Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMAY1990 schreef:Lieve _KiMbErLeY_,
Ik ben echt super blij met mijn pakket, ik heb het al sinds vrijdagavond in huis en heb het met veel plezier uitgepakt maar ik heb helaas nog niet de tijd gehad om de foto's te uploaden maar ik ben er dus wel super blij mee
Citaat:lolacabana, heb jij alle briefjes die op de hint geplakt zaten verwijderd en gelezen? Er zaten namelijk meerdere briefjes over elkaar.
Citaat:'Beste iloveiswan, door je puzzelskills heeft jouw secret santa een moeilijke hint verzonnen. Om je niet te lang in spanning te houden volgt hier hint 2. Vertaal de tekst van de hint eens naar het engels en gebruik google. Dan zou je al snel moeten weten wie ik ben. Succes!'
Citaat:mariekeoo, jouw hint staat in het gedicht, het nummer en briefje op het pakketje hebben er niets mee te maken, die zijn er blijkbaar ergens in het verzendproces er bij gekomen
Citaat:Santigo_, ik heb twee hints voor jouw:
1. Bekijk de letters van de vulling bij daglicht
2. Er zit in een hint verstopt in de rebus
M_D_H schreef:Secret Santa HintCitaat:lolacabana, heb jij alle briefjes die op de hint geplakt zaten verwijderd en gelezen? Er zaten namelijk meerdere briefjes over elkaar.Citaat:'Beste iloveiswan, door je puzzelskills heeft jouw secret santa een moeilijke hint verzonnen. Om je niet te lang in spanning te houden volgt hier hint 2. Vertaal de tekst van de hint eens naar het engels en gebruik google. Dan zou je al snel moeten weten wie ik ben. Succes!'Citaat:mariekeoo, jouw hint staat in het gedicht, het nummer en briefje op het pakketje hebben er niets mee te maken, die zijn er blijkbaar ergens in het verzendproces er bij gekomenCitaat:Santigo_, ik heb twee hints voor jouw:
1. Bekijk de letters van de vulling bij daglicht
2. Er zit in een hint verstopt in de rebus