Relaxed schreef:Maar als je test op Schiphol dat zegt toch niks? Als je net een uur daarvoor in het vliegtuig het virus hebt opgepikt?
Dat dus...
Het is zooooo krom allemaal!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:Maar als je test op Schiphol dat zegt toch niks? Als je net een uur daarvoor in het vliegtuig het virus hebt opgepikt?
baudyh schreef:Relaxed schreef:Maar als je test op Schiphol dat zegt toch niks? Als je net een uur daarvoor in het vliegtuig het virus hebt opgepikt?
Klopt wel maar het zegt wel wat van dat moment.
Dus als je het een uur geleden opgepikt hebt in het vliegtuig zou je zeggen dat je positief test toch.
idinn schreef:Ik snapte de teststraat daar sowieso niet.. kans is toch best aannemelijk dat je in het vliegtuig terug besmet raakt (been there done that). En iets met incubatietijd.. ik voelde me bij aankomst nog prima. Voor de zekerheid in quarantaine. En van de plantjes in huis kan je het niet krijgen
Varekaj schreef:Om correct te zijn hoor je én gelijk na aankomst te testen en na een week nog een keer. Niet laten testen omdat je geen symptomen hebt is kul. Zo is Taiwan in juli helemaal platgelegd door een Belg, die zat er 2 maanden, nooit symptomen gehad maar de test net voor vertrek naar huis was wél prachtig positief. En na bloedonderzoek had ie nog 2 types antistoffen dus konden ze ervan uitgaan dat is 2x besmet is geweest.
Geen symptomen zegt niks.
Shadow0 schreef:Ik snap er echt geen fluit van. We hebben maanden gehad om de testcapaciteit op orde te krijgen, en het wordt (zoals voorspeld) herfst, en het is meteen weer allemaal tekort en niet mogelijk. Wat is er in die maanden gedaan dan?
En als we het niet meer bij kunnen houden, wat gebeurt er nu dan? Toch wachten tot er weer mensen dood gaan? (En dan heel verbaasd zijn omdat we dat niet aan zagen komen?)
Bloodymary schreef:Jammer wel, maar toch even lekker er tussenuit geweest. Had je dan een pakketreis dat je eerder terug moest?