Ik dacht zou het mijn pakket zijn....
Toch snel naar beneden

Er stonden Jehova's voor de deur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:linnie050 schreef:De bel ging toen ik net mijn dochter onder de douche wilde zetten.
Toch snel naar beneden![]()
Oeps!
Hilli schreef:Jorex schreef:Ik dacht al, volgens mij heeft iemand hier dat rupsje als pf, want ik zag hem wel eens voorbij komen. Al vretend van de drop vraag ik: Hilli ben jij mijn SS?
Jazeker!![]()
![]()
De eerste zondag zat er overigens bewust niet bij: dat is de geboortedag van Rupsje Nooitgenoeg. Vijftig jaar geleden aten we nog geen avocado's aan deze kant van de wereld, dus dat is eigenlijk een blaadje
Hint 8 waren de streepjessokken, die zijn mijn handelsmerk - in elk geval als het om paarden- en snowboardsokken gaat. Ik heb overigens niet op Texel gewoond, maar wel gewerkt voor een samenwerkingsproject met o.a. het NIOZ en heb het daar altijd naar mijn zin gehad daar. Dus ook met het zoeken op NIOZ had je mij kunnen vinden.
Geniet van al het lekkers, en beterschap voor je narcose-dronken poezel.
linnie050 schreef:De bel ging toen ik net mijn dochter onder de douche wilde zetten.
Toch snel naar beneden![]()
Sjolvir schreef:Leuke paketten komen er langs! En iedereen is vrij om er in te doen aan geld wat hij wil toch ( mits maar minimasl 12.95), het is vooral de lol en voorpret van het wachten op en uitpakken en cadeautjes kopen voor je lootje waar het om gaat naar mijn idee.
Wil mijn SS nog iets meegeven..
Please please please, verstuur het snel alsjeblieft, ben stik nieuwsgierig( maar nu wacht je zeker tot het laatst....
)
fohadie schreef:Sjolvir schreef:Leuke paketten komen er langs! En iedereen is vrij om er in te doen aan geld wat hij wil toch ( mits maar minimasl 12.95), het is vooral de lol en voorpret van het wachten op en uitpakken en cadeautjes kopen voor je lootje waar het om gaat naar mijn idee.
Wil mijn SS nog iets meegeven..
Please please please, verstuur het snel alsjeblieft, ben stik nieuwsgierig( maar nu wacht je zeker tot het laatst....
)
12,50 toch?![]()
J00P schreef:Sjolvir schreef:Wil mijn SS nog iets meegeven..
)
Je krijgt pas al je zelf hebt gestuurd. Dat is een nieuwe regel.