Ben nu weer misselijk, maar ik moet er toch maar weer een keer doorheen

Eerst maar eens zien te slapen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Amandavd schreef:Nymbous,heel veel sterkte!
Ik erger mij aan Instagram.
Ik ook. Waarom erger jij je?
@Nymbous, sterkte, wat een vreselijke ervaring...
cursebreaker schreef:Ook via deze weg nogmaals veel sterkte gewenst Nymbous; wat een vreselijke ervaring zeg en ik hoop dat je er snel weer een beetje bovenop bent en dit een beetje kunt verwerken![]()
Ik erger me aan ontieglijk veel dingen momenteel.
O.a. omdat ik mega onrustig ben, niet weet wat ik met mezelf aanmoet, en gewoon: UGHHHH.
Wat een K*Tdag en ziet er niet naar uit dat het de komende tijd beter wordt
Amandavd schreef:_San87_ schreef:
Ik ook. Waarom erger jij je?
@Nymbous, sterkte, wat een vreselijke ervaring...
Omdat ik een hele post in concept had staan om te posten. Ik deze wilde plaatsen, hij vervolgens niet geplaatst kon worden en ik nu alles weer opnieuw in elkaar kan typen. Echt first world problems maar toch
Waarom erger jij je aan Instagram?
_San87_ schreef:Oh irritant.
Ik vind het stom dat nieuwe posts maar aan 10% van de volgers getoond wordt.
_San87_ schreef:Amandavd schreef:
Omdat ik een hele post in concept had staan om te posten. Ik deze wilde plaatsen, hij vervolgens niet geplaatst kon worden en ik nu alles weer opnieuw in elkaar kan typen. Echt first world problems maar toch
Waarom erger jij je aan Instagram?
Oh irritant.
Mkango schreef:_San87_ schreef:Oh irritant.
Helaas is het Instagram steeds meer om het geld te doen.Echt geen lol meer aan als je geen zin hebt om meteen geld uit te willen geven om je posts in adverts ver veranderen.
Verder erger ik me kapot aan m'n moeder. Als ze net zo oud wordt als m'n oma - 94 -, heb ik mezelf al van een brug gegooid.
Kairos schreef:_San87_ schreef:
Oh irritant.
Het valt mij ook op ja! Ik volg echt best wel wat mensen, maar mijn feed is bijzonder kort, terwijl het allemaal actieve accounts zijn. Sowieso dat ik niet alles zie dus.