Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
topsylover schreef:MarcoBorsato schreef:Niet opeens hoor, Ik zit hier al langer en als het je niet zint zet je me op foei
Ongeveer sinds alle moeders hier opeens het topic kwamen overnemen inderdaad. Waarom hebben jullie toch altijd zo'n drang om alle bewust kinderlozen om proberen te praten? Zelfs in ons eigen KINDERLOZE topic zijn we niet meer veilig.
Schuur_ schreef:Het is vervelend dat dit topic niet in mijn eigen berichten staat! Zou graag actiever meedoen maar verlies het de hele tijd uit het oog.
Het zijn nu trouwens weer Efteling punten bij de AH. Ben ze aan het sparen voor een vriendin zodat ze met korting naar de efteling kunnen. Maar hallo, wat een prijzen... Je bent gewoon 32 euro pp kwijt, kinderen zelfde tarief. Hun hebben een gezin van 4 Kids. Dat is toch even slikken hoor. Ik ben blij dat ik gewoon alleen voor mezelf moet betalen als ik ergens naartoe ga.
[***] schreef:Wat gessulug hier weer, ik ga even naar buiten hoor, ik verwacht dat als ik terug ben het overgewaaid is.
Schuur_ schreef:'moeder eist dat vliegtuig terugkeert omdat ze haar baby vergeet mee te nemen'
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190312_04247830
xApple schreef:Nee dat vind ik niet. Liever volwassenen die willen voordringen dan die k kinderen. Zou er echt meer voor willen betalen ook nog.