Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 09:44

Gister heel spontaan m'n allereerste Tinder date gehad met de jongen waarvan ik op de vorige pagina zei dat hij me had uitgenodigd om bij hem te komen eten. Toevallig kwam ik er gisteravond achter dat hij op 3 km van mij vandaan werkt, dus hij kwam na het werk even langs. Ik twijfelde al een beetje aan onze date omdat ik qua uiterlijk niet echt een wow-gevoel had. In realiteit was dat wow-gevoel er ook niet echt :')

Verder aardige jongen en we hebben leuk kunnen praten, maar daar eindigt het voor mij eigenlijk. Ik hoef denk ik niet nog een tweede date, vind het wel sneu. Hij heeft me wel een paar keer een kus gegeven, die ervaring heb ik maar weer te pakken :=

Helaas nog steeds geen respons van mijn 10/10 match. |o
Ik heb hem gevraagd of hij me wilde appen want ik kijk niet vaak op Tinder en ik wilde z'n berichtjes niet missen, en heb m'n nummer gegeven, misschien too soon? -O-

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 08:54

CalipsoLover schreef:
Ik twijfel ook een beetje over mijn tindermatch. Nu zit afspreken er met de quarantaine niet echt in voor de komende weken maar we videochatten wel veel. Maar hij is toch heel anders dan de jongens waar ik normaal op val, vind hem wel heel aantrekkelijk. Echter is hij een beetje hard to get en weet hij niet goed wat hij wil, hij kan soms ook super grof over komen en is via sms vaak veel liever dan in het echt. Lijkt soms ook heel erg of hij ADHD heeft of autistisch is om eerlijk te zijn. Maar ik blijf hem wel leuk vinden ookal weet ik niet of ik nu gewoon een leuke afleiding ben tijdens deze periode of hij oprecht is.

Is het grof of gewoon mega direct?
Direct zeggen wat je denkt kan ook vaak als grof over komen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 09:04

CalipsoLover schreef:
Ik twijfel ook een beetje over mijn tindermatch. Nu zit afspreken er met de quarantaine niet echt in voor de komende weken maar we videochatten wel veel. Maar hij is toch heel anders dan de jongens waar ik normaal op val, vind hem wel heel aantrekkelijk. Echter is hij een beetje hard to get en weet hij niet goed wat hij wil, hij kan soms ook super grof over komen en is via sms vaak veel liever dan in het echt. Lijkt soms ook heel erg of hij ADHD heeft of autistisch is om eerlijk te zijn. Maar ik blijf hem wel leuk vinden ookal weet ik niet of ik nu gewoon een leuke afleiding ben tijdens deze periode of hij oprecht is.

Klinkt mij een beetje narcistisch.. Waarom zou je je zo laten behandelen?

daffodil

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 11:04

Ik vind het ook nog niet heel fijn klinken. Wat dat betreft heb ik de lat wel hoog liggen hoor, ik moet wel echt het gevoel hebben dat iemand blij met mij is......als iemand dat niet kan laten merken, is dat niet de juiste.

Gisteren weer gezellig vegetarisch gekookt (dat kan ik best :D ) en een tweede hartig taartje meegenomen zodat ie vanavond ook niet hoeft te koken, wordt ie heel blij van. Zegt ie wil je die zelf niet eten morgen? Dus ik antwoord nee....ik heb een overheerlijke entrecote liggen dus ik geniet mooi morgen weer van mijn biefstuk, moet ie hard mee lachen. Gelukkig maar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 11:10

blubblabhoi schreef:
Gister heel spontaan m'n allereerste Tinder date gehad met de jongen waarvan ik op de vorige pagina zei dat hij me had uitgenodigd om bij hem te komen eten. Toevallig kwam ik er gisteravond achter dat hij op 3 km van mij vandaan werkt, dus hij kwam na het werk even langs. Ik twijfelde al een beetje aan onze date omdat ik qua uiterlijk niet echt een wow-gevoel had. In realiteit was dat wow-gevoel er ook niet echt :')

Verder aardige jongen en we hebben leuk kunnen praten, maar daar eindigt het voor mij eigenlijk. Ik hoef denk ik niet nog een tweede date, vind het wel sneu. Hij heeft me wel een paar keer een kus gegeven, die ervaring heb ik maar weer te pakken :=

Helaas nog steeds geen respons van mijn 10/10 match. |o
Ik heb hem gevraagd of hij me wilde appen want ik kijk niet vaak op Tinder en ik wilde z'n berichtjes niet missen, en heb m'n nummer gegeven, misschien too soon? -O-

Nou de kop is er iig af :D Op naar de volgende, gewoon altijd eerlijk zijn als je verder niets in iemand ziet, wel zo netjes (ook al doen mannen dit zelf zelden :+ )

10/10 zou ik lekker laten gaan, graag of niet toch?

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 11:19

Hij is inderdaad heel direct, maar soms ook wel echt grof :+ Ik ben wel echt niet iemand dat op m'n kop laat kakken dus zeg er dan wel iets over of geef hem een steek terug. Heb ook al eens gezegd dat hij een keer wat liever mag zijn. Maar ik heb hem in het begin verteld dat ik het lastig vind als mannen zich meteen voor mijn voeten werpen, omdat dat wel vaak gebeurt, en ik denk dat hij dat misschien te letterlijk heeft opgevat. Zeker omdat hij het onlangs een keer zei "jij vind dat toch niet leuk als..."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 11:25

Och zo'n kerel die alles letterlijk gaat nemen.. Laat hem gewoon zichzelf zijn.. Maar waarom zou je dit gedoe al willen hebben als je nog maar net aan het daten bent?

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 11:25

CalipsoLover schreef:
Hij is inderdaad heel direct, maar soms ook wel echt grof :+ Ik ben wel echt niet iemand dat op m'n kop laat kakken dus zeg er dan wel iets over of geef hem een steek terug. Heb ook al eens gezegd dat hij een keer wat liever mag zijn. Maar ik heb hem in het begin verteld dat ik het lastig vind als mannen zich meteen voor mijn voeten werpen, omdat dat wel vaak gebeurt, en ik denk dat hij dat misschien te letterlijk heeft opgevat. Zeker omdat hij het onlangs een keer zei "jij vind dat toch niet leuk als..."

Oh ja dat ken ik, als je zoiets zegt denken mannen meteen dat ze dan gelijk altijd onaardig moeten gaan doen. Is een lastige balans :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 11:48

Iemand waarbij ik me anders moet gaan gedragen omdat die ander het anders "lastig" vind ben ik sowieso snel weg bij! Je kan me krijgen zoals ik ben, ga me toch niet aanpassen na 3 dates of zo? :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 12:08

Nou dat, daten moet in het begin vooral leuk en ontspannen zijn. Als je jezelf al in tig bochten moet wringen, bij hem met van alles rekening moet houden (en zelfs excuses er voor moet gaan verzinnen?! 'ja maar hij is nou eenmaal..' ).. Nee toch? Geen hand vol maar een land vol. Als het in het begin al zo gaat.. :n

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 12:17

Ugh ik vind dit niks zo met het daten :P Ik wil best vragen of hij iets wilt gaan doen maar heb geen idee wat we zouden kunnen doen. (Kan niet bij hem of mij thuis)

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 12:22

Ik heb morgen een date en we gaan in de buurt even wandelen, heel veel meer kun je niet doen ben ik bang :)

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 12:23

Shaggy, je kan voorstellen om te gaan wandelen? Heerlijk met dit weer.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 12:47

Ik ga me er niet echt anders bij gaan gedragen, had wel gewoon graag gehad dat hij iets liever was en niet zo 'hard to get' speelde... Nu gaan we normaal vandaag weer videochatten, dan zal ik eens goed nadenken over wat ik wel/niet leuk aan hem vind en die puntjes ook hier even opsommen zodat jullie ook een beter beeld hebben, ik heb soms nogal de meningen van andere nodig... Maar narcistisch vind ik hem echt niet.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 12:55

nereids schreef:
Shaggy, je kan voorstellen om te gaan wandelen? Heerlijk met dit weer.

Ja dat is inderdaad ook het enige wat ik kan bedenken :')
Wel lekker weer voor idd.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 12:58

Huh, hebben jullie beter weer dan? := Hier bewolkt en koud en zal me niks verbazen als het straks weer regent. Van de week was het lekker, zonnetje en wat warmer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 13:00

Nee hier is vandaag ook een mindere dag.. De dagen hiervoor was het heerlijk

Silly1972

Vanaf zaterdag volop zon de hele week, dus prachtig wandelweer :D, nu nog een date haha

Shaggy09

Het is hier nu mwah, afgelopen dagen was het beter.
Maar de fluitende vogeltjes geven wel echt een lente gevoel moet ik zeggen. <3

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 13:18

CalipsoLover schreef:
Ik ga me er niet echt anders bij gaan gedragen, had wel gewoon graag gehad dat hij iets liever was en niet zo 'hard to get' speelde... Nu gaan we normaal vandaag weer videochatten, dan zal ik eens goed nadenken over wat ik wel/niet leuk aan hem vind en die puntjes ook hier even opsommen zodat jullie ook een beter beeld hebben, ik heb soms nogal de meningen van andere nodig... Maar narcistisch vind ik hem echt niet.
Is het denk je niet verstandiger om je eigen gevoel te volgen? Ik zou dat niet van anderen af laten hangen - en al helemaal niet van mensen die ik persoonlijk niet goed ken.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 13:24

Ailill schreef:
CalipsoLover schreef:
Is het denk je niet verstandiger om je eigen gevoel te volgen? Ik zou dat niet van anderen af laten hangen - en al helemaal niet van mensen die ik persoonlijk niet goed ken.

Heb je gelijk in. Maar als het aan mij ligt geef ik hem wel gewoon een kans, de gesprekken zijn leuk en niet saai, vind hem ook wel echt leuk :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 13:30

Dat zou voor mij persoonlijk voldoende zijn om te (be)kijken of het iets zou kunnen worden. Af en toe wat aantrekken/afstoten kan leuk zijn en verder denk ik dat je echt je gevoel moet volgen. Uiteraard wel wat bedachtzaam blijven, maar je ziet hier zelf nu ook al uitspraken over hem voorbij komen, enkel o.b.v. een korte omschrijving vanuit jou.

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 14:08

Silly1972 schreef:
Vanaf zaterdag volop zon de hele week, dus prachtig wandelweer :D, nu nog een date haha

Haha en dat het liefst een date met een hond. :')
Mijn hond is paar maanden terug ingeslapen, dus ik mis die wandelingen nu, zeker met dit heerlijke weer. Maar goed daar moet je niet op 'selecteren'. :j

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 15:25

Maar ik vind het wel bijzonder dat sommige niet afspreken maar wel gaan wandelen... gaan jullie dan in een woonwijk wandelen?? Veel mensen zijn er momenteel niet buiten..... en in een bos ofzo wandelen lijkt me vanuit veiligheid ook niet ideaal :=
Ik heb het trouwens wel over eerste dates hier, als je iemand al kent is het anders :)

Ik date gewoon niet, lekker makkelijk :+

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 15:27

Ik spreek nog wel af met mensen waarvan ik weet dat zij geen klachten hebben oid. Ga mezelf niet compleet isoleren van sociale contacten de komende weken. Ik beperk het gewoon zoveel mogelijk maar vriendinnen mogen hier gewoon op de koffie komen van mij.