[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:18

Doe niet zo dramatisch :') lees jij anders de OP nog eventjes :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:18

Ik heb hier serieus nog geen enkele moeder een poging zien ondernemen om jullie kinderen te laten krijgen :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:20

DeMolenhoek schreef:
Ik heb hier serieus nog geen enkele moeder een poging zien ondernemen om jullie kinderen te laten krijgen :')

Nee by all means blijf kindvrij, ik zal de laatste zijn die je adviseert om moeder te worden. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:22

:') dat zelfs hier de hormonen om je oren vliegen :oo

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:23

En niet eens de mijne!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:23

Daar heb jij geen kaas van gegeten :n

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:24

topsylover schreef:
MarcoBorsato schreef:
Niet opeens hoor, Ik zit hier al langer en als het je niet zint zet je me op foei <<)

Ongeveer sinds alle moeders hier opeens het topic kwamen overnemen inderdaad. Waarom hebben jullie toch altijd zo'n drang om alle bewust kinderlozen om proberen te praten? Zelfs in ons eigen KINDERLOZE topic zijn we niet meer veilig.

Praat even voor jezelf wil je? Ik heb geen enkel probleem met moeders die de lol van spuitpoepluiers kunnen inzien :+ En ik geloof dat de teller op 4 moeders staat, terwijl er echt substantieel meer kinderlozen tussen de vaste posters zitten, Niet zo dramatiseren hoor.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:26

Het is vervelend dat dit topic niet in mijn eigen berichten staat! Zou graag actiever meedoen maar verlies het de hele tijd uit het oog.

Het zijn nu trouwens weer Efteling punten bij de AH. Ben ze aan het sparen voor een vriendin zodat ze met korting naar de efteling kunnen. Maar hallo, wat een prijzen... Je bent gewoon 32 euro pp kwijt, kinderen zelfde tarief. Hun hebben een gezin van 4 Kids. Dat is toch even slikken hoor. Ik ben blij dat ik gewoon alleen voor mezelf moet betalen als ik ergens naartoe ga.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:27

Wat gessulug hier weer :') , ik ga even naar buiten hoor, ik verwacht dat als ik terug ben het overgewaaid is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:28

Moet je eens naar Disneyland gaan. €500 voor 3 dagen per persoon. Daarvoor ga ik wel een week op zonvakantie hoor. Te gek voor woorden!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:29

Schuur_ schreef:
Het is vervelend dat dit topic niet in mijn eigen berichten staat! Zou graag actiever meedoen maar verlies het de hele tijd uit het oog.

Het zijn nu trouwens weer Efteling punten bij de AH. Ben ze aan het sparen voor een vriendin zodat ze met korting naar de efteling kunnen. Maar hallo, wat een prijzen... Je bent gewoon 32 euro pp kwijt, kinderen zelfde tarief. Hun hebben een gezin van 4 Kids. Dat is toch even slikken hoor. Ik ben blij dat ik gewoon alleen voor mezelf moet betalen als ik ergens naartoe ga.

Heb je het aangestipt?

Ja belachelijk duur en ik erger me kapot aan alle tokkies. Hoewel Walibi erger is.

[***] schreef:
Wat gessulug hier weer :') , ik ga even naar buiten hoor, ik verwacht dat als ik terug ben het overgewaaid is.

:= het is over! Kom terug!

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:29

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:30

Zou leuk zijn als de Efteling een kinderloze dag heeft :+

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:37

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:39

Rebecca schreef:
Zou leuk zijn als de Efteling een kinderloze dag heeft :+

OMG jij verdient de Nobel prijs! *\o/*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:40

Nooooooo. Dat zou hier dus een uithuisplaatsing betekenen denk ik. Wat een doos.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:44

Nou fijn dat het weer overgewaaid is dames :D

Wat betredt dat vliegtuig, sorry maar als ik zou dat vliegtuig echt niet terug laten vliegen, wat een geld kost dat zeg. Bellen ze maar mooi dat vliegtuig op zodat personeel daar het kind kan zoeken en ergens veilig zetten en dan mag mammie zelf weer terug vliegen om dr kind op te halen.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:48

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:49

Ik heb zelf ook echt totaal geen behoefte aan al die bevallingsgrappen en verhalen. En dat pagina`s lang.. Nah :n Vind dat soort posts ook echt zonde van dit topic maarja er is al meermaals iets van gezegd dus het zal wel zo zijn.

Kindvrije dagen in pretparken lijkt me echt een ge-wel-dige uitvinding <3

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:50

Al zijn die voordringende k*t volwassenen soms nog vervelender :))

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:54

Nee dat vind ik niet. Liever volwassenen die willen voordringen dan die k kinderen. Zou er echt meer voor willen betalen ook nog.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:59

Afgelopen zaterdag had ik last van 2 voordringende spaanse mevrouwen van een jaar of 60. nu kan dat gebeuren, maar ze waren aan het voordringen bij het kindercarnaval _O-
Stonden ze dus helemaal vooraan pontifikaal voor een paar 4-5 jarigen die ze continue met hun handtasjes in hun gezicht raakte :+
Ben nog steeds benieuwd of ze het er expres om deden. De dag erna was namelijk gewoon de grote optocht mey de echte praalwagens. Dit was slechts een slap aftreksel voor kindjes (ik vond er in iedergeval bar weinig aan).

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:02

DeMolenhoek schreef:

Nee, ik eigenlijk ook niet. Vind jullie verhalen wel vaak verhelderend, omdat jullie er zelf ook om/mee kunnen lachen en nuchter in staan.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:03

xApple schreef:
Nee dat vind ik niet. Liever volwassenen die willen voordringen dan die k kinderen. Zou er echt meer voor willen betalen ook nog.

Bij kinderen kun je er niks van zeggen want dan worden de volwassenen boos. Dat heb ik bij voordringende volwassenen nog niet gezien :=
Kindvrije dagen ben ik ook voor!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:03

xApple schreef:

Ik vind het allebei ellende en ze horen vaak nog bij elkaar ook.