Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AylaL schreef:Dat er is besloten de school examens doorgaan, maar wel op 1,5m afstand... Hoe willen ze dit realiseren. Je mag je bij het kleinste kuchje ziekmelden op die manier moeten er 50 verschillende se's gemaakt worden.
Al dit wel examens niet examens zorgt ervoor dat ik überhaupt niet meer kan leren van stress.
Sjolvir schreef:Waar gestoken pootje of bekje? Zal gaan zwellen als poot en nury allergisch niey erg, banketstaaf maar gaat weer over. Als bij bekje zwelling extra in de gaten huoden, in bek naar de DA, voor het te veel zwelt. Verder dus alleeen alarm als je kat allergish is, wat je pas te weten komt als het zover is, helaas, dan snel DA.
xPabloBokt schreef:School die even totaal niet nadenkt. Geven ons een opdracht die 2 studiepunten waard is (gelijk aan 56 uur), moet in 1 werkweek af (40 uur) en zelfs dat hebben we niet want de boel moet om 10.00 ingeleverd worden vrijdagochtend (wat dus neerkomt op 32 uur). Daarnaast willen onze opdrachtgevers ook nog allemaal spoedmeetings door Corona waar ik vanochtend al 3 uur aan kwijt was en ik heb even geen idee hoe ik deze opdracht moet gaan halen. Oh ja, fysiek vragen stellen gaat overduidelijk niet en reageren over Teams binnen een aanzienbare tijd vinden docenten ook errug moeilijk.
Ben er echt even klaar mee.
Cayenne schreef:Myfairytale schreef:Dat er net een ijsvogel 1 van onze vissen uit de vijver gejat heeft.
Sorry, maar ijsvogeltjesZo jaloers!
Ik erger me aan het feit dat ik weer eens de hele nacht wakker ben
poes schreef:Nou volgens mij ving mijn man je post ook op want hij heeft net weer een hele heftige night terror gehad. Vind het altijd zo zielig voor hemhoorde hem echt de verdieping onder de slaapkamer schreeuwen. ‘Er zaten spinnen achter me aan en eentje at me op’ *en sliep verder*
Pffff!