weer misselijk, maar ik moet er toch maar weer een keer doorheen ;( hopelijk valt het allemaal mee.
Eerst maar eens zien te slapen.

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 03:20

Jeetje nymbous wat een ontzettende nare tijd zo. Blijf erover praten als je je verhaal kwijt wilt. Geef jezelf de tijd om alles te verwerken . Heel veel sterkte!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 03:28

Jeetje Nymbous wat zullen jullie geschrokken zijn!
Heel veel sterkte en beterschap!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 06:50

Nymbous sterkte, een miskraam is al niet niks, laat staan als het gaat zo als het gegaan is.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 07:33

Dat ik opeens volgende week vrijdag voor een 2 uur lang vmbo klas moet staan om het kader van een of andere voedsel challenge -O- niets tegen het vmbo maar voor de klas staan is gewoon niets voor mij

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 08:20

Nymbous wat een heftige gebeurtenis zeg, veel sterkte allemaal met de verwerking daarmee.

Mijn ergernis is dat al de hele week elke dag vanaf half 7 er werklui aan het klussen zijn op de parkeerplaats naast mijn slaapkamer raam... Denk aan plakken laten vallen, cv kachels uitladen en andere klusgeluiden. S’ochtends vroeg zonder andere geluiden klinkt dat erg verder door...
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 30-09-20 08:24, in het totaal 1 keer bewerkt

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 08:20

Nymbous wat een heftige gebeurtenis. Heel veel sterkte voor jullie :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 09:30

Nymbous, jeetje, wat een afschuwelijke ervaring voor jullie! :knuffel: Heel veel sterkte, en pas goed op jezelf. Voel je ook niet bezwaard om hier je verhaal te doen — je hoeft je echt niet te verontschuldigen voor een lang bericht. :(:)

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 09:36

Nymbous, dat is heel heftig voor jou en je man. Sterkte.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 09:55

Nymbous, wat onwijs heftig moet dat zijn! Gelukkig is alles goed afgelopen en kan je het navertellen, maar zo snel kan het fout gaan: dat moet wat met je doen! Ik hoop dat jullie er ook samen over kunnen praten? En blijven praten..

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 10:09

Nymbous,heel veel sterkte!

Ik erger mij aan Instagram.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 10:20

Amandavd schreef:

Ik ook :). Waarom erger jij je?

@Nymbous, sterkte, wat een vreselijke ervaring...

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 10:33

Nymbous heel veel sterkte :knuffel:

Ik erger me aan hoofdpijn

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 10:54

Dat ik vandaag een echt vieze kras heb gereden op de auto, en ik me daar heel naar over voel.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 10:56

_San87_ schreef:
Amandavd schreef:

Omdat ik een hele post in concept had staan om te posten. Ik deze wilde plaatsen, hij vervolgens niet geplaatst kon worden en ik nu alles weer opnieuw in elkaar kan typen. Echt first world problems maar toch :')

Waarom erger jij je aan Instagram?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 11:06

Ook via deze weg nogmaals veel sterkte gewenst Nymbous; wat een vreselijke ervaring zeg en ik hoop dat je er snel weer een beetje bovenop bent en dit een beetje kunt verwerken :knuffel:

Ik erger me aan ontieglijk veel dingen momenteel.
O.a. omdat ik mega onrustig ben, niet weet wat ik met mezelf aanmoet, en gewoon: UGHHHH.
Wat een K*Tdag en ziet er niet naar uit dat het de komende tijd beter wordt -O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 11:26

cursebreaker schreef:
Ook via deze weg nogmaals veel sterkte gewenst Nymbous; wat een vreselijke ervaring zeg en ik hoop dat je er snel weer een beetje bovenop bent en dit een beetje kunt verwerken :knuffel:

Ik erger me aan ontieglijk veel dingen momenteel.
O.a. omdat ik mega onrustig ben, niet weet wat ik met mezelf aanmoet, en gewoon: UGHHHH.
Wat een K*Tdag en ziet er niet naar uit dat het de komende tijd beter wordt -O-

:(:)

Ik erger me ook aan school die zich in een risico gebied bevind, maar wel verwacht dat de leerlingen naar school komen maandag. Ik kom niet uit een risico gebied, wilde ik eigenlijk even zo houden.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 11:34

Amandavd schreef:
_San87_ schreef:

Omdat ik een hele post in concept had staan om te posten. Ik deze wilde plaatsen, hij vervolgens niet geplaatst kon worden en ik nu alles weer opnieuw in elkaar kan typen. Echt first world problems maar toch :')

Oh irritant :\.

Ik vind het stom dat nieuwe posts maar aan 10% van de volgers getoond wordt :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 11:39

_San87_ schreef:
Oh irritant :.

Ik vind het stom dat nieuwe posts maar aan 10% van de volgers getoond wordt :').

Helaas is het Instagram steeds meer om het geld te doen. -O- Echt geen lol meer aan als je geen zin hebt om meteen geld uit te willen geven om je posts in adverts ver veranderen.

Verder erger ik me kapot aan m'n moeder. Als ze net zo oud wordt als m'n oma - 94 -, heb ik mezelf al van een brug gegooid.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 11:43

Wat eng Nymbous, sterkte!

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 11:44

_San87_ schreef:
Amandavd schreef:

Het valt mij ook op ja! Ik volg echt best wel wat mensen, maar mijn feed is bijzonder kort, terwijl het allemaal actieve accounts zijn. Sowieso dat ik niet alles zie dus.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 11:47

Heel veel sterkte en beterschap Nymbous! <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 11:49

Mkango schreef:
_San87_ schreef:

Helaas is het Instagram steeds meer om het geld te doen. -O- Echt geen lol meer aan als je geen zin hebt om meteen geld uit te willen geven om je posts in adverts ver veranderen.

Verder erger ik me kapot aan m'n moeder. Als ze net zo oud wordt als m'n oma - 94 -, heb ik mezelf al van een brug gegooid.

Ja, best jammer... Ik heb in ca. 6 maand bijna 800 volgers verzameld met veel pijn en moeite. Maar weinig likes op foto's.

Ik vind t allemaal maar onduidelijk.

Kairos schreef:
_San87_ schreef:

Het valt mij ook op ja! Ik volg echt best wel wat mensen, maar mijn feed is bijzonder kort, terwijl het allemaal actieve accounts zijn. Sowieso dat ik niet alles zie dus.

Dat heb ik ook. Heel irritant, ik volg accounts niet voor niks, ik wil de content dus zien.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-20 12:00

Mijn vriend die niet snapt dat het me echt allemaal te veel aan het worden is tot ik hem een screenshot stuur van mijn hartslag die de 160 over schiet omdat ik een trap af loop op mijn werk. Hoe hard moet ik om hulp schreeuwen totdat iemand mij hoort.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 12:24

Het begon er bij Instagram ook al mee dat je feed niet meer chronologisch was, maar dat het algoritme ging bepalen wat het "meest relevant" was voor jou. Als je content van bepaalde accounts per se wilde zien, moest je dus al aanvinken dat je die bovenaan wilde zien, of er notificaties van wilde ontvangen. Nu zie je dat Instagram steeds meer aanstuurt op mensen laten betalen om het bereik van hun content te vergroten. Maar daar ga ik dus ook niet aan beginnen. :+ Daarnaast moet je heel actief zijn om "in the picture" van het algoritme te blijven, maar ook weer niet té actief, want dan krijg je een shadow ban. :') Schijtirritant is het wel, en het maakt ook dat er geen lol meer aan is als je geen celeb of "influencer" bent met miljoenen volgers en het eigenlijk alleen maar gebruikt om je eigen ego te (laten) strelen.