Zorg was goed en professioneel.
Wat moonfish heeft gedaan was allemaal niet zo spannend en vitamine C hoge dosering wordt vaker toegepast. Dus niet nodig om dit op te blazen tot iets heul bijzonder

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonfish13 schreef:Voor Echwel.
Ben je nu klaar met je gezanik over of het verhaal klopt?
Een beetje respect mag ook, alles is netjes besproken met artsen en dat het beleid is wat het is, kan ik niks aan doen!
[ [url=m/ZlIpdX.jpg]Afbeelding[/url] ]
moonfish13 schreef:Tokedri:
Nou met zo’n zelfde gevoel zit ik hier dus ook.
Ik vind het écht ruk.
Ook stel ze zouden een goede test hebben nu, en ik test negatief.
Dan houdt het in dat er nog iets anders rondwaart want de pollen waren echt nul toen ik ziek werd.
En ik krijg pas lichte klachten bij meerdere dagen oranje, en het had net meerdere dagen fatsoenlijk geregend, dan ben ik klachtenvrij.
Maar met goede test negatief zou ik tenminste weten waar ik aan toe ben.
Dan hebben we gewoon het zekere voor het onzekere genomen met erg goed resultaat, voor de kennis en protocollen die er waren.
Maar dan weet je wel of het covid was of niet.
Zelf vind ik het in elk geval enorm dubieus dat iemand die superveel virussen overslaat dit kreeg en direct zo agressief.
Want ik heb nog nooit gehad dat ik van een virusje met niet zware diarree 1 week infuus nodig had hoor.
Dat is echt van de pot gerukt voor mijn aandoening, dus er was echt wat niet goed.
Echt nu ik dit typ word ik er gewoon gefrustreerd van, schiet gewoon niet op dit testbeleid.
En als patiënt is het gewoon echt niet leuk dit.
Als je het leest van een ander is het een ver van je bed show die frustratie, tot je zelf de sjaak bent dan kom je erachter hoe r*k het is.
Sorry klinkt misschien grof, maar ik baal écht verschrikkelijk nu momenteel.
Rytir, knuf.
Ann schreef:SusanH, het gaat er om dat het R getal weer stijgt, dat is zorgelijk in mijn ogen. Hopelijk blijft het niet een stijgende lijn.
moonfish13, ik trek je verhaal niet in twijfel, maar de gang van zaken zoals bij jou, zal niet opgaan voor veel andere mensen. Ik vroeg me gewoon het een en ander af.
bigone schreef:In Zuid-Korea is er één besmet iemand die in diverse clubs is geweest , dus zo zie je hoe besmettelijk het is.
Ik denk dat ik de kroeg echt over ga slaan in de komende tijd, terras is ander verhaal maar voel me op mijn eigen terras toch een stuk veiliger.
beert schreef:Maar zei Rutte niet in zijn persconferentie van afgelopen week dat dat de reden is dat Nederland niet dagelijks dat R getal publiceert, omdat het dagelijks fluctueert en daarom niet echt wat aan kunt afleiden van één dag, maar dat je dat per periode moet bekijken?
Ik lees ook dat die R waarde afgelopen woensdag nog 0.65 was bijvoorbeeld in Duitsland.
Destination schreef:[ [url=m/y2pk1S.png]Afbeelding[/url] ]
https://www.n-tv.de/panorama/Deutsche-A ... 70247.html
Als je naar de grafiek kijkt, zie je dat hij ineens behoorlijk is gestegen weer, terwijl hij eerst toch redelijk stabiel leeg te zijn en zelfs naar beneden ging. De laatste soort van piek was op 27 april, toen het bij 1,0 lag en dat was slechts een verschil van 0,1 met de dag ervoor. Nu is het in de periode van woensdag t/m zaterdag van 0,65 naar 1,1 gegaan en dat is toch een forse stijging. Helemaal omdat het op vrijdag nog bij 0,83 lag.
Destination schreef:Sizzle schreef:Misschien mede door de protesten waar steeds honderden mensen op elkaar staan.
Vrijdag waren er zelfs duizenden aan het protesteren.
Maar die van vrijdag zullen op zaterdag nog niet getest en opgenomen in de statistieken zijn.